Jari Sillanpää uuden Seiskan kannessa! Ei hyvältä näytä..
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77… Tekee Olavi Virrat ennätysajassa, jos ei saa ryhdistäydyttyä. Ei hyvä, ei. :(
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Seiskan kansikuva Jari Sillanpäästä on yli 5 vuotta vanha.
Seiska julkaisi tuon kuvan 17.1. 2018.
Juttuahan voidaan uusia sopivin väliajoin kun Siltsu pyrkii saamaan muualla positiivista julkisuutta. Hyvä Seiska!
Moni muukin julkkis kantaa tuota ristiä. Ja se on heille niiin oikein. 😉
Inhimillisyyttä peliin kirjoitti:
Olen katsellut Siltsu dokkarisarjaa ja tullut siihen tulokseen, että nyt saisi Sillanpään kivittäminen jo loppua. Hän myöntää käyttäneensä huumeita mutta kieltää pedofiiliset taipumukset. Uskon häntä. Huumepäissään oli seksiä harrastanut nuoren pojan nähden, ei tajunnut pojan olleen samassa huoneessa.
Ihmiset, meillä on kyky antaa anteeksi. Mielestäni Jari ansaitsee uuden alun. Hän on maamme ykkösluokan entertainer, myös langenneena miehenä.
Dokkarissa valkopestiin ja jätettiin näyttämättä yksityiskohtainen kuvaus. Otti videota Kun aikuinen RAISKAA vauvaa!!! Ja erikseen vielä valokuvia toisesta tilanteesta. Tuollaista ei ole syytä unohtaa. Ei ole edes pahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhimillisyyttä peliin kirjoitti:
Olen katsellut Siltsu dokkarisarjaa ja tullut siihen tulokseen, että nyt saisi Sillanpään kivittäminen jo loppua. Hän myöntää käyttäneensä huumeita mutta kieltää pedofiiliset taipumukset. Uskon häntä. Huumepäissään oli seksiä harrastanut nuoren pojan nähden, ei tajunnut pojan olleen samassa huoneessa.
Ihmiset, meillä on kyky antaa anteeksi. Mielestäni Jari ansaitsee uuden alun. Hän on maamme ykkösluokan entertainer, myös langenneena miehenä.Dokkarissa valkopestiin ja jätettiin näyttämättä yksityiskohtainen kuvaus. Otti videota Kun aikuinen RAISKAA vauvaa!!! Ja erikseen vielä valokuvia toisesta tilanteesta. Tuollaista ei ole syytä unohtaa. Ei ole edes pahoillaan.
Ei koe syyllisyydentuntoa kuin terve ihminen. Toivottavasti keikkoja perutaan vastoin hänen tahtoaan lisää ja lisää.
Siltsu = passkakasa, joka pitäisi ampua...juu
Vierailija kirjoitti:
Onko Sillanpää tehnyt rikoksen jollekkin lapselle? Onko koskenut, onko pyytänyt kuvaamaan videota tai kuvaa? Kertokaa nyt jotka tiedätte oikeasti.
On tehnyt. Lues tuomiot. Sinun ei tarvitse itse koskea tai kuvata lasta tehdäksesi rikoksen.
Entäs miten se huumeiden tarjoaminen sille 12-vuotiaalle? Mun mielestä todella väärin ja todella epäilyttävää...
Sillanpää on vaikeassa asemassa myös sen anteeksipyynnön kanssa. Ei hän voi pyytää anteeksi lapo-epäilyjä, koska hän tulisi samalla myöntäneeksi tehneensä jotain, siis kuvanneensa koneelta ihan itse. Tai että siinä hierontatilanteessa olisi ollut jotain snteeksipyydettävää.
Siksi ei pyydä, koska se olisi asian myöntämistä.
En tiedä voiko omaa huumeidenkäyttöään pyytää anteeksi.
Moi jari