Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tempur sängyistä ?

Vierailija
10.01.2018 |

Itsellä mietityttää tämä sänky et hankkisimmeko. Uusi sänky pitäis laittaa

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä hyvä. Tyyny piti vaihtaa itsellä samalla, kun oli sopiva vanhan patjan kanssa, mutta liian matala uuteen petiin. Hetken piti perustella hintaa itselleen, mutta pitkäikäisenä tuotteena kuitenkin luulen olleen hyvä investointi.

Vierailija
2/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi pois. Hetki meni tottua nukkumiseen. Nykyisin hotellien patjojen jouset häiritsevät unta. Tuki tosi hyvin raskaana olessani vatsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut nukkua. Lisäksi patjat valuvat pois sängystä.

Vierailija
4/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan Tempur-tuotteiden patjasta. Muut vaahtomuovipatjat eivät ole Tempuria.

Tempur-patja on sen verran painava että se ei voi valua pois sängystä.

Vierailija
5/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta patjasta, mutta Tempur-tyyny ei toiminut itselleni, oli todella hiostava (koska rakenne muovia) verrattuna luonnonkuitutäytteisiin tyynyihin. 

Vierailija
6/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta patjasta, mutta Tempur-tyyny ei toiminut itselleni, oli todella hiostava (koska rakenne muovia) verrattuna luonnonkuitutäytteisiin tyynyihin. 

Tätä minäkin olen miettinyt, pelkään, että patja on hiostava.

Vierailija
7/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän hiostavaksi olen kokenut. En ostaisi itselle.

Vierailija
8/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan Tempur-tuotteiden patjasta. Muut vaahtomuovipatjat eivät ole Tempuria.

Tempur VALUU pois sängystä!

Vierailija
9/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toimi ainakaan Tempur-tyyny. Ruumiin/ ihon lämpöni on niin matala ettei pehemene riittävästi vaan on kova - sattuu ja on epämiellyttävä. Patjaa en uskaltaisi edes kokeilla.  

Vierailija
10/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tempur-patja valuu pois sängystä. Mutta ei siitä ole kamalasti haittaa. Vedän sen päivittäin paikalleen.

Ihan hyvä se tempur-patja on, muttei nyt mikään ihmeidentekijä.

Minua se ei hiosta ollenkaan, vaikka olen ylipainoinen. Tosin palelen herkästi. Makuuhuoneeni lämpötila on 24 astetta.

Jos lämpötila olisi 20 astetta, tempur-patja olisi aika kova. Kaipa se toki kehon lämmöstä pehmeniai ja muotoutuisi.

Vierailija
11/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempur-patja painaa kuin synti. Miten se voi valua? Puhutaanko nyt sijaispatjoista, joka on normipatjan päällä?

Vierailija
12/122 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempurin jälkeen en enää ole herännyt halvaannuttavaan selkäkipuun! En vaihda pois. En enää tarvitse vahvoja kipulääkkeitä.

Tempur on kuin varaava takka. Hankin talvella, ihanan lämmin. Aprikoin, olisiko kuuma kesällä, mutta ei. Heittää peiton pois päältä vaan aamulla.

Mikä tahansa kopiopatja ei käy, eivät ole tarpeeksi tiiviitä.

Jos Tempur-vuode tuntuu kalliilta, usein riittää 7 cm Tempur-sijauspatja, jos alla on kunnollinen vuode. Tempur-petarin päälle ei saa laittaa mitään muuta petaria, vain lakana.

Vierailija
13/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätösänky jossa pussijousitus 250/m2 ja tempur petauspatjalla oli loistohankinta

Selkävamman hoitoon. Kohtuu edullinen verrattuna tempur sänkyyn. Metropolia on ammattimyyjillä varustettu like. Suosittelen

Vierailija
14/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei toimi ainakaan Tempur-tyyny. Ruumiin/ ihon lämpöni on niin matala ettei pehemene riittävästi vaan on kova - sattuu ja on epämiellyttävä. Patjaa en uskaltaisi edes kokeilla.  

Vanha ketju.

Tempur-materiaali on kovaa, jos huonelämpötilq on matala. Patja pehmenee kehon alla, kun keho lämmittää ja peitto pitää lämmön tallessa. Pään päällä ei ole talteenottajaa. Kaverini kun sanoi tyynyä kivikovaksi eikä käyttänyt. Mutta heillä onkin pihiys ja pitävät 20 astetta talossaan. Mulle ei sovi tempur-tyyny, vaikka pehmenee .

Olen sen hylännyt.

Vierailija
15/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempur on ylihintainen. Miksei tule korvaavaa tuotetta markkinoille halventamaan hintoja. (Kuten vaikka crocseissa)

Ylihintainen tietää mm siitä, että on varaa pitää keskustassa vain tempureita myyvä avara liike.

Mulla oli varaa vain sijauspatjaan. Se todellakin valuu sängystä. Lisäksi siinä reunalla maatessa meinaa itsekin valua ulos.

Olen silti tyytyväinen sijauspatjaani. Tyynyjä mulla oli muotoiltu ja muotoilematon. Eivät sopineet mulle.

Vierailija
16/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin valuu tempur 10cm paksu sijauspatja pois sängystä. Se on painava ja kaksi ihmistä nukkuu siinä päällä. Aamulla patja roikkuu osittain toisella puolella sänkyä. En tajua. Oli pettymysostos. Pelkkä sijauspatja maksoi kuitenkin useemman satasen.

No positiivista on, että selkä ei oo kipeä ja nukun suht hyvin, mutta se tunne, että nukkuu kuopassa ei ole kiva. Tai jos toinen pyörii vieressä niin jostain syystä tempurin päällä heiluu itse enemmän vaikka ei pitäisi? Edellisen normi sijauspatjan päällä ei tätä ongelmaa.

En ostaisi jos nyt tietäisin millainen on.

Vierailija
17/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut paras hankinta, kestää tottua nukkua jonkin aikaa, kun on tosiaan aivan erilainen (kova, upottava (näitä patjoja voidaan valita eri kovuutta ja painon mukaan, tuo kova patja on selkäkivuista kärsivälle paras), hiostava (kannataa panostaa petivaateiden laatuu, sillä nämä patjat ovat lämpimiä ja mitään paksuja peittoja ei tarvitse ehkä ollenkaan)) kuin mikään tavallinen runkopatjasänky. Nyt ollut vuoden käytössä, enkä pois vaihtaisi.

Vierailija
18/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin valuu tempur 10cm paksu sijauspatja pois sängystä. Se on painava ja kaksi ihmistä nukkuu siinä päällä. Aamulla patja roikkuu osittain toisella puolella sänkyä. En tajua. Oli pettymysostos. Pelkkä sijauspatja maksoi kuitenkin useemman satasen.

No positiivista on, että selkä ei oo kipeä ja nukun suht hyvin, mutta se tunne, että nukkuu kuopassa ei ole kiva. Tai jos toinen pyörii vieressä niin jostain syystä tempurin päällä heiluu itse enemmän vaikka ei pitäisi? Edellisen normi sijauspatjan päällä ei tätä ongelmaa.

En ostaisi jos nyt tietäisin millainen on.

Ei todellakaan valu, millainen verhoilu siinä sängyn patjoissa /petarissa on, tekstiilien laatu voi vaikuttaa, varmasti jonkin liukuesteen voisi lisätä sinne patjan ja petarin väliin.

Vierailija
19/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta ollut käytössä ja vieläkin tyytyväinen. Suosittelen vaikka hinta kirpaisee.

Vierailija
20/122 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa ihan se sänky runkoineen ja patjoineen +petari samaa sarjaa, ei se pelkkä petari yksinään oikein toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän