Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat pikaperunamuusia?
Kommentit (69)
Ehkä turhin asia valkoisen sokerin lisäksi.
Kyseenalaisan kyllä hiljaa mielessäni makuaistinsa kunnon, mutta ei kai se mun pyllyä kutita, mitä kukin syö.
No en mitään. Ostan itsekin kaikenmaailman pikaruokia kun olen rättiväsynyt töiden jälkeen.
Minä ostan silloin tällöin, käytän sitä yhteen suolaiseen leivonnaiseen.
Meillä ei toimistolla kuin mikro. Siellä on silti pakko joskus kokata.
Mitäs mieltä sitä itsestään olisi... Meillä on muusi aina pussista, mutta toisaalta teen sitten ihan itse monia muita ruokia joita useat ostavat valmiina.
Eikö se ostaja ymmärrä, että ne on hankittu sinne myymälään koristeeksi ja odottavat sitä, että ne asetellaan pian julkisesti näytille vitriiniin, kaupan eteisaulaan.
On ihan hyvää kun sen tuunaa persiljalla, valkosipulilla ja voilla sekä mustapippurilla.
Pidän itseäni ihan järkinaisena. Teemme ihan kotiruokaa ravinnoksemme, mutta joskus kiire, laiskotuttaa tms. Kuten sinuakin. Mikäs on sinun "heikkoutesi" mitä eineksiin tulee?
Huokaus. Itsekin olen joskus haaveillut siitä, että olisi ihana asua ja elää hyvin pitkälle omavaraistaloudessa, jossa mm. kasvatan ja viljelisin paljossa kaiken ravintoni. Saattaisin vielä alkaa metsästää ja kalastamaan, hui kauheaa siis jatkaa myös mahd. lihan syöntiäni, joka on nykyisin kaiken muun eläinperäisen (maitoa, kanamunia ja juustoa unohtamatta) on osan mielestä jo rikos, josta pitäisi rangaista.(..)
Mutta ennen laajempaan omavaraistalouteen siirtymistäni aion ostaa toisenkin valmisruoan tai arkea helpottavan puolivalmisteen siitä huolimatta, että ruoanlaitto, raaka-aineiden valinta ja vaikka sitten perunoiden kuoriminen ja muusin teko toimii toisinaaan mukavana vastapainona muille askareilleni.
Keitän joskus juureksia tai kaviksia pehmeiksi, jätän keitinlientä vähän, ripottelen päälle felix-muussijauhetta ja sekoitan, tulee ihan kelvollista kasvisperunamuussia.
Just eilen söin pihvin kanssa. Oli ihan ok.
Perunamuusi ei ikinä onnistu kun teen itse. Ei vaikka käytän jauhoisia piraatteja.
Vi##uukaan mitään mieltä. Syökää saa#ana mitä syötte!
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ravintoa.
Niin, toisin kuin itse muussattu peruna.
Se ei ole ravintoa.