Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai työkaverit ovat ruokatauolla!. Kävin juuri taukotiloissa tyhjentämässä jokaisen tupakoitsija taskut!

Vierailija
10.01.2018 |

N. 10 takkia niistä 6 ssa oli tupakka aski ja sytkäri. Tupakat ovat nyt katkottuina roskiksessa joka on keskellä pukkariamme. Sytkärit pistin lavuaariin jonka täytin vedellä ja ovat uineet sieeelä jo n. 15min joten eivät toimi enää.
Nyt teemme työpaikastamme savuttoman!
Ei ei en ole pomo. .. olen yksi alimmassa asemassa oleva muttta tei hyvän teon..

Nuo palaavat tauolta 11.30 ja mä meen silloin syömään :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ooe näkemässä heidän reaktioita siis. Jätän sytkät uimaan sinne altaaseen!

T. Ap!

Vierailija
2/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit varmaan rahatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keeli kehno. Eestiläinen voro.

Vierailija
4/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ovat oikein kiitollisia...

Vierailija
5/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sulla pian entinen työ, tuo on varkaus.

Vierailija
6/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija ottaa aina tupakit mukaan ruokatauolla. Talvella myös takin. Meillä takit ovat lukitussa pukukaapissa. Keksipä nyt selitys mun viestille.

Vierailija
7/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuden työpaikan etsintään. Tulee meinaan potkut varmasti.

Vierailija
8/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet varas? Ei toisten taskuille saa mennä eikä toisen omaisuuteen kajota. Jos joku kävisi taskuillani, tekisin rikosilmoituksen. Meinaatko, että joku oikeesti lopettaa tupakoinnin tuollaisen lapsellisen teon jälkeen. Jo pelkästään kynän ottaminen työpaikalta voidaan katsoa varkaudeksi ja syyksi lopputiliin. Ehkä sinulla ei kohta ole työpaikkaa, mutta työkaverit jatkavat tupakointia. Kerro, miten kävi kun palaat syömästä.

Vierailija
9/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet kun voit roikkua netissä?  Esim. toimistotyöntekijöillä ei ole yleensä pukuhuonetta. Heillä on vaatekaappi omassa huoneessa.

Vierailija
10/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsija ottaa aina tupakit mukaan ruokatauolla. Talvella myös takin. Meillä takit ovat lukitussa pukukaapissa. Keksipä nyt selitys mun viestille.

Miksi tähän mitään selitystä pitäisi keksiä? Teillä ehkä onkin noin, mutta eihän se tarkoita, että kaikkialla on samoin. Kuten meillä, ruokatauolla ei ole tupakoita mukana, ei muuten takkiakaan aina. Osalla on takit lukituissa kaapeissa, osalla ei. . ohis

Onnea ap, työpaikan voit menettää nyt :)

Vierailija
11/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin vikoista hetkistäsi työpaikassa. Usein pukkareissa on kulkunapit ja koneelta näkee kyllä kuka on käynyt sielä ruokatunnin aikana.

"Onni" on jos sielä on käynyt useampi henkilö mutta jos ainut kävijä on ap niin olet kyllä kusessa pahasti!

Et vain menetä työpaikkaasi vaan joudut syytteeseen!

Vierailija
12/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko tekeväsi palveluksen? Tosi törkeetä. Ei ketään voi pakottaa lopettamaan tupakointia joten tämä tempauksesi on selkeästi ilkivaltaa. Työpäivän jälkeen (tai ehkä jo aikana) he käyvät satavarmasti ostamassa tilalle uudet tupakat, joten tuhoamasi tupakat ja sytkärit ovat nyt ainoastaan hävikkiä mikä tuhoaa luonnonvaroja ihan turhaan. Mietipä jatkossa vähän tarkemmin kuinka toimit.

Vierailija
13/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkunappi :0?? On meillä kulkunapit näkeekö niistä vikan kävijän!?

T . Ap

Vierailija
14/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä vesi pilaa sytkäreitä? Vai? Öö? Voisko joku selittää minulle?

Vierailija
15/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee ap:kin aktivoinnin piiriin. Saattaa olla vaikea löytää uutta työtä, suosituksia tuskin varkaalle satelee nykyiseltä pomolta.

Vierailija
16/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että tuo on rikos? Eipä kateeksi käy järjenjuoksuasi.

Vierailija
17/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihä vesi pilaa sytkäreitä? Vai? Öö? Voisko joku selittää minulle?

Ei pilaa, itse olen monesti vahingossa pessyt sytkäreitä koneessa ja pienen kuivattelun jälkeen toimivat moitteetta.

Vierailija
18/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pääsee kohta tutustumaan aktiivimalliin hieman tarkemmin.

Vierailija
19/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki työkaverit muistaa, että heillä oli pari sataa euroa takintaskussa :)

Vierailija
20/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka työkavereilla olisi huumeita, niin niitä taskuja ei saa mennä tonkimaan ilman lupaa kukaan muu kuin poliisi.