Voi ei. Taas ihastumassa
Olen yli 35v. perheenäiti. Ihastun liukuhihnalta miehiin. Itselläni on kyllä hyvä mies, mutta työ vie häneltä lähes kaiken ajan ja voimat. Nyt näyttäisi olevan vuorossa 10 vuotta nuoremman kaverini miespuoleinen ystävä. Kaverillani on paljon poikia ihan kaverina eli heillä ei ole mitään sutinaa, tietäisin kyllä jos olisi. Kiinnostus syttyi jo ennen kuin tiesin kaverini häntä edes tuntevan. Aiemmat ihastukseni kohteeni ovat olleet ”turvallisia”, kauppojen myyjiä jne. Pikkuhiljaa olen tajunnut, että kiinnostukseni kohde onkin ystäväni ystävä (hänellä iso kaveripiiri). Muistan ystäväni kertoneen juttuja tästä henkilöstä ja nyt kaikki on yhdistynyt päässäni. Vähän pelottaa kun ihastus tuleekin näin ”lähelle”. Pääsen häneen tutustumaan paljon helpommin kuin ”turvallisiin” myyjiin. Lisäksi minusta tuntuu, että hänenkin puoleltaan löytyy kiinnostusta. En tietenkään tiedä varmasti, mutta vähän siltä tuntuu. Apua! Ja kuinkahan paljon hän on mina nuorempiki?
Kommentit (5)
En halua, että menee ohi. Vaikka eivät ne älyttömän nopeaa ole menneetkään ohi, kun edellisetkin ovat kestäneet useamman vuoden :/
Ap
tähän liittyi semmoinenkin asia, että kaverini kertoi aiemmin yhdennjutun tästä miehestä ja ihastuin häneen jo pelkän kertomuksen kuultuani. Mietin aina, että haluaisin joskus tavara kyseisen henkilön.
Kesällä näin tänämän henkilön vähän kauempaa ja jotenkin hän kiinnitti vahvasti huomioni. Akattelin, että wau! Vähän ajan päästä selvisi, että ystäväni tuntee hänet. Kertoi nimen ja jotain muuta, mutten osannut yhdistää häntä tarinan henkilöön.
Syksyllä menin kauppaan lihatiskille ja katsoin erästä myyjää (miten taas myyjä?)joka oli niin ihana, etten oikein edes uskaltanut katsoa häntä. Siinä tiskillä kävi mielessä, että olikohan hän sama henkilö. No olihan se. Sen jälkeen törmätty kaverini kanssa häneen ja yksin kaupassa käydessäni olen yllättänyt hänet hyllyjen välistä tuijottamasta :D
Ap
Olkaa kilttejä ja keskuslelkaa minun kanssa.
Ap
Apua apua. Siitä se kohta ohi menee kuten tähänastiset muutkin.