Aion laihduttaa 62kg
Aion huomisesta lähtien aloittaa uuden elämän. Tavoitteena on laihtua 62kg. Olen nyt 175cm ja 130kg. Aion ensin paastota niin, että laihdun 20kg ja sitten pitää taukoa ja taas paastota 20kg pois. Sitten kun painan alle 100kg aloitan kuntosaliharjoittelun. Nyt vain kävelen päivittäin n. puoli tuntia eli tulee hyötyliikunnasta kun kävelen töihin ja takaisin. Löysää ihoa varmasti jää paljon, mutta on sitä nytkin ja en ennenkään laihempana viihtynyt rannalla niin tuskin haittaa. Onko kellään kokemusta näin isoista laihdutus määristä? Niin ja sitten kun olen 80kg en enää paastoa vaan laihdutan loput ruokavaliolla. Tänään olen syönyt kaikki herkut ja muut ruoat pois kaapeista niin ei tule mielitekoja.
Kommentit (45)
Ajattelin vain tulla päivittämään edistykseni. Elikkä paino oli eilen 79,8 kg. Syön edelleen vähärasvaisesti ja vegaanisesti. Vuoden aikana tippunut 35 kg.
Jos ihmisiä kiinnostaa mitä syön, niin alla tyypillinen päivän ruokalista.
Aamupala: kaurapuuro, seassa puolikas banaani, mustikoita ja 1 rkl kurpitsansiemeniä. Lisäksi vihanneksia ja vihreää salaattia.
Lounas: riisiä ja papuja, vihanneksia
Päivällinen: perunoita, kikherneitä ja parsaa
Iltapala: maissinjyvistä popcornia ilman suolaa/rasvaa, lisäksi vihanneksia ja vihreää salaattia
T: viesti numero 41
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain tulla päivittämään edistykseni. Elikkä paino oli eilen 79,8 kg. Syön edelleen vähärasvaisesti ja vegaanisesti. Vuoden aikana tippunut 35 kg.
Jos ihmisiä kiinnostaa mitä syön, niin alla tyypillinen päivän ruokalista.
Aamupala: kaurapuuro, seassa puolikas banaani, mustikoita ja 1 rkl kurpitsansiemeniä. Lisäksi vihanneksia ja vihreää salaattia.
Lounas: riisiä ja papuja, vihanneksia
Päivällinen: perunoita, kikherneitä ja parsaa
Iltapala: maissinjyvistä popcornia ilman suolaa/rasvaa, lisäksi vihanneksia ja vihreää salaattia
T: viesti numero 41
Onneksi olkoon! Tosi hienosti olet edennyt. Tsemppiä jatkoon !
Laihdutin 2 vuodessa 62.5 kg terveellisellä pienemmällä ruokavaliolla, lisäämällä eka hyötyliikuntaa, sitten kuntopyöräilyä ja kävelyä. Ekax namit ja rasva pois, kevyt tuotteet. Kun paino putosi liikuin helpommin ja enemmän. Toisen vuoden aikana en syönyt sokeria/suolaa olenkaan. Ateriat 4 tunnin välein kasvispitoista ja join 3 litraa vettä päivässä.
Paastot ja kaikenmaailman Nutrilett-kuurit on huono tapa saavuttaa pysyviä tuloksia. Pitää tehdä pysyviä muutoksia elintapoihinsa. Laihdutuskuurit ei onnistu, elämäntapamuutokset onnistuu. 130 kiloon ei päädy syömällä "vähän epäterveellisesti", vaan se vaatii sitä että mättää paljon ja usein. Muutosta auttaa rehellisyys itselle.
Itse painoin painavimmillaan 157kg, BMI sellaiset 56.
Tänään puntari näytti 107kg, vielä on matkaa. Olen nykyään vegaani, ja pyrin syömään vähärasvaisesti luonnonmukaista ruokaa. Vihanneksia, juureksia, paljokasveja, tärkkelystä (riisiä ja perunoita). Googlettakaa Wholefood plantbased ruokavalio. Netflixistä dokkarit What the health ja Forks over knives.