Näin naapurin yksinhuoltajaäipän kaupassa - kärry täynnä eineksiä
Eikö nykynaiset osaa enää tehdä ruokaa lapsille? Kasvavat kehot ja kehittyvät aivot tarvitsevat kunnollista ruokaa eikä mitään Saarioisten tädin moskaa.
Kommentit (6)
Mulla taas on naapurustossa yksi hyypiö, joka kyylää yhtä lähistöllä asuvaa yksinhuoltajaa ja kirjoittelee hänen elämästään avauksia nettiin. Ei vissiin muuta tekemistä elämässä hällä.
Ei vain aina jaksa tehdä ruokaa! Me pääsääntöisesti itse teemme, mutta ihan aina vaan jaksa!
Taisit nähdä mut. Nyt on hitusen kiirettä opiskeluissa, joten on pakko laistaa jostain, niin syödään eineksiä. Laitetaan sitten paremmin ruokaa, kun helpottaa. Eikö se kuitenkin ole parasta, että niillä lapsilla on ruokaa? Eikä se, miten se on tehty.
Eineksissä ei ole välttämättä mitään vikaa. Moni on jopa terveellisempää kuin kotona liialla rasvalla ja suolalla tehty muona.
Täytyy vaan osata valita, mitä ostaa. On kaksi tasan eri asiaa vaikkapa ostaa valmis lihakeitto tai kanacurry kuin että ostaa mikroranskiksia ja roiskeläppiä.
Ikävä, että olet noin pihalla elintarvikkeista, kannattaa hiukan nyt tutustua. Einesvalikoima on nykyään valtava, satoja tuotteita - joista iso osa täysin ilman lisäaineita.
Sinänsä en yhtään ihmettele einesten käyttöä varsinkin, jos joku on kiireinen yhäri. Kokeilepa ap itse vastata YKSIN kaikista lapsista, kodinhoidosta - ja käydä päälle päätteeksi täyspäiväisesti töissä.
Sitä paitsi ainakin meillä ostetaan eineksiä sen LISÄKSI, että iltaisin tehdään itse päivällinen. Katsos nuo teinin ryökäleet ovat koulun päälle nälkäisiä, ja joku voikkari tai hedelmä ei nälkää taltuta.
Näitköhän minut? Ostan itselleni eineksiä töihin evääksi koska ruokaa ei yleensä jää.
No hyvä että oli sentään kauppaan asti vaivautunut. Tuttu on pizzeriassa töissä, ja se sanoi, että jotkut perheenäidit tilaavat yhtenään pizzoja ja kebabeja kotiinkuljetuksella.