Miksi sinua ei häiritse, että miehesi petti edellisiä kumppaneitaan?
Tiesit jo alun pitäen, mutta se ei tahtia haitannut. Miksi ei?
Kommentit (9)
Petänkö itseäni jos olen naisen kanssa?
Koska mies kertoi siitä ensimmäisen kuukauden aikana, ei häirinnyt enää, koska toista kuukautta en häntä katsellut.
Villi arvaus: "Koska olen uniikki lumihiutale ja täten meidän parisuhteemme on jotain erityistä, joten eihän mies siis minua pettäisi!"
Noku mä en oo niinku ne toiset naiset, ei se mua ikinä pettäis! Se sano että oon ihan erilainen kun ne joita se petti, niitä se ei kuulemma rakastanu koskaan oikeesti!
Olen mään. Tapasin naisen joka on jo ex sellanen. Oltiin oltu varmaan joku 6kk yhdessä, kun joku jätkä tuli kapakassa onnittelemaan minua maailman paskimmasta valinnasta. Ihmettelin monttu auki siinä. Se jätkä alko kertoilemaan mun gimmakaverista kaikenlaista mukavaa. En loksauttanut korvia ja pidin sitä hajalla olevan ex miehen itkuilta, joka ei ole kestänyt eroa. En välittänyt.... Voi kuinka oikeassa se jätkä sit olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska mies kertoi siitä ensimmäisen kuukauden aikana, ei häirinnyt enää, koska toista kuukautta en häntä katsellut.
Jatkovastaus: en tiedä, eikä kiiinosta. Ehkä pettää seuraavaa.
Hei kiitos tästä. Taas yksi syy olla kiitollinen tuosta miehestäni. En ole tajunnutkaan, että ei ole tuota murhetta.
Jatkokysymys: Paransiko pitkän linjan sarjapettäjä tapansa vai pettikö sinuakin?