Miehellä lerpahti kesken seksin :´(
Oon aivan myrtynyt, siis totaalisen.. :/
Harrastettiin seksiä yhen todella ihanan miehen kanssa.. Ja yhtäkkiä kesken puuhan sillä lopetti seisomasta! Aika pian sen jälkeen, kun oli kokeillu mun rintoja (jotka eivät kyllä ole mitkään erityisen muhkeat).
Siis onko tosiaan niin, että oon niin epäviehättävä, että munakin lerpahtaa? Helvetti minä en kestä!! En kehtaa kysyä asiasta, koska pelkään vastausta..
Mutta vastatkaa nyt te, voiko tuohon nyt mitään muutakaan syytä olla.. :(
Kommentit (23)
Joskus lerpahtaa, sitten taas toisella kerralla ei. Se on elämää.. Myönnetään että itsellenikin käy joskus niin, mutta se ei estä onneksi tyydyttämästä naista. Onneksi kuitenkin 95% kerroista on kuin rautakanki!
Mitä jos ap:n mies kävisi hakemassa vähän droppeja. Pyysin lääkäriltä viimeksi reseptin sinisiin pillereihin,, kun sedällä alkoi välillä aina puhti loppumaan. Tämä harmitti itseä ja vaimoa, kun ei aina tiennyt seisooko kunnialla loppuun vai ei. Välillä seisoi, välillä ei. Tämä luottamuksen puute oli varmaan suurin peikko. Kiltti lekuritäti kirjoitti reseptin Orinonin 50mg sidelille. Jo vain toimiin. Leikkasin yhden pillerin paloiksi, menikin 4 osaa. Nyt syönyt siitä 2 viikon aikana kolmena kertana aina yhden palan. Seksi ollut 3 kertaa. Vaimo ollut tyytyväinen ja ilmeisesti jotenkin aistinut paremman seisokin, koska seksiä halunnut normaalia enemmän. Hänelle en ole kertonut mitään. Tuo pieni nokare on vaikuttanut muutenkin. Seksiä tehnyt itsellä koko ajan mieli ja aamuisin herännyt hyvään seisokkiin. Eilen seisoi nukkumaan menessäkin ja tökki lusikka-asennossa vaimon selkää. Mitään en ottanut, mutta hyvin pelittää silti. Jotenkin tuntuu, että tuo pienikin määrä avasi verisuonia ja sai turvotuksen entiselleen. Mitään muuta haittavaikutusta ei ole esiintynyt, nyt halut ja kyky kulkee paremmin samaa rataa. Suosittelen pieniä muruja uskonvahvistukseksi, jos useammin on ongelmia seisokissa.
No ei, mutta kyllä se yleensä siihen miehen laukeamiseen asti kestää kovana.