MIstä aiheesta mielelläsi juttelet vaikka tunteja?
Hyvällä tuurilla voit löytää täältä samoja vastauksia.
Kommentit (110)
Jumalasta, uskosta Jeesukseen, raamatusta ym :)
Tähän astinen elämäni ilmiöiden, tapatumien ja tuotteiden kautta. Minkä ikäinen olin kun Kismetti tuli myyntiin. Minkä värisiä limppareita oli lapsuudessani ja mille ne maistuivat.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuudesta ja siitä miten jokainen voi laihtua, se on vain itsestä kiinni. Sama kaikki päihteet. Itse olen entinen syömisongelmainen sekä tupakoinnin lopettanut.
Ikävää, että sinulla oli ongelmia sekä syömisen että tupakoinnin kanssa.
Estonian uppoamisesta, en usko että kyseessä oli onnettomuus
Harry Potterista. Harmi kun ketään ei vaan jaksa keskustella aiheesta niin syvällisesti.
Kirjoista... en tietenkään ihan kaikista, mutta itseäni kiinnostavista genreistä ja kirjailijoista.
Omista ja kavereiden koirista ja hevosista.
Historiasta. Sodista, menneistä ja tulevista sekä katastrofeista.
Vierailija kirjoitti:
Yliluonnollisista asioista,kummituksista,ennustuksista jne.. ja (valitettavasti) myös itsestäni..
Mulla ihan sama
Vierailija kirjoitti:
LoveDR kirjoitti:
Maapallon ylikansoittumisesta, kytevästä osakekuplasta, muovijätteen määrästä, Euroopan unionista, globalisaatiosta, naisten asemasta työmarkkinoilla, kodittomista, ilmastobmuutoksesta.
Tällä hetkellä puhututtaa työpaikalla työnantajan täysin ylivaltainen ja mieletön yksimielinen päätös laskea työtehtävästä saatavaa palkkaa (ekstratyö), ja jotkut hölmöt vielä suostuvat tekemään sen työn ilman mutinoita.
Valitettavasti kaikki nämä aiheet tekevät minut välillä masentuneeksi, kun ajattelen liikaa. Olen realisti, melkein inhorealisti, ja näen välillä en näe mitään kaunista kaiken tämän kurjuuden keskellä.... onko muita samanlaisia? Välillä tuntuu kuin koko maailma olisi harteilla ja tajuaa ettei pienenä ihmisenä voi paljoa tehdä.
Olen ihan samanlainen. Murehdin paljon ja välillä tuntuu vaikealta elää, kun ympärillä on niin paljon pahuutta ja ongelmia. Tykkään siis keskustella näistä muidenkin kanssa. Ei ihme, että olen sinkku kun vaikutan niin negatiiviselta synkistelijältä. Olen varmaan vähän raskasta seuraa. :D
Hej sinä negatiivinen sinkku, näetkö mitään positiivista maailmassa?
Realistihan keskittyy noihin tosiasioihin, tosiasiahan on, että elät aika hyvää elämää hyvässä maassa.
Hyvässä seurassa hyvän eli kalliin punaviinilasin ääressä: pimpistä!
Vierailija kirjoitti:
Puutarhanhoidosta ja koulujärjestelmästä sekä luontoon liittyvistä asioista.
Jätetään tuo koulujärjestelmä pois, niin juttua riittää loputtomiin.
Matkustaminen
Pelimiehet
Paneminen
Sisustuksesta ja remontoinnista.
Kirjoista tai neulomisesta ja virkkaamisesta.
Suhteellisuusteoriasta ja aikataipumosta. Oon einsteinin kanssa eri mieltä. Aika ei taivu.
Tietotekniikasta
Tietokonepeleistä
Puutarhanhoidosta