Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kun ajattelet lasten hankkimista niin mitä kaikkea prosessissa käyt läpi naisen näkökulmasta?

Vierailija
10.01.2018 |

?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei vaimoni pimpero posahda pilalle.

Vierailija
2/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on sitä mieltä että vain naisen näkökulma pitää huomioida?

Paljonko ap itse ajattelee asiaa miehen näkökulmasta? Tässä se naisten loputon kaksinaismoralismi nähdään. Onneksi nykymiehet ovat suht järkeviä, siksi se syntyvyyskin laskee laskemistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on sitä mieltä että vain naisen näkökulma pitää huomioida?

Paljonko ap itse ajattelee asiaa miehen näkökulmasta? Tässä se naisten loputon kaksinaismoralismi nähdään. Onneksi nykymiehet ovat suht järkeviä, siksi se syntyvyyskin laskee laskemistaan.

No ei kai siitä ole kysymys, että ei voisi olla kinnostunut myös miehen näkökulmasta. Nyt tällä kertaa asiaa halutaan pohtia tästä näkökulmasta, seuraavalla kerralla jostain toisesta. Ei siitä tarvitse itseensä ottaa.

Vierailija
4/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se lapsen tekeminen miehen elämään kovin paljon vaikuta kuin sen että hän saa perillisen. Minä naisena ajattelin mieheni kannalta asiaa niin että mieheni saa lapsen jota hän toivoo.

Omalta osaltanihan se on sitten ihan eri asia, raskaus on helvettiä, synnytys hengenvaarallista, toipuminen ja lapsen hoitaminen ja imettäminen raskasta ja kivuliasta. Toki hyvä aviomies ja lapsen isä auttaa lapsen hoidossa jonkin verran, ja ehkä tekee kotitöitä vähän normaalia enemmän tai sitten ei. Mies jatkaa töissä normaalisti ja harrastuksissa normaalisti, toki taloudellista vastuuta tulee hieman lisää.

Sitten kun lapsi alkaa olla mukavan ikäinen, kävelee, puhuu tekee kaikkea kivaa, silloin alkaa tulla se aika kun hän vaikuttaa miehen elämään, ja vaikutus on lähes 100% positiivinen. Mies ei vaaranna henkeään ja terveyttään mitenkään missään vaiheessa.