Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIstä aiheesta mielelläsi juttelet vaikka tunteja?

Vierailija
11.01.2018 |

Hyvällä tuurilla voit löytää täältä samoja vastauksia.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaista, materiaaleista yleensä, ompelusta, sitten havaitsen kuinka vähän ymmärrän siitä.

Ilman kaikkea hirveää elämän taistelua, jos olisi ollut todella mahkut tehdä mitä haluaa, ura muodostunut siitä.  Aina tykännyt tehdä vaatteita.

Vierailija
102/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoista, eläimistä ja psykologisista asioista/ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittamisesta tulee juteltua samanhenkisten ihmisten kanssa.

Vierailija
104/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista joissa saan pullistella kuinka hyvä olen. Jaksaisin juttua pitkään näin. Valitettavasti se ei kiinnosta toisia. Juttu kääntyy nopeasti johonkin aiheeseen jossa toinen saa päteä.

Vierailija
105/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä

Vierailija
106/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M**eraattori kirjoitti:

Pidän Timo Soinin ajamasta asiasta.

Vierailija
107/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioitsija kirjoitti:

Hutler oli hyvä poliitikko

MITEN VOIT SANOA NOIN?

Vierailija
108/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissoista!

Vierailija
109/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beat-kirjallisuudesta, matkustamisesta, suvun tarinoista

Vierailija
110/110 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LoveDR kirjoitti:

Maapallon ylikansoittumisesta, kytevästä osakekuplasta, muovijätteen määrästä, Euroopan unionista, globalisaatiosta, naisten asemasta työmarkkinoilla, kodittomista, ilmastobmuutoksesta.

Tällä hetkellä puhututtaa työpaikalla työnantajan täysin ylivaltainen ja mieletön yksimielinen päätös laskea työtehtävästä saatavaa palkkaa (ekstratyö), ja jotkut hölmöt vielä suostuvat tekemään sen työn ilman mutinoita.

Valitettavasti kaikki nämä aiheet tekevät minut välillä masentuneeksi, kun ajattelen liikaa. Olen realisti, melkein inhorealisti, ja näen välillä en näe mitään kaunista kaiken tämän kurjuuden keskellä.... onko muita samanlaisia? Välillä tuntuu kuin koko maailma olisi harteilla ja tajuaa ettei pienenä ihmisenä voi paljoa tehdä.

Olen ihan samanlainen. Murehdin paljon ja välillä tuntuu vaikealta elää, kun ympärillä on niin paljon pahuutta ja ongelmia. Tykkään siis keskustella näistä muidenkin kanssa. Ei ihme, että olen sinkku kun vaikutan niin negatiiviselta synkistelijältä. Olen varmaan vähän raskasta seuraa. :D

Täällä myös inhorealisti. Yritän tätänykyä verhoilla ajatukseni ironiaksi ja mustaksi huumoriksi. En onneksi kaipaa sosiaalista elämää juurikaan:)Parempi olla yksin kuin latistaa muiden mielialaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan