Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut, mutta mietityttää epävarmuuteni

Vierailija
10.01.2018 |

Kaikki on hyvin, kun ollaan yhteydessä: viestitellään tai nähdään. Mies on aloitteellinen, haluaa tavata, kehuu, kyselee... Silti aina erossa, kun en ole kuullut hänestä tyyliin muutaman tuntiin, iskee epävarmuus ja ajatukset, että ei tästä tule mitään ja ei mies ole kanssani tosissaan. Mistä tämä voi johtua? Tulin edellisessä suhteessa petetyksi, voisiko johtua siitä? Eron olen jo kyllä käsitellyt, erosta aikaa vuosi. Mitä voisin tehdä, ettei ajatukset pyörisi koko ajan tässä miehessä? Pelkään, että hänkin aavistaa jotain jossain vaiheeSa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja?

Vierailija
2/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppailen vielä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun auta ku olla varmempi. Mies kyllä aistii epävarmuuden ja saattaa tulkita sen jopa niin, ettet ole oikeasti kiinnostunut hänestä. Mies etsii sitten toisen naisen, ja olet täällä sen jälkeen taas avautumassa. Ota vähän vastuuta itsekin asioista. Et voi heittää palloa täysin toiselle.

Vierailija
5/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin miehelle ajatuksistani. En niin etten luota häneen, vaan omista peloistani ja siitä että tahdon yrittää hänen kanssaan. Minusta tämä lähentäisi parisuhteessa ja oppisitte tuntemaan toisianne. Joskus sinun täytyy puhua kumppanille ajatusmaailmastasi myös, niin onko tämä sinulle tabu vai tahdotko elää ihmisen kanssa jolle voit avautua. 

Jos mies toteaa että ok, mutta miten voisi auttaa sinua niin ei siihen välttämättä hänen tarvitse tehdä mitään, sekin riittää että olet saanut sanottua nämä ajatuksesi hänelle. 

Vierailija
6/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni otan vastuuta ja olen ottanutkin olemalla myös aktiivinen ja kertomalla miehelle että pidän hänestä ja nautin hänen seurasta. Miten muuten pitäisi ottaa vastuuta? Mielestäni tämä ei ole miehen vaan minun ongelma. Ja joo, puhuminen on hyvä juttu ja sen aion tehdäkin. Tuntuu vaan tyhmältä näin alkuvaiheessa alkaa puhua tuollaisista "traumoista". Pelkään, että se viimeistään karkoittaa miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan