Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein syötte ulkona tai haette/tilaatte noutoruokaa kotiin?

Vierailija
09.01.2018 |

Lasketaan siis kaikki Mäkkäristä hienoihin ravintoloihin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan lapsiperheillä rahaa, vaikka aina ulisevat elämisen kalleutta. Lapsilisä voi hyvin leikata ja tarhamaksuja korottaa.

Vierailija
42/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä vähintään kerran. En ymmärrä ihmisiä, jotka kokkaavat itse pl. ne jotka nauttivat ruuanlaitosta

Kokkaan itse, koska työnantaja ei suostu maksamaan enemmän palkkaa, että voisin maksaa päivittäin jollekin muulle mun ruokkimisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy ravintolassa/mäkkäreissä syömässä oikeastaan koskaan. Ehkä kerran viiteen vuoteen saatetaan käydä jossain grillillä huviksemme verestämässä nuoruusmuistoja (olemme viisikymppisiä ja grillikäyntejä oli tapana tehdä kasarilla nuorina).

Pitsa haetaan/tilataan ehkä kerran kuussa kotiin. Siinäpä se.

Vierailija
44/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa viikossa. 2 kertaa hyvässä ravintolassa. Muuten tavallinen lounasravintola. Ostan myös kotiin palvelutiskiltä annoksia. En laita oikeastaan ollenkaan kotona ruokaa.

Vierailija
45/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka kuukausi ystäväni kanssa kahvilla. Miehen kanssa käydään ravintolassa kerran vuodessa hääpäivänä tai useamminkin jos ollaan ulkomailla. Ostan n.3kk välein itselleni pikaruokaa (Subi). Ehkä kerran tai kaksi vuodessa käydään yhteisten ystävien kanssa ravintolassa.

Vierailija
46/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5pv/viikossa. Asun Helsingissä ja täällä on hyvä valikoima, saa myös terveellisiä vaihtoehtoja. Aamupalan laitan itse, työpaikalla saan lounaan ja kotimatkalla ostan jostain illallisen, tänään ostin Hesburgerista lämpimän kanasalaatin.

Vierailija
47/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 kertaa viikossa. Lisäksi 2-3 kahvilakäyntiä joka viikko, niissä en välttämättä syö mitään, tai syön vain jonkun keksin tai pullan.

Vierailija
48/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa käyn töissä lounaalla, viikonloppuisin käydään usein kahvilla miehen kanssa ja noin 2 kertaa kuussa syömässä. Joskus on lisäksi haettu ruokaa kotiin, mutta aika harvoin.

Vierailija
49/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 kertaa viikossa. Arkisin kaikki lounaat ulkona (töissä). Lisäksi noin joka toinen viikonloppu tulee joko mentyä hyvään ravintolaan, tilattua pizzaa tai pari kertaa vuodessa käytyä Hesessä.

Vierailija
50/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa töissä lounas 5-8 euroa ja teen sillä rahalla itse eväät 4-5 päiväksi ja tiedän mitä syön ja miten se tehty ja ettei se ole käynyt lattian kautta eikä toisen lautasen kautta.

Vierailija
51/51 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilataan niin usein että Wolt tervehtii jo niinkuin vanhaa ystävää...

Sama, ehkä kolme kertaa / viikko

Ravintolaan tuöee lähdettyä harvoin, kun huomannut että itse pystyy parempaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi