Mikä olisi parasta mitä just sulle voisi tapahtua vuonna 2018?
Itsellä olisi se että pääsisi vakituiseen työhön. Ja ehkä vielä että saisin lapsenlapsen :)
Kommentit (19)
Kuoleminen olisi just parasta. Joka vuosi sama toivomus, mutta perhana kun ei millään tuo viikatemies käy vierailemassa. :/
Löytäisin kivan miehen vielä tässä iässä. Olen 52-vuotias leskeksi jäänyt viitisen vuotta sitten.
Neljä lasta jo täysin omillaan ja hieman yksinäistä.
Mutta mistä sellaisen saisi? Kaikki asialliset miehet ovat varattuja, juoppoja riesaksi asti riittää.. Ne ainoat vapaat asialliset havittelevat varmasti nuorempaa naista.
Ihan oman ikäistä siis haen.
Vierailija kirjoitti:
Kuoleminen olisi just parasta. Joka vuosi sama toivomus, mutta perhana kun ei millään tuo viikatemies käy vierailemassa. :/
Ihan järjetöntä.
Jokainen voi kuolla ihan milloin haluaa. Junaradat ja tornitalot keksitty.
Että pääsisin osatyökyvyttömyyseläkkeelle.
Ison projektin valmiiksi saaminen. Sitten myös kiinnostavia töitä. Työpaikkaa en yrittäjänä kaipaa.
Pääsisin sisään yliopistoon. Asiat muuttuisi hetkessä todennäköisesti huomattavasti paremmiksi ja elämä kevyemmäksi :-).
Mukavan työpaikan jos saisin, olisi mielettömän hyvä asia. Masennuksesta parantuminen ja joku mies olisi myös plussaa :)
Lottovoitto. RAha-asiat on ihan vitun kuralla. Ja se johtuu siitä, että olen ollut viimeiset neljä vuotta töissä. Niin kauan kuin olin miehen rahoilla elävä kotiäiti, rahat riittivät. Mutta kun pääsin töihin, ajattelin että nyt on vihdoin varaa autoon, hiustenpidennyksiin, ryppyrasvaan ja kuntosalikorttiin. No eipä ollut. Nyt on 7000 euroa pikavippivelkaa ja joka kuukausi tulee lisää kun ei rahat riitä.
Varmaankin pääseminen haaveilemaani opiskelupaikkaan. Useampi vuosi yritetty, ehkä tällä kertaa onnistaa! :)
Lottovoitto olis myös kiva juttu... Pitäisi varmaan tosin lotota ensiksi.
Että lapsemme syntyisi mahdollisimman terveenä (ei tosin ole tutkimusten mukaan syytä epäillä mitään sairauksia, mutta silti...) ja että itse selviäisin synnytyksestä vähemmillä vaurioilla kuin esikoisemme kanssa.
Lapsen muutto kotoa onnistuneesti, jatko-opiskelupaikka, työpaikka, joku näistä
Sais asunnon myytyä. Noo, kolmas vuosi alkoi samalla toiveella että tuskin toteutuu.
Koulupaikka, elämäntaparemontissa onnistuminen (on ainoastaan mun käsissä). Ehkäpä olisin viimein valmis uuteen suhteeseen.
Ihan sama kuin muinakin vuosina, ei vaan vielä ole tapahtunut. Eli ihan järjetön veikkausvoitto. Mikään muu tässä maailmassa ei takaa hyvinvointia ja vapautta kuin suuri rahamäärä. Eikä sekään täysin.
Jos jonkinlainen työpaikka löytyisi. Osa-aikainenkin kävisi.
Saisin töitä, edes määräaikaista duunia.
Vakituinen mukava työpaikka, lemmikkieläin tervehtyisi ihmeen kaupalla syövästä, idioottinaapurit muuttaisivat häiriköistä, voittais eurojackpotista tykkipotin.