Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat pikaperunamuusia?

Vierailija
11.01.2018 |

En kovin korkealle arvosta.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF?? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikean muusin perunoiden raastaminen ja paistaminen on liian työlästä.

XDD raastaminen???

On helpompi tehdä muusijauhetta kun raastaa ensin.

Onko reuma kun et pysty sitä muussaamaan?

Vierailija
42/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotilapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mummonrähmämuusi kirjoitti:

Mummonmuusijauhe on ihan sucks, Felixiä voi jopa syödäkin.

Karran elämässä olen Felixiä syönyt, karseaa paskaa, ihmeellinen myrkyllinen maku. Kyllä mummonmuusi on kuin taivas suussa, ihanaa.

Täytyy vaan laittaa nestettä enemmän mitä ohjeessa seisoo, huom.

t. viesti 22

Mummonpillumuusi on maistuukin ihan eltaantuneelta hyi vit...

Mistä sen pillun vedit tähän, ei tule pillu mieleenkään kun syön mummonmuusia, kyllä se maku saa taivaisiin. 

Salmiakista tulee pillu mieleen.  Joka tapauksessa ihan tenaripulin makuista jaskaa se on.

Vierailija
44/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on varmaan pienet rinnat

Vierailija
45/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, mikä ilmaisu tuo "arvostaa korkealle". Voiko matalallekin arvostaa? Argh!

Vierailija
46/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, niin kummalliselta kuin se kuulostaakin, minä joskus himoitsen uunimakkaraa ja pussimuusia. Jotain muistoja se makuyhdistelmä herättää.

Ja tämä siitä huolimatta tai ehkä juuri sen vuoksi, että olen erinomainen ruoanlaittaja ja teen lähestulkoon joka päivä 3 ruokalajin illallisen alusta pitäen tuoreista raaka-aineista, käyn säännöllisesti Michelin-tähti ravintoloissa syömässä jne. Mutta joskus on pakko saada pussimuusia uunimakkaran kera 😃

Vierailija
47/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

merirosvot, persut, hunnit ja jeesus kokoontuivat torilla, kaikki söivät innolla valmismuusia, jeesus laittoi voita joukkoon. Sen pituinen se. 

Piraattipuolueesta, persuista ja kristillisistä oon kuullut mutta mikä puolue se hunnit on? Sanooko ne kohta että leikatulla päivärahalla saa kuitenkin 232 pussia perunamuusijauhetta?

Vierailija
48/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Felix muusista ja yksi teini tykkää myös.

Osaan tehdä kyllä hyvää ruokaa ja teenkin.

Kyllä meillä syödään myös perunaa ja riisiä.

Jotenkin ei vaan tykätä muusista minkä tehdään kotona perunoista ja syödään peruna kokonaisena ja mulle kelpaa vain siikli.

Vierailija
49/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muussijauhe muussi on pahaa. Mutta joku kuka käyttää sitä paljon, on varmaan makuun tottunut pitää hyvänä ostoksena.

Tuskin sitä kukaan suurena kulinaristisena elämyksena syö. Silti on liioittelua väittää sen pahaa olevan. Hyvä pussimuusi on sellaista keskinkertaisen itsetehdyn muussin veroista. Ainakin se Lidlin punaisessa pahvilaatikossa myytävä muussi on ihan syömäkelpoista. Hankala siitä olisi sanoa onko kyseessä pussimuusi vai tuoreista perunoista tehty muussi jos ei tietäisi.

Helppo ruoka kun säilyy 'ikuisesti'. Hyvä olla kaapissa jotain tämänlaisia ruokia silleen puoliksi hätävarana. Parissa minuutissa on valmis muussi odottamassa. Älyttömän helppo ja vaivaton valmistaa.

Vierailija
50/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla lidlin pikaperunamuusia. Se on täysin saman makuista kuin valmiista tehty (laitan siis aina maitoa, voita ja aromatsuolaa).

Tein ekan kerran testin miehelleni joka on aika nirso ja hän luuli sen olevan alusta asti itse tehtyä. Sen jälkeen on tullut ostettua lidlin pikamuusia aika usein, muita ei pystytä syömään, ne maistuu teolliselle.

Kannattaa oikeasti kokeilla sitä lidlin pikamuusia :) ekan kerran itsekin epäilin että onkohan vaan kaiken kuullun kehumisen väärti, mutta kyllä se vaan on!

Vierailija
51/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karran elämässä olen Felixiä syönyt, karseaa paskaa, ihmeellinen myrkyllinen maku. Kyllä mummonmuusi on kuin taivas suussa, ihanaa.

t. viesti 22

Mistä sen pillun vedit tähän, ei tule pillu mieleenkään kun syön mummonmuusia, kyllä se maku saa taivaisiin. 

Salmiakista tulee pillu mieleen. 

Joka tapauksessa ihan tenaripulin makuista jaskaa se on.

aika hanttapuli olet ite kun et osaa viestiä lainata.

Vierailija
52/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään myös Lidlin muusia, laitan siihen punaista maitoa, kuohukermaa ja oivariinia sekä tietty suolaa.

Vierailija
53/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Syödään sitä aina.

Vierailija
54/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perunamuusijauheesta tulee hyvää perunamuusia. Voita ja cheddaria vielä lisäks niin ai että.

T. Perunoiden kuorimista vihaava

Vierailija
55/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. viesti 22

Sinä olet sitte viron pottu.

Vierailija
56/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

merirosvot, persut, hunnit ja jeesus kokoontuivat torilla, kaikki söivät innolla valmismuusia, jeesus laittoi voita joukkoon. Sen pituinen se. 

Piraattipuolueesta, persuista ja kristillisistä oon kuullut mutta mikä puolue se hunnit on? Sanooko ne kohta että leikatulla päivärahalla saa kuitenkin 232 pussia perunamuusijauhetta?

Hunnit oli etnisesti kirjava, ydinosaltaan luultavasti turkinsukuinen paimentolaisväestö, joka tunkeutui Keski-Aasian arojen suunnasta Eurooppaan 300-luvun lopulla. Heidän hyökkäyksensä oli kansainvaellusten alkusysäys[1]. Hunnien viimeisenä ja voimakkaimpana johtajana toimi Attila. Hunnit olivat pelättyjä ja heihin yhdistetään nykyaikanakin adjektiivi hurja. Hunneja pelättiin sillä heidän sotajoukkonsa kulkivat ratsain pitkiä matkoja ja nopeasti. Historioitsija Carroll Quigleyn mukaan tämä saattoi hyvinkin johtua hevosenkenkien käytöstä.

Hunnien ydinjoukon uskotaan edustaneen ainakin osittain mongolidista ihmistyyppiäselvennä, mutta Euroopan valloitukseen osallistui myös muita hunnien alistamia kansoja. On epäselvää, paljonko Eurooppaan tunkeutuneilla hunneilla oli yhteistä Intiaa ja Kiinaa ahdistaneiden paimentolaiskansojen kanssa. Nykyisen Mongolian alueella asunut xiongnu-kansa, jota vastaan kiinalaiset taistelivat jo ennen ajanlaskun alkua, on joskus samaistettu hunneihin.lähde?

Attilan kuoltua vuonna 453 hunnien valtakunta hajosi.

Vierailija
57/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. viesti 22

Sinä olet sitte viron pottu ja minä iso persreikä.

Vierailija
58/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. viesti 22

Sinä olet sitte viron pottu.

Hahhahah, taas meni väärin  puikulapääpuli.

Vierailija
59/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni muni mun muussini, muussini muni mun mammani.

Vierailija
60/69 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hahhahah, taas meni väärin  puikulapääpuli." -Sulla sperma suussa suli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi