Kokemuksia tempur sängyistä ?
Itsellä mietityttää tämä sänky et hankkisimmeko. Uusi sänky pitäis laittaa
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei toimi ainakaan Tempur-tyyny. Ruumiin/ ihon lämpöni on niin matala ettei pehemene riittävästi vaan on kova - sattuu ja on epämiellyttävä. Patjaa en uskaltaisi edes kokeilla.
Vanha ketju.
Tempur-materiaali on kovaa, jos huonelämpötilq on matala. Patja pehmenee kehon alla, kun keho lämmittää ja peitto pitää lämmön tallessa. Pään päällä ei ole talteenottajaa. Kaverini kun sanoi tyynyä kivikovaksi eikä käyttänyt. Mutta heillä onkin pihiys ja pitävät 20 astetta talossaan. Mulle ei sovi tempur-tyyny, vaikka pehmenee .
Olen sen hylännyt.
Mulla on yöllä 18 astetta ja silti halpismallin tempur tyyny ja patja on hyvät. Ei ole oikeaa tempuria kyllä, liian kallista.
Meille tuotiin surkea Turun tempur-kaupasta. Aivan liian pehmeä. Käytännössä se ei ole yhtään mitään. Kuin kaurapuuroa.
Koska se tuotiin helteellä, luulin olevan normaali.
Meiltä ei kysytty patjan kovuustoivetta enkä tiennyt olevankaan eri kovuuksilla.
Meillä oli ennestään muualta ostettu tempur, joka on ok. Eli muotoutui nukkujan mukaan, tuki, eikä ollut vetelää kuin kaurapuuro.
On 2 erilaista tyynyä, jotka ei sovi mulle. Yritin kuukausia käyttää kumpaakin. En vaan tottunut.