Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa tylsä sunnuntai...mitä teette yksin asuvat?

Vierailija
01.03.2026 |

Minä nukuin pitkään, olen selannut uutisia uudesta sodasta joka näyttää syttyneen ja siivosin. Kauhean tylsää ja tympeä harmaa sääkin. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, join kahvit ja pitäisi käydä kävelyllä.

Vierailija
2/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä.  Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt pyykkiä ja nyt otan nokoset. Kuudelta alkaa Poirot.

Vierailija
4/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, on vähän krapulaa eiliseltä. Wolttasin ruokaa ja katson Netflixiä. Nukun vielä päikkärit ja sitten lähden pubivisaan, sunnuntain kohokohta. 

Vierailija
5/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, selaan uutisia ja vauvapalstaa. Söin aamupalaa ja keitin kahvin. Laitoin pyykit koneeseen. Ulkoilemaan on tarkoitus lähteä myöhemmin tänään. Tylsää. 

Vierailija
6/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kaffetta ja kohta teen lounasta. Sitten vähän siivoilen ja luen kirjaa. Aion mennä lenkille alkuillasta. Mukava päivä kaikenkaikkiaan. 

Vierailija
7/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet etuoikeutettu etkä edes tajua sitä.

Vierailija
8/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään kohta tyttöystävän kanssa shoppailemaan

Vierailija
9/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin tylsää että pää uhkaa levitä.  Eikä se jää sunnuntaihin vaan työttömänä kaikki päivät ovat yhtä ja samaa mössöä. Saisipa kuolla pois niin loppuisi kaikki ongelmat.

Etkö keksi mitään mielenkiintoista tekemistä?

Vierailija
10/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin sulhasreissulla pikimmiten kahvilla.

Vierailija
11/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kunnon aamiaisen, sitten siivosin pari vaatekaappia. Kohta teen lounasta ja lähden elokuviin. Minulla ei ole koskaan tylsää.

Vierailija
12/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, käytin koirat ulkona, söin herkkuja ja katselin Peaky Blindersia. Tein Tarot-tulkinnan ja lähden kohta lenkille. Ihana sunnuntai. Passaa minulle. 

Vierailija
13/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni mökki ja iso piha. Kävin tekemässä lumityöt loppuun, kun eilen jäi kesken. Olen netistä kuunnellut jo ainakin viisi kertaa Liekinheittimen. Kuulin sen ensimmäistä kertaa vasta eilen ja olen aivan haltioitunut!

Vierailija
14/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän käteen,olen vauvalla, katson pätkittäin Yleltä Murhaa ennen iltahartautta, tiskaan vähän ja annan astioiden liota, vedän käteen,  kohta lakanat ja alushousut koneeseen. Sitten käyttöhousut. Tarkoitus olisi myös pilkkoa ja paista  sipuleita ennen kuutta ja laittaa ne pastakastikkeeseen jonka ehkä aion syödä tänään.

Piti mennä kävelylle ja juoksemaan mutta tuskin meen.

Vierailija
15/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituksen puutetta. Harrasta liikuntaa ja lue. Pääkin kestää paremmassa kunnossa. 

Vierailija
16/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Poirot on niin hyvä. Odotan kans

Vierailija
17/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin sukulaiseni kanssa puhelimessa ja sain tietää, että hänen kumppaninsa oli saanut aivohalvauksen ja oli sairaalassa.

Vierailija
18/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Poirot on niin hyvä. Odotan kans

Katsoin eilen. Sitten Hiljaisen  todistajan. UMK jäi näkemättä kun ei niin kiinnosta.

Vierailija
19/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö keksi mitään mielenkiintoista tekemistä?

En keksi. Stressi on pilannut keskittymiskykyni niin en pysty edes lukemaan kirjoja mikä oli ennen mulle tavallista. 

Vierailija
20/59 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kahvia ja kävin kävelyllä, jäi lyhyeksi koska vieläkin pirun liukasta. Pitäisi imuroida mutta harmaa ilma väsyttää. Joten katson leffaa areenasta (Nomadland) ja illalla 2h Poirot'ia 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän