Yhden påivän esimerkkiruokailu kun laihdutan
Aamulla 2 paistettua kananmunaa, 1 paprika, mukillinen kermakahvia
Päivällä kasviksia ja jauhelihaa paistettuna voissa, lasillinen piimää
Illalla uunikalaa, jossa kasviksia ja pinaatti-juustokastike, marjavaahto jälkkäriksi
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaau, mene nyt lenkille siitä
Huomenna
Tuolla periaattella et koskaan itseäsi lähtemään
???
Niin että tuolla periaattella et saa koskaan itseäsi lähtemään lenkille jos lykkäät aina huomiselle
Mä käyn joka aamu lenkillä, huomenna taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari välipalaa vielä väliin, esim. hedelmiä ja marjoja. Täysjyväleipää tai jotain mistää saat kuituja. Vaihda voi öljyyn ja kerma maitoon.
Parempi ne kuidut on saada kasviksista kuin leivästä... Ja ihan turhaan sitä rasvaa pelätään, rasvattomat tuotteet paljon pahempia.
Koska rasvattoman maidon ja kerman välillä ei olekaan mitään muuta. Ja edellinenhän kirjoitti että kasviksia ja hedelmiä välipalaksi
Pääruuissa on mukana kasviksia, etkö lukenut aloitusviestiä? Välipalaa ei aikuinen tarvitse, jos osaa ruoka-aikoina syödä riittävästi.
Tasainen syöminen pitkin päivää, on parempi kuin mättää kerralla paljon. Syöt sitä paitsi aika epäterveellisesti, kun tunget kovia rasvoja napaasi jatkuvasti.
Tasainen syöminen pitkin päivää sopii märehtijöille, esim. lehmille, joilla on monta mahaa. Ihminen ei ole märehtijä.
Moni täälläkin kuvittelee olevansa lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaau, mene nyt lenkille siitä
Huomenna
Tuolla periaattella et koskaan itseäsi lähtemään
???
Niin että tuolla periaattella et saa koskaan itseäsi lähtemään lenkille jos lykkäät aina huomiselle
Mä käyn joka aamu lenkillä, huomenna taas.
Hieno homma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon lihaa syöt. Ehkä enemmän kasviksia?
Eihän ap kertonut lihan ja kasvisten määrää. Miten ihmeessä voit niitä määriä arvostella??
Joka aterialla ei tarvitsisi syödä lihaa. Ap syönyt sitä aamupalalla, lounaalla ja päivällisellä.
Itse syön lihaa vain kerran päivässä yhdellä aterialla, ei ole tarvinnut koskaan laihduttaa. Olen samankokoinen kuin 18-vuotiaana, edelleen (162cm ja 51kg) ja nyt 54 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap kertonut lihan ja kasvisten määrää. Miten ihmeessä voit niitä määriä arvostella??
Joka aterialla ei tarvitsisi syödä lihaa. Ap syönyt sitä aamupalalla, lounaalla ja päivällisellä.
Itse syön lihaa vain kerran päivässä yhdellä aterialla, ei ole tarvinnut koskaan laihduttaa. Olen samankokoinen kuin 18-vuotiaana, edelleen (162cm ja 51kg) ja nyt 54 vuotias.
Kananmuna ei ole lihaa. Kala on terveellistä ja aika kevyttäkin. Punaista lihaa ei tietysti kannattaisi älyttömiä määriä syödä mutta eihän ap välttämättä syö sitä edes joka päivä vaikka tässä esimerkissä olikin jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa surullista, ettet ole kasvanut lainkaan nuoruusvuosistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mitä on liha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet tuolla ruokavaliolla laihtuvasi? Toki, ehkä jos painat 160kg ja olet aiemmin syönyt 4000kcal....
Varmasti laihtuu. Useimmat laihduttajat syövät liian vähän.
Minä en huomannut aloittajan annoskokoja avausviestissä. Kyllä se ihan niistä riippuu, laihtuuko.
Hyihitto mikä kolesterolipommi....
Korvaa proteiininlähteitä kasvispohjaisilla
....
Vierailija kirjoitti:
Tasainen syöminen pitkin päivää, on parempi kuin mättää kerralla paljon.
Yksilöllistä tuokin.
Hyvältä kuulostaa, paitsi itse jättäisin maitotuotteet minimiin. Kun pituuskasvu loppuu, alkaa leveyskasvu maitotuotteilla eikä aikuinen niitä tarvitse.
Laihtuuko tällä? Aamiainen: kaksi kananmunaa, 4 pekoniviipaletta, luonnonjogurttia ja marjoja, teetä ja kahvia. Lounas: broilerisalaatti ja Skyr iltapala: omena ja teetä
Vierailija kirjoitti:
Hyihitto mikä kolesterolipommi....
Korvaa proteiininlähteitä kasvispohjaisilla
....
Avaisitko vähän. En oikein tajunnut viestisi pointtia.
Herkulliset sapuskat ap:lla.
Tässä mun eilinen:
3 kananmunaa paistettu voissa (30g), salaattia (jääsalaatti, kurkku, paprika), hapankaalia, ituja. Kaksi kuppia kahvia kuohukermalla (kermaa 50g).
100g snellmanin sika-nautaa paistettu voissa (30g), maustettu omalla tacomausteseoksella, salaattia, ituja ja majoneesia (itse tehty). Kuppi kermakahvia (kermaa 25g).
Illalla ranskankermaa ja vadelmia (100g ja 100g), pala (50g) hermanni kermajuustoa.
Rasvaa 170g, nettohiilareita 20g ja proteiinia 55g. Kcal 1864.
Vierailija kirjoitti:
Laihtuuko tällä? Aamiainen: kaksi kananmunaa, 4 pekoniviipaletta, luonnonjogurttia ja marjoja, teetä ja kahvia. Lounas: broilerisalaatti ja Skyr iltapala: omena ja teetä
Ei, koska jaksat syödä tuolla tavalla vain päivän tai kaksi. Miksi ihmeessä vedät pekonia aamiaisella? Kovaa rasvaa ja karsinogeeneja.
Vierailija kirjoitti:
Herkulliset sapuskat ap:lla.
Tässä mun eilinen:
3 kananmunaa paistettu voissa (30g), salaattia (jääsalaatti, kurkku, paprika), hapankaalia, ituja. Kaksi kuppia kahvia kuohukermalla (kermaa 50g).
100g snellmanin sika-nautaa paistettu voissa (30g), maustettu omalla tacomausteseoksella, salaattia, ituja ja majoneesia (itse tehty). Kuppi kermakahvia (kermaa 25g).
Illalla ranskankermaa ja vadelmia (100g ja 100g), pala (50g) hermanni kermajuustoa.
Rasvaa 170g, nettohiilareita 20g ja proteiinia 55g. Kcal 1864.
Söisin sinunkin sapuskoja. Hapankaali kuuluu mulla melkein joka aterialle, on se niin hyvää. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska jaksat syödä tuolla tavalla vain päivän tai kaksi. Miksi ihmeessä vedät pekonia aamiaisella? Kovaa rasvaa ja karsinogeeneja.
Mikä vika pekonissa?? Toki itse suosin tuoreita kylkiviipaleita, ei ole lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika pekonissa?? Toki itse suosin tuoreita kylkiviipaleita, ei ole lisäaineita.
No tuossahan se juuri luki: kovaa rasvaa ja karsinogeeneja. Punaisen lihan ja suolistosyöpien yhteys on tieteellisesti todistettu. Käristäminen lisää vielä entuudestaan karsinogeenien määrää.
Tässä minun päivän ateriat
Aamiainen: herkkusienimunakas
Lounas: kukkakaalimuusia ja paistettua kalaa
Välipala: kourallinen pähkinöitä
Illallinen: Kukkakaalimuusia ja kikherneitä
Lisäksi pari litraa vettä.