Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat pikaperunamuusia?
Kommentit (69)
Siinäpä ihminen, joka kiireisenä tai väsyneenä, jaksaa vielä ajatella ruokailua ja tarjoaa ateriaksi perunumuusia, ehkä nakkeja tai kaupan lihapullia. Ja joskus on vain tilanteita, ettei vain jaksa ja jotakin on syötävä.
Paljon parempi vaihtoehto, kuin voileipä tai jättää ateria kokonaan väliin.
Joskus itsekin pyöräytån perunamuusia jauheesta, vaikka olen perehtynyt ruuan saloihin ja olen aktiivi Martta 60vee.
pelkästään ei kovin hyvää kirjoitti:
On ihan hyvää kun sen tuunaa persiljalla, valkosipulilla ja voilla sekä mustapippurilla.
Minä laitan tilliä ja voita(oivariinia). Kukin makunsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muussijauhe muussi on pahaa. Mutta joku kuka käyttää sitä paljon, on varmaan makuun tottunut pitää hyvänä ostoksena.
Tuskin sitä kukaan suurena kulinaristisena elämyksena syö. Silti on liioittelua väittää sen pahaa olevan. Hyvä pussimuusi on sellaista keskinkertaisen itsetehdyn muussin veroista. Ainakin se Lidlin punaisessa pahvilaatikossa myytävä muussi on ihan syömäkelpoista. Hankala siitä olisi sanoa onko kyseessä pussimuusi vai tuoreista perunoista tehty muussi jos ei tietäisi.
Helppo ruoka kun säilyy 'ikuisesti'. Hyvä olla kaapissa jotain tämänlaisia ruokia silleen puoliksi hätävarana. Parissa minuutissa on valmis muussi odottamassa. Älyttömän helppo ja vaivaton valmistaa.
Kyllä se on joskus kulinaarinen kokemus, sillon kun tekee sitä oikein mieli.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä ihminen, joka kiireisenä tai väsyneenä, jaksaa vielä ajatella ruokailua ja tarjoaa ateriaksi perunumuusia, ehkä nakkeja tai kaupan lihapullia. Ja joskus on vain tilanteita, ettei vain jaksa ja jotakin on syötävä.
Paljon parempi vaihtoehto, kuin voileipä tai jättää ateria kokonaan väliin.Joskus itsekin pyöräytån perunamuusia jauheesta, vaikka olen perehtynyt ruuan saloihin ja olen aktiivi Martta 60vee.
Niinpä, mikä on vaihtoehto mummonmuusille? Nälkä, protskupatukka, hesburgerin salaatti, sokerivälipala, mikä?
Jauhemuusi ja kalapuikot tai nakit pöytään ja johan jälkikasvu hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi vaihtoehto, kuin voileipä tai jättää ateria kokonaan väliin.Joskus itsekin pyöräytån perunamuusia jauheesta, vaikka olen perehtynyt ruuan saloihin ja olen aktiivi Martta 60vee.
Niinpä, mikä on vaihtoehto mummonmuusille? Nälkä, protskupatukka, hesburgerin salaatti, sokerivälipala, mikä?
Tietysti Felix-perunamuusi, sehän on selvä.
Se Lidlin punaisessa paketissa oleva jauhemuussi on namia :0 Maustettu ruokakerma joukkoon maidon tilalle noms!
Juuri äsken ostin sitä, en jaksa seistä ja kuoria perunoita kun oksettaa.
Kyllä joskus teen ihan oikeatakin muusia, harvoin vaan tulee tehtyä ruokaa mikä tarttis sen muusin.
Lidlin muusijauhe- muusi on todellakin hyvää!
Jos ikinä olisin niin vailla elämää, että huomaisin tuollaista asiaa, niin varmaan ajattelisin että mökille lähdössä, tai johonkin patikoimaan, jonne ei perunoita selässä kanneta ;)