Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihduttaa 62kg

Vierailija
09.01.2018 |

Aion huomisesta lähtien aloittaa uuden elämän. Tavoitteena on laihtua 62kg. Olen nyt 175cm ja 130kg. Aion ensin paastota niin, että laihdun 20kg ja sitten pitää taukoa ja taas paastota 20kg pois. Sitten kun painan alle 100kg aloitan kuntosaliharjoittelun. Nyt vain kävelen päivittäin n. puoli tuntia eli tulee hyötyliikunnasta kun kävelen töihin ja takaisin. Löysää ihoa varmasti jää paljon, mutta on sitä nytkin ja en ennenkään laihempana viihtynyt rannalla niin tuskin haittaa. Onko kellään kokemusta näin isoista laihdutus määristä? Niin ja sitten kun olen 80kg en enää paastoa vaan laihdutan loput ruokavaliolla. Tänään olen syönyt kaikki herkut ja muut ruoat pois kaapeista niin ei tule mielitekoja.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itsekin miettinyt tuota paastoa. Mulla on ongelmana ahmiminen ja se voisi auttaa. Katselin jo että semmoisia paasto settejä myydään ainakin luontaistuotekaupoissa. En vaan haluaisi sitä suolihuuhtelua, yököttää koko ajatus.

Vierailija
22/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko paastota niin olen noitten ateriankorvikkeiden kannalla allevo, nutrilett yms. Saat sentään kaikki vitamiinit yms. Ei kannata leikkiä omalla terveydellään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä laihdut ihan vain siirtymällä normaaliin syömiseen. Ei tartte paastota. Retkahdat kuitenkin ja sit kaikki jää siihen.

Vierailija
24/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut tehdä suolihuuhtelua. Onko siitä jotain haittaa? - ap

Vierailija
25/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten paastoat aina yhden päivän per viikko, jos paastota haluat.

Vierailija
26/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi päästää itsensä yli satakiloiseksi. Oikeesti minkälaiset ruokailutavat teillä oikein on. Laihtuisitte kun söisitte vaan normaalisti! Mua henkilökohtaisesti ällöttävä ajatella jos söisin yhtä paljon kuin nää...

Vierailija
27/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomitulta kuulostaa, sorry. 

En halua olla ollenkaan negatiivinen, mutta 99, 9 prosentin varmuudella suunniltelmasi ei tule onnistumaan. 

Eli ihan tämä tylsä ajatus. Liikut vähitellen enemmän, syöt terveellisempää ja sitäkin vähemmän. 

Älä stressaa, on sinulla aikaa ja ei tarvitse noin alas painoa pudottaa. Jo viiden kilon jälkeen olosi on mukavampi ja kymmenen vielä enemmän. 

Vierailija
28/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan oo mitään tietoa normaalista syömisestä. 200g suklaalevy menee about 15min. Ja ennätykseni on 3 hesen kerrosateriaa puoleen tuntiin. Joo, ahmimishäiriö On. Ennen oli bulimia mutta enää en oksenna ja sen huomaa painossa :(

Vierailija
29/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon itsekin miettinyt tuota paastoa. Mulla on ongelmana ahmiminen ja se voisi auttaa. Katselin jo että semmoisia paasto settejä myydään ainakin luontaistuotekaupoissa. En vaan haluaisi sitä suolihuuhtelua, yököttää koko ajatus.

Suolihuuhtelu on just ihana, mahtava, kevyt olo tulee. Teen usein. 

Vierailija
30/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä sairaalloisesti lihavista tarvitsisivat terapiaa. Kannatan noita ateriankorvikkeita alkuun. Tiputtaa niillä itse 20kg ja toimivat. Nopea alku ja vatsalaukku pienenee. Ihan 5 päivää riittää niin saa Kivan spurtin.

Vierailija
31/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto vois olla myös hyvä ajatus. Ja tietty siihen rinnalle sitten kevyempi ruokavalio ja ei karkkia yms.

Vierailija
32/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle tulee käymään samalla tavalla kuin noille jutta ja superdieetti tyypeille. Taisivat kaikki lihoa takaisin?

Vierailija
33/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yks ainakin oo nykyään joku fittnesharrastaja?

Vierailija
34/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi suurin pudottaja ohjelmaan osallistujille. Mutta kai sitä laihtuu kun 8h päivässä treenaat ja ruoat tuodaan eteen. Sit kun meet kotiin niin yritäpä laihduttaa kun muut vetää fastfoodia ja ei oo aikaa treenata.

Vierailija
35/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään sillä tavalla kuin söisit sitten 68-kiloisena. Olen saman pituinen ja lähtöpaino ”vain” 110 kiloa, mutta olen pitänyt laihdutustuloksen nyt viisi vuotta. Tee pysyvät muuttokset ruokavalioon, älä vaikeuta laihtumista paastoamalla. Aloitin liikunnan vasta hyvin lähellä normaalipainoa

Vierailija
36/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiehtoo semmonen löysä nahka mikä laihtuessa jää jäljelle. Se on jotenkin kiihottava.

Vierailija
37/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 68kg syö?

Vierailija
38/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut tehdä suolihuuhtelua. Onko siitä jotain haittaa? - ap

Kyllä paasto pitäisi tehdä ihan tosissaan niiden ohjeitten mukaan. Eli kevennetään ensin, suolihuuhtelut jne. Eikä sitä pidä käyttää laihdutukseen. 

Minä olen monta vuotta seurannut läheisen kamppailua painonsa kanssa. Oli juuri nämä paastokokeilut, tavoitevaatteet, ties mitkä kaalisoppakuurit ja aina painoa oli lopuksi vaan enemmän kuin laihdutuksen alkaessa. Se mikä nyt on oikeasti toiminut, on joku valmentaja tai valvoja vai mikä onkaan jonka luona käydään vaa'alla tietyin väliajoin. Eli joku muu seuraa painonpudotusta ja tämä varmaan maksaakin sen verta paljon ettei repsahtaa edes raaski.  Nyt on tällä läheisellä paino pysynyt jo pitkään alhaalla. 

Suosittelen ainakin tutustumaan. Saman voi varmaan tehdä myös lääkärin kanssa jos ei ole varaa personal traineriin tai "laihdutusvalmentajaan". 

Vierailija
39/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja aika mahdottomalta kuulostaa. Toi tavoite on ihan älytön. Mutta tuu ap kertomaan sit miten sujuu. Onko paasto tulossa nyt muotiin kun muutama tuttukin laihduttaa paastolla. Viime vuonna oli vielä vhh kova juttu.

Vierailija
40/45 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "paastosin" nutriletit avulla ja 15 kg sain pois ja vaan muutama kilo tuli takaisin kun aloin syömään normaalisti. Tai pienensin kyllä annoskokoja. 3 viikkoa olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän