Ärsyttää vaimo tekee meillä joka päivä ruuan ja se
On todella mautonta, aina joudun lisäämään suolaa, mustapippuria, jne jne.
Kommentit (30)
Helpompi yhden lisätä kuin muiden kärsiä.
Mäen edes kehtais vinkuu vaimolle sen safkoista jos ne olis mauottomia. Onneksi osaa tehdä hyvää ruokaa ja olen kiitollinen, että mulla on aina ruokaa kun palaan töistä.
A) keskustelet asiasta vaimosi kanssa
B) teet ruoat jatkossa itse
C) jatkat sitä mausteiden lisäilyä
D) otat avioeron
Nyt on kokkaavana miehenä pakko sanoa yksi palstamammojen vakiolauseista, miksi et kokkaa itse?
Ymmärrän kyllä jos sulla pitkät raskaat työpäivät ja vaimo makaa kotona, mutta muuten en.
Juu, en tee itse ruokaani, se kuuluu hameväne tehtäviin. Ap
Vierailija kirjoitti:
A) keskustelet asiasta vaimosi kanssa
B) teet ruoat jatkossa itse
C) jatkat sitä mausteiden lisäilyä
D) otat avioeron
E) lopetat huonojen provojen kirjoittelun
Vierailija kirjoitti:
Kulta säkin osaat tehdä ruokaa.
Mutta sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä joutuisin tuollaiselle kokkaamaan niin maustaisin rotankakalla ja laksatiivilla safkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta säkin osaat tehdä ruokaa.
Mutta sinä et.
Juurikin näin. Mitä voit asialle tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi mies, jolla on tuollainen asenne, pistäisin pippurin sijaan ruokaansa syanidia. Onneksi ei ole, en koskaan olisi kaltaisesi miehen kanssa. :)
Tekee varmaan tahallaan, koska aina marmatat. Itse ainakin tekisin mahdollisimman huonoa ruokaa jos joku jatkuvasti valittaisi. Tai lopettaisin kokonaan ruuan laiton.
Vierailija kirjoitti:
Eikun hamekauppaan sitten, jos se vaatteista on kiinni.
Aa, tää pojan ja yrittäjämiehen elästä valittaja on keksinyt uuden persoonan. Vaimostavalittajan.
Vierailija kirjoitti:
No laita hame päälle! Sehän tuollaiselle vinkujalle sopisikin.
Onneksi minulla kävi jo parinvalinnassa hyvä tuuri, pidämme mieheni kanssa molemmat suht. tulisesta ruuasta ja osaamme kumpikin myös laittaa sitä ruokaa. Mielestäni naisten ja miesten pitäisi ottaa se linja, etteivät pariutuisi ja lisääntyisi tuollaisten ap:n kaltaisten uusavuttomien ruikuttajien kanssa. Tulisi maailmasta muutamassa sukupolvessa parempi paikka, kun tuommoiset eivät lisääntyisi ja opettaisi paskoja asenteitaan jälkikasvulleen...
Kehtaatkin valittaa, vaikka valmiiseen pöytään pääset. Itse en viitsisi valittaa, jos toinen on tehnyt työn ja itse pääsen helpolla. Häpeä!
Meillä mies tekee ja joudun aina laittamaan ketsuppia!
Vierailija kirjoitti:
Tekee varmaan tahallaan, koska aina marmatat. Itse ainakin tekisin mahdollisimman huonoa ruokaa jos joku jatkuvasti valittaisi. Tai lopettaisin kokonaan ruuan laiton.
Meillä mies ammattivalittaja ja en todellakaan tee enää hyvää ruokaa (vaan sellaista täytettä, jota ei tee mieli santsata), kun ollaan kahdestaan. Vieraille kyllä.
No tee oma ruokasi, niin ei tarvi ärsyyntyä.