Nyt iski aivan kauhea syyllisyys!
Meillä esikoinen, 2v. on valitellut jostain loppu vuodesta lähtien aina välillä kipua nivusen tienoilla ja pippelissä. Kipu menee nopsaan ohi ja on ajoittaista. Aikaisemmin olen aina jotenkin olettanut, että vaippa hankaa jotenkin tms. Tänäänkin sitten valitti pipiä ja näytti pippeliään ja vaati vaipan vaihtoa. Yhtäkkiä itselle tuli mieleen, että jos tuo onkin jotain vakavampaa :/// ja minä en ole kiikuttanut poikaa lääkäriin. En vain tajua mitä se voisi olla, kun ei tosiaan ole joka päiväistä ja menee ohi. Nyt sitä on vain ollut enemmän. Ensi viikolla taidan viedä pojan lastenlääkärille. Mutta arvatkaa vain miten hirveä olo itsellä nyt on...
Todella huono äiti
Kommentit (3)
Onneksi vaaraton vaiva pikkupojalla, ja helppo toimenpide.:)
teillä tuo vaiva paheni, kun kyseessä oli piilokives? Kuinka nopsaan kävitte lääkärissä?
Virtsatieinfektiota olen miettinyt minäkin, mutta tuntuisi, että ei voisi mennä niin nopsaan aina ohikaan. Nytkin valitti n. 30 min vaivoja ja nyt sanoo, että ei ole enää pipiä :O
lääkäriin. Me ainakin oltas joka päivä jonkun asian takia. Mutta hyvä että nyt aiot käydä näyttämässä, kun vaiva jatkunut. Elähän syyllistä ittees.