Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin asia, mikä nolottaa sinua?

Vierailija
10.01.2018 |

Tuli mieleen tuosta iso paketti postista-keskustelusta.

Mikä on sellainen ehkä arkinenkin, normaali asia joka nolottaa sinua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään todella nolo tilanne... Olen kipee enkä pysty menemään töihin.

Oli pakko lähtee aamusta apteekkiin hakee lääkettä enkä saanut pomoa kiinni ennen lähtöä. Pitää soittaa viimeistään 8.30 enkä halunut odottaa siihen asti että saan pomon kiinni. Lähdin matkaan ja pomo soitti kun kävelen apteekkiin. Meni jotenkin oudoksi kun kuuli liikenteen ääniä. Nyt varmaan epäilee että lintsaan ja pörrään kaupungilla.

Vierailija
22/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää menkkojen aikaan pi**unhaju.

Ööh lääkäriin mars. Ei ole normaalia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateattereissa popkornien syöminen. Tuntuu että kaikki huomaavat sen miten lapon niitä koko leffan ajan suuhuni ja lisäksi kuvittelen siitä lähtevän tosi kovan äänen. Oon kyllä välillä yrittänyt kuunnella että ei siitä muidenkaan maiskutuksesta kuulu mitään, että lienee turha kuumotus. Silti...

Vierailija
24/25 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkitän koiran aikaisin aamulla kunnolla ja sitten nopee pissatus myöhemmin just ennen lähtöä töihin.. Mietin mahtaako naapurit luulla etten koskaan kunnolla ulkoiluta koiraani jos sattuvat näkemään aina vaan tän lyhyen pissatusreissun.

Vierailija
25/25 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hävettää melkein aina se hetki, kun seison kaupan kassalla ja odotan kun kassa piippailee ostoksiani. Jotenkin tosi vaivaannuttavaa miettiä missä asennossa seisoo ja ajankuluksi järkkää kortin/setelin lähtövalmiiseen asentoon kädessä ja muka hyväksyen vilkaisee muita jonottajia ostoksineen. Super outo tilanne mulle. :D

Ja siis en oo edes mikään sosiaalisten tilanteiden pelkääjä tai ylipäätään ujo asiakaspalvelijoiden kanssa. Se on vaan tuo lyhyt odottamisen hetki.

Voisit vaikka pakata niitä ostoksia sillä välin,kiitos! -Kassaneiti-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän