Harmi, että tuo vaalipaneelin haastattelija on niin huono.
Ei etene mihinkään kun se jankkaa jotain outoja kysymyksiä. Miksi se ei kysy jotain järkevää?
Kommentit (46)
Karsee jankkaaaja, ei etene. Laittaisivat Jari Korkin sinne tilalle.
Jankkaaminen on ärsyttävää! En tajua miksi pitää ottaa koko ajan ihan kaikesta kunniamatsia toimittaja vs. ehdokas!?
Toi toimittaja kyselee aivan typeriä. Varsinkin noista miinoista. Aivan uskomattoman luokatonta laatua. Tätäkö nämä loputkin tentit ovat?
Tosi surkea vaalipaneelin haastattelija, ammattitaidoton jankkaaja. Myötähäpeän.
Olen itse asiassa Haaviston kannattaja, mutta hän vastailee kyllä hyvin, vaikka arvomaailmamme esim. maamiinojen kohdalla ei kohtaa. Varsinkin, kun tämä haastattelija on aika ärhäkkä. Kommentoikohan samalla tavalla myös Niinistölle tai muille? Ei haittaa siis tyyli yhtään, kunhan se on samalla tavalla kaikkia kohtaan eikä vain persuja kohtaan.
Jos Huhtasaari vastaisi kysymyksiin, niin toimittajan ei tarvitsisi jankata.
Toimittajan asenteellisuus pilaa usein hyvän haastattelun. Katsoin eilen, kun Lauraa haastateltiin Alfa tv:llä ja oli paljon helpompaa seurattavaa, kun toimittaja oli asiallinen haastateltavaa kohtaan.
( oli toki maksettu ohjelma, mutta mitä siitä, jos toinen saa sanoa asiansa)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Niinistö vastailee hyvin samalla tavalla. Ehkä Huhtasaari ei osaa samalla tavalla kiertää puhetta kuin paatuneemmat miespoliitikot. Itse siis hyppäsin vasta Ottawan miinasopimuksesta mukaan ja omaan korvaan on kuulostanut vain ihan normaalilta poliitikkojargonilta. Paljon enemmän on huomio kiinnittynyt tähän toiseen aika kireään haastattelijaan.
T. 9
Miksi tuon toimittajan pitää olla noin ilkeä? Jos ei osaa pitää henkilökohtaisia mielipiteitä omana tietonaan, niin kannattaa hankkia uusi duuni.
Toimittaja alkaa hermostua, ei hyvä... Lauralla käsivällisyys pitää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon toimittajan pitää olla noin ilkeä? Jos ei osaa pitää henkilökohtaisia mielipiteitä omana tietonaan, niin kannattaa hankkia uusi duuni.
Sama tyyli oli myös eilen Väyrysen kanssa. Toivottavasti jatkuu muissakin tenteissä. Hyvä että pistetään vähän ahtaalle eikä anneta lähteä sivuraiteille.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Siitä on kysymys.
Uskomatonta mitä p*skaa! Toi toimittajahan on aivan sadisti! Mitä se kuvittelee saavuttavansa haukkumalla ehdokasta?
Kirsi Heikelilla on tyyli tuoda omat asenteensa haastatteluun. Myös kuntavaalien alla haastatteli KD:n puheenjohtajaa todella epäasiallisesti. Menee vähän kiusaamisen puolelle.
"mä voin nyt vähän auttaa..."
-melko röyhkeää.
Ilkeä asenne toimittajalla. Täysin epäsopivaa ja alentava tyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyli oli myös eilen Väyrysen kanssa. Toivottavasti jatkuu muissakin tenteissä. Hyvä että pistetään vähän ahtaalle eikä anneta lähteä sivuraiteille.
Mielenkiintoinen tyyli. En ole aiemmin tätä nähnyt, koska en asu Suomessa. Pitääkin katsoa seuraavat! Toivon, että tulee Niinistölle todella tiukkoja kysymyksiä, koska kaikki haastattelijat ovat olleet hänelle aika lepsuja ja antaneet hänen höpötellä - tähän mennessä, mitä olen seurannut.
Koen myös kiusaantuneeksi toimittajan hyökkäävyyden.
Yle taas näyttää asenteellisuuttaan, aivan karsea toimittaja.
MTV:llä oli parempi paneeli.