Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduinko seksuaalisen häirinnän kohteeksi omissa häissäni?

Morsmaikku2017
11.01.2018 |

Meillä oli joulukuussa 200 vieraan häät, joten hulinaa riitti. Miehen paras kaveri toimi bestmanina, ovat tunteneet toisenne lapsista saakka. Bestman halusi tanssittaa minua turhankin innokkaasti, mutta suostuin tanssimaan hänen kanssaan, koska kuitenkin olin tanssinut ensimmäisen yhteisen tanssin oman mieheni kanssa. Bestman tuli pyytämään minua tanssilattialle toistamiseen (oli tuolloin selvinpäin) ja alkoi lähennellä, laski kätensä takamukselleni ja veti minut lähemmäksi niin että tunsin kuinka hänellä seisoi. Hinkkasi itseään minua vasten ja tarttui käsiini, niin etten päässyt irti otteesta samalla katsoen silmiin ja kuiskasi korvaan, että jos huudan apua niin järjestää kohtauksen ja pilaa hääni. Myöhemmin illalla tuli humalassa uudestaan pyytämään tanssimaan ja mieheni oikein kannusti meitä tanssimaan yhdessä. Tapahtunut ahdistaa minua enkä saa nukuttua enää. :( Bestman on kihloissa, mutta on pettänyt aiemminkin ja tämä on lähes jokaisen tiedossa kaveriporukassamme. Pidän tätä seksuaalisena ahdisteluna, koska mitä muutakaan se voi olla? Emme ole harrastaneet kertaakaan seksiä mieheni kanssa, joten olen vieläkin neitsyt. Miestä tämä ei haittaa, koska hänellä on alhainen libido enkä itsekään ole halukas ja ahdistelun jälkeen entistä vähemmän. En saa tapahtunutta pois mielestä ja ahdistaa hääpäivän miettiminen. En tiedä olinko ensimmäinen uhri, jota ahdisteli, mutta pelkkä ajatus kuvottaa minua. Uutta vuotta juhlimme kaveriporukassa ja välttelin bestmania ettei vaan sama toistuisi mitä tapahtui häissä. Onnistuin vakuuttamaan mieheni häämatkan siirtämisestä keväämmälle vedoten uuteen työhön, jossa aloitin pari päivää sitten. Pakko avautua täällä ensin ennen kuin voin edes harkita omalle miehelle puhumista. Pelkään ettei mieheni usko minua ja ihan tosissani kysyn asiasta täällä, joten tämä ei todellakaan ole provo! Lasketaanko tapahtunut seksuaaliseksi ahdisteluksi? :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole provo. Miten miiten tuo häämatkan siirto tähän liittyy?

Vierailija
2/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä mitä sulle on käynyt. Kyllä tuo on seksuaalista häirintää, ja erittäin erittäin tökeröä käytöstä bestmanilta. Tuskin olit ensimmäinen tai viimeinen uhri tuolle törpölle.

Kannataisko sun soittaa vaikka johonkin tukipuhelimeen noin ensi alkuun, että pääsisit alkuun asian käsittelyssä? Jotenkin sun pitää asiaa ruveta purkamaan, jos yöunetkin menee. Voimia. Muista, että vika ei ole sinun, vaikka bestman tulee niin väittämään, jos hänelle alat asiasta puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli häirintää. Miten miehesi, jolla on täysin erilaiset arvot kuin kaverillaan, edes pyysi tuota ihmistä best maniksi?

Vierailija
4/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi äklöttävä muisto minullekin yhdestä häävieraasta, joka haki tanssimaan tasku alkaen pullottamaan tanssin aikana. Voisiko häävieraat hakea läheisyyttä vaimoistaan kotosalla, ettei tarvitse tulla nolaamaan itsensä häihin.

Vierailija
5/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan seksuaaliseksi ahdisteluksi, jos a) tilanne on seksuaalissävytteinen ja b) kohde kokee olonsa tämän myötä ahdistuneeksi, häirityksi ja/tai kokee koskemattomuutensa ja itsemääräämisoikeutensa loukatuksi.

Vierailija
6/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli häirintää. Miten miehesi, jolla on täysin erilaiset arvot kuin kaverillaan, edes pyysi tuota ihmistä best maniksi?

Miehelläni oli kaksi vaihtoehtoa bestmaniksi, mutta päätyi pyytämään parasta kaveriaan. Kyseinen bestman ei ole ahdistellut minua aiemmin ja kihlattunsa on antanut aiemmat pettämiset anteeksi, vaikka tietää millainen häntäheikki mies on. Oma mies puolestaan on kritisoinut häntä pettämisestä, mutta ovat edelleen hyviä kavereita, koska bestman on niin hauskaa seuraa etenkin kaveriporukassamme.

Vierailija
7/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että mieheni ei tiedä ahdistelusta ja tanssilattialla oli paljon porukkaa, joten epäilen ettei kukaan nähnyt. Luultavasti näytti siltä, että nautimme tanssimisesta, vaikka bestman ahdisteli minua. :(

Vierailija
8/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani siitä mitä sulle on käynyt. Kyllä tuo on seksuaalista häirintää, ja erittäin erittäin tökeröä käytöstä bestmanilta. Tuskin olit ensimmäinen tai viimeinen uhri tuolle törpölle.

Kannataisko sun soittaa vaikka johonkin tukipuhelimeen noin ensi alkuun, että pääsisit alkuun asian käsittelyssä? Jotenkin sun pitää asiaa ruveta purkamaan, jos yöunetkin menee. Voimia. Muista, että vika ei ole sinun, vaikka bestman tulee niin väittämään, jos hänelle alat asiasta puhumaan.

Olen yksin asian kanssa, vaikka olen miettinyt pääni puhki sanonko häirinnästä bestmanille. Ahdistaa niin paljon ja pelkään, että tilanne menee pahemmaksi. Tukipuhelimeen soittaminen ei ole tullut mieleen aiemmin, mutta ehkä se on paras apu, koska minulla ei ole ketään kenen kanssa puhua. Ahdistun enemmän  ja itken iltaisin, kun oma mies on nukahtanut. :(

Vierailija
9/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais puhua asiasta miehen kanssa, ei tehdä numeroa, mut sanoa että asia häiritsi sinua.

Vierailija
10/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on aivot ja tunteet ja jonkinlainen harkintakyky niin kykenet vastaamaan omaan kysymykseesi itse. Sinun ei tarvitse kysyäsitä ulkopuolisilta. Jos tarvitsee niin et ole normaali. 

Vierailija
11/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole provo. Miten miiten tuo häämatkan siirto tähän liittyy?

Ai että mitenkö? Yksinkertaisesti siitä syystä, että olen todella ahdistunut tapahtuneesta. Hääpäivän aikana ja sen jälkeen useat vieraista ovat kyselleet häämatkasta, mutta en halua lähteä matkalle nyt. Ajatus lomasta lämpimässä miehen kanssa ahdistaa, koska hääpäivänä kokemani ahdistelu palaa mieleeni päivittäin. En halua pilata matkaa ennen kuin asia on selvitetty ja bestman on kuullut kunniansa tekemisistään.

Vierailija
12/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tukipuhelimeen! Jotenkin lähdet nyt purkamaan ahdistustasi! Voit toki sanoa bestamanille asiasta, mutta varaudu siihen, että hänen mielestään vika on sinussa: niin ahdistelijat toimii. Jos sanot bestmanille, niin ehdottaisin, että et kerro, kuinka paha mieli sulle tuli, vaan sanot asenteella että "Olitpa kännissä ja käyttäydyit todella törkeästi!" Eli et aseta itseäsi uhrin asemaan, vaan toteat vaan, että hän on idiootti ja sinä tiedät sen. NÄin ehdottaisin, en kyllä ole asiantuntija, paremmat neuvot saat kyllä tukipuhelista kuin täältä (noin keskimäärin veikkaisin).

Vierailija
13/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt, että kun huomasit seisokin ja kopeloinninkin, mikset lopettanut tanssia ja sanonut, että eiköhän tämä ollut tässä.

Vierailija
14/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva fantasia, ap.

Vierailija
15/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta kajahtaa.

0/5

Vierailija
16/18 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi vielä mitään, mutta kun minun häissäni bestman kavereineen kaappasi minut eroon miehestäni ja miehen piti suorittaa jotain lapsellisia tehtäviä että sai minut takaisin. Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä.

Vierailija
17/18 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi katsoa silmiin ja kuiskata korvaan samaan aikaan?

Vierailija
18/18 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilanne vois olla seuraava et onko bestman sun miehen paras ystävä, tuskin on. Muuten tällaista tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän