Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarot tulkintaa äideille

tarotSusanna
09.01.2018 |

Olen tarot korteilla harjoitteleva taiteilijasielu. Lämminsydäminen, maanläheinen ja luotettava ihminen. Käytössäni on Aleister Crowley Thoth -tarotkortit.
Onko mielenpäälläsi jokin sinua askarruttava asia, johon tahtoisit kuulla tulkinnan?
Olen tehnyt lyhyitä ilmaisia tulkintoja ihmisille intuitiivisesti mm. rakkauselämään ja omaan henkiseen kasvuun liittyen ja saanut paljon positiivista palautetta, mutta olen yhä harjoittelija tällä tiellä ja toivoisin saavani siis lisää varmuutta tarottien kanssa työskentelyyn.
Jokainen tulkinta vaatii silti hiljaisuuden, keskittymisen ja aikaan, joten pieni korvauksin olisi kaunis ja kannustava teko. Korvauksen summan saat itse päättää ihan omatunnon ja taloudellisen tilanteesi mukaan.

Jos kiinnostuit, niin jätäthän sähköpostiosoitteesi vastausviestinä alle, niin laitan sinulle postia niin pian, jahka ehdin.
Pyrin tekemään tulkinnan ainakin viidelle pyytäjälle.

Tämä vain teille, jotka todella tunnette kutsumusta tarot-tulkintaa kohden. Luottamuksellisesti.
Kiitos! <3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko töitä?

Vierailija
2/6 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen tekstiini  tulleita kirjoutusvirheitä. Lähetin tekstin turhan nopeasti ja niitä ei voinut enää jälkikäteen poistaa..

Aurinkoista viikkoa kaikille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan korttien kertovan joudunko aktivointipaketin nro 2. uhriksi tänä vuonna.

Vierailija
4/6 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko töitä?

Hei!

Tähän kysymykseen liittyen sanoisin vielä, että tarotit eivät anna suoranaisia ei, tai kyllä vastauksia.

Jos todella tahdot tulkinnan, jätä sähköpostiosoitteesi vastauskenttään, niin otan sinuun yhteyttä jahka ehdin. :)

Vierailija
5/6 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

crowley.. lol..

Joku westscott tai edes mathers (hassuilla käännöksillään kts oil of abra melin esimerkkinä herran sekoiluista) ois hieman parempi vaihtoehto

Vierailija
6/6 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnostunutta täällä tänään. Minulla ei ole valitettavasti aikaa jäädä seuraamaan tätä keskustelua, joten parempi onni ensi kerralla. Jatketaan harjoittelua!

Hyvää talvea kaikille ja kyllä se kevätkin viel sieltä tulee! 

Vinkkinä, että älkää ihmiset murehtiko pienistä. Miettikää tärkeitä asioita, älkää pinnallisia ja merkityksettömiä asioita. Olkaa avoimia ja rehellisiä sekä itsellenne, että muille ja jos lannistaa, tai hermostuttaa, käykää vaikka lenkillä. Se yleensä auttaa! ;) Henkinen kasvu ihmisenä on tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi