Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko "luovia" keskusteluissa?

Vierailija
11.01.2018 |

Eli oletko KOSKAAN joutunut riitatilanteeseen?
Itsellä tuo on hankalaa menstruaation aikaan. Olen silloin väsynyt ja suoraviivainen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että normaalisti osaan kyllä luovia, mutta etten YHTÄÄN osais niin se on kyllä puppua..

ap

Vierailija
2/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekavaa tekstiä ap.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa hyvin selkeää. *****! :)

ap

Vierailija
4/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle olis mitenkään arka paikka se, että tekstini olis epäselvää? :D

ap

Vierailija
5/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko KOSKAAN joutunut riitatilanteeseen? :)

ap

Vierailija
6/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että niin metsä vastaa ja jos toinen osapuoli ei osaa luovia (outoa että käytät veneilytermiä) niin eipä siinä oikein mitään voi. Puolustautua on osattava tarpeentullen.

Vierailija
7/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki oo joskus joutunut riitatilanteeseen? Minä ainakin olen ties montako kertaa. Jää hieman epäselväksi, millaisia vastauksia toivot. Ai että mitenkö riitatilanteista selviää? Itsellä toimii parhaiten tilanteesta poistuminen. Jos olen "ansassa" ja olen huonolla tuulella (nälän, janon, kuuman tms. ikävän ahdistavan olotilan takia), niin äksyilen helposti. Mitä tarkoitat luovimisella?

Vierailija
8/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan senkään vertaa, kun ap.. Nro 6

Vierailija
9/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän turhankin kova "luovimaan". Miellyttämisenhaluinen, joku sanoisi. On harvoja asioita, joista minulla on vahvat mielipiteet, mutta päivittäisissä keskusteluissa en kyllä osaa kuvitella joutuvani tukkanuottasille kenenkään kanssa. :D 

Vierailija
10/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki oo joskus joutunut riitatilanteeseen? Minä ainakin olen ties montako kertaa. Jää hieman epäselväksi, millaisia vastauksia toivot. Ai että mitenkö riitatilanteista selviää? Itsellä toimii parhaiten tilanteesta poistuminen. Jos olen "ansassa" ja olen huonolla tuulella (nälän, janon, kuuman tms. ikävän ahdistavan olotilan takia), niin äksyilen helposti. Mitä tarkoitat luovimisella?

Itseasiassa en tarkalleen ottaen tiedä, mitä tuo tarkoittaa, kun en ole sitä itse keksinyt. (Ei ole tapana keksiä asioita tai sanoja..) Mutta kiitos asiallisesta vastauksesta. :)

ap

Vierailija
11/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän turhankin kova "luovimaan". Miellyttämisenhaluinen, joku sanoisi. On harvoja asioita, joista minulla on vahvat mielipiteet, mutta päivittäisissä keskusteluissa en kyllä osaa kuvitella joutuvani tukkanuottasille kenenkään kanssa. :D 

Itsekin joudun harvoin, mutta ylikilttinä muistan nuo liian pitkään.. Mullakaan ei ole vahvoja mielipiteitä muusta kun persoonaani tai ulkomuotoani koskevissa asioissa. Ovat henkilökohtaista aluetta.

ap

Vierailija
12/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vois sanoa, että persoonallisuushäiriöinen. Miten purat paineet, jotka tuollaisesta väistämättäkin tulee?

Vierailija
13/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vois sanoa, että persoonallisuushäiriöinen. Miten purat paineet, jotka tuollaisesta väistämättäkin tulee?

Kun ei tule. Mulle jotkut pienet erimielisyydet itselleni mitättömissä asioissa on aivan yhdentekeviä, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei ole mitään tarvetta olla aina oikeassa tai päteä tiedollani. Kuten sanoin, on tietysti joitain asioita ja mielipiteitä, joita puolustan kiihkeästi, mutta niistä asioista ei tule juurikaan keskusteltua kahvipöydässä. Eikä niistäkään ole tarvetta riidellä. Mikä tästä tekee persoonallisuushäiriöisen? Persoonani on pehmeä ja kiltti, jos se on mun "häiriö"  niin sitten olen mielelläni häiriöinen.

Vierailija
14/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisit ihmisestä, joka sanois susta sitten takanapäin, että "älä sitten edes yritä keskustella, kun olet niin autisti"? Aika räävitön omasta mielestäni. Tai "et kestä yhtään kritiikkiä". Mitä kritiikkiä esim lähisukulaisen tms tarvitsee sulle antaa ja parantaako se ilmapiiriä jotenkin?

Vierailija
15/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tule. Mulle jotkut pienet erimielisyydet itselleni mitättömissä asioissa on aivan yhdentekeviä, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei ole mitään tarvetta olla aina oikeassa tai päteä tiedollani. Kuten sanoin, on tietysti joitain asioita ja mielipiteitä, joita puolustan kiihkeästi, mutta niistä asioista ei tule juurikaan keskusteltua kahvipöydässä. Eikä niistäkään ole tarvetta riidellä. Mikä tästä tekee persoonallisuushäiriöisen? Persoonani on pehmeä ja kiltti, jos se on mun "häiriö"  niin sitten olen mielelläni häiriöinen.

Eli ihan samanlainen, kun ap:kin..

Vierailija
16/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisit ihmisestä, joka sanois susta sitten takanapäin, että "älä sitten edes yritä keskustella, kun olet niin autisti"? Aika räävitön omasta mielestäni. Tai "et kestä yhtään kritiikkiä". Mitä kritiikkiä esim lähisukulaisen tms tarvitsee sulle antaa ja parantaako se ilmapiiriä jotenkin?

Ei ainakaan kovin kiltti, vaikka tekis sen anonyyminäkin. Sähän et voi tietää, kuka noin kirjoittaa, mutta jos kirjoittaa, niin ei ole ainakaan kiltti ihminen sellainen.

Vierailija
17/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän olisit kiva kaveri. Sulle voi sitten v*ttuilla niin paljon kun sielu sietää ja sä vaan hymyilet, jes! Suurimmalle osasta ihmisiä tulee patoumia nuoleskelusta.

Vierailija
18/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei onnistuta kutsumaan keskusteluun kettuilulla. Pitäisin tuollaista ihmistä ärsyttävänä, mutta jutella huvittaisi entistä vähemmän. Juttelu on tosi ikävää, jos sen "säännöt" on sellaiset, että toisen haukkuminen kuuluu siihen. Jos tarkoitus on vain loukata ja kettuilla eikä pysyä asiassa, niin siitä tulee vain paha mieli. Jos on itse(kin) huonolla tuulella, niin ei ole hyvä hetki jutella, koska ei itsekään ole silloin järkevimmillään. Kun ajatukset on vaikkapa siinä, että saisipa äkkiä jotain syötävää, niin aivot ei toimi.

Minulle ei kai ole sanottu, että en kestä kritiikkiä. Minusta se on ihan asiallisesti sanottu, jos se on totta ja kritiikki on ollut oikeaa palautetta väärällä tavalla toimimisesta eikä haukkumista tyyliin "senkin läski". Minusta on turha osallistua tuollaisiin kinoihin, mitä sillä kukaan voittaa, että yrittää päihittää toisen riitelyssä?

Välillä toivoisinkin hieman kritiikkiä muilta, koska olen huono arvioimaan itseäni, mutta valitettavasti mukavat ihmiset ei välttämättä kerro mitä mussa olisi "korjattavaa", ja epämukavien ihmisten puheisiin on vaikea luottaa.

Vierailija
19/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei koskaan v*ttuile, niin onko sitten sellainen iso mörssäri, ettei kukaan edes uskalla?

Vierailija
20/34 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei onnistuta kutsumaan keskusteluun kettuilulla. Pitäisin tuollaista ihmistä ärsyttävänä, mutta jutella huvittaisi entistä vähemmän. Juttelu on tosi ikävää, jos sen "säännöt" on sellaiset, että toisen haukkuminen kuuluu siihen. Jos tarkoitus on vain loukata ja kettuilla eikä pysyä asiassa, niin siitä tulee vain paha mieli. Jos on itse(kin) huonolla tuulella, niin ei ole hyvä hetki jutella, koska ei itsekään ole silloin järkevimmillään. Kun ajatukset on vaikkapa siinä, että saisipa äkkiä jotain syötävää, niin aivot ei toimi.

Minulle ei kai ole sanottu, että en kestä kritiikkiä. Minusta se on ihan asiallisesti sanottu, jos se on totta ja kritiikki on ollut oikeaa palautetta väärällä tavalla toimimisesta eikä haukkumista tyyliin "senkin läski". Minusta on turha osallistua tuollaisiin kinoihin, mitä sillä kukaan voittaa, että yrittää päihittää toisen riitelyssä?

Välillä toivoisinkin hieman kritiikkiä muilta, koska olen huono arvioimaan itseäni, mutta valitettavasti mukavat ihmiset ei välttämättä kerro mitä mussa olisi "korjattavaa", ja epämukavien ihmisten puheisiin on vaikea luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan