MIstä aiheesta mielelläsi juttelet vaikka tunteja?
Hyvällä tuurilla voit löytää täältä samoja vastauksia.
Kommentit (110)
Lentokoneista, koirista (etenkin omastani), hevosista ja ratsastuksesta
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisuusteoriasta ja aikataipumosta. Oon einsteinin kanssa eri mieltä. Aika ei taivu.
Kyllä fotoneita pystyy "taivuttamaan" , kunhan on tarpeeksi massaa.
Psykologia, filosofia, elokuvat sekä matkailu!
Vierailija kirjoitti:
jos lentokoneet jätettäisoon pois, niin meillä riittäisi juttua loputtomiin. Lisäksi minulla yhtiskunnan eriarvoisuus ja maailmanpolitiikka.
Politiikasta, erityisesti koulutuspolitiikasta.
Harrastamistani urheilulajeista.
Työstäni, väitöskirjastani ja tutkimusalastani.
Lapsista, perhe-elämästä, parisuhteista.
Matkustamisesta, kulttuureista.
Varmaan monesta muustakin aiheesta.... Vaikka ilmastonmuutoksesta tai tekniikasta tai Donald Trumpista... Mä puhun mistä vain, jos on mielenkiintoisia keskustelukumppaneita.
Suomen kielestä ja muista kielistä. Parisuhteista. Perhesuhteista. Ystävyyssuhteista.
Olen kielitieteilijä ja viestintätietelijä.
Mieheni on kielitieteilijä.
Puhumme päivät pitkät näistä aiheista. Harrastamme sanaleikkejä ja kielellä kikkailua jatkuvasti.
Kivaa!
En mistään.
Olen älykkö jolle oma pää tuo riittävästi virikkeitä. En jaksaisi keskustella latteuksista ja itsestäänselvyyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Politiikasta, erityisesti koulutuspolitiikasta.
Harrastamistani urheilulajeista.
Työstäni, väitöskirjastani ja tutkimusalastani.
Lapsista, perhe-elämästä, parisuhteista.
Matkustamisesta, kulttuureista.Varmaan monesta muustakin aiheesta.... Vaikka ilmastonmuutoksesta tai tekniikasta tai Donald Trumpista... Mä puhun mistä vain, jos on mielenkiintoisia keskustelukumppaneita.
Politiikasta? Koulutuspolitiikasta?
En tajua? Kaikki on suhteellista myös koulutuksen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Aiheen mielenkiintoisuus riippuu keskustelukumppanista, jos toista ei yhtään kiinosta menee halu puhua yhtään mistään. Samanmielisen kanssa on mukava puhua aiheesta, kuin aiheesta loputtomiin ja toisaalta eritavoin ajattelevan ajatuksen juoksua on mukava selvittää ja saada uutta näkökulmaa asioihin. Toisaalta taas perustella omia näkemyksiää. Väittelyn tuoksinnassa tunnit suorastaan syöksyvät eteenpäin oli aihe mikä hyvänsä.
Voi kuinka tylsää.
Oikeastaan ainoa aihe, josta voisin jutella tunteja olisi omat lapset ja varsinkin heidän erinomaisuutensa. Valitettavasti oma puolisoni on ainoa, jonka kanssa asiasta voi jutella. Ei siis pelkoa, että alkaisin tuosta aiheesta jauhaa edes parhaimpien ystävieni kanssa. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos lentokoneet jätettäisoon pois, niin meillä riittäisi juttua loputtomiin. Lisäksi minulla yhtiskunnan eriarvoisuus ja maailmanpolitiikka.
Oletko hevosenpaskalle alituiseen löyhkäävä kommunisti?
En nyt ihan tuntikaupalla. Tykkään olla myös hiljaisuudessa :)
Mutta elämänkokemuksista, ja ihmisten ja omista kokemuksista ,tarinoista .
Musiikista, elokuvista.
Kiinalaisesta terveydenhoidosta ja viisauksista, heidän elämänohjeistaan.
Klassisesta musiikista, kieliasioista, krjallisuudesta.
Psykologiasta, mielenterveyteen liittyvistä asioista.
Kirjoista ja salaliittoteorioista
säästä