Paljastaako ulkomuotosi, että olet ÄITI vaikkeivat lapsesi ole läsnä?
Kommentit (28)
olenko adoptoinut lapseni!?
Sanoin että ihan on itse tehty ja toinen on koulussa :D .
Päivitteli ettei olis millään uskonut että olen lapsia tehnyt ja vielä uskalsi udella olenko alaikäisenä ensimmäisen saanut kun jo koulussa on. Hahaa olin ihan täysi-ikäinen 23v :D .(aika utelias muuten :O)
Jos olen yksin liikenteessä niin varmaan viimeistään kännykän taustakuvasta ja lompakon valtavasta kuvakokoelmasta saa selville että olen äiti :)
tavaraa, joita OIKEAT äidit aina jaksavat ja muistavat ajatella ...
Mutta jutuista äitiyden varmaan huomaa, vaikken lapsista puhukaan aina, kun en tiedä trendiravintoloita yms. asioita...
pojan, 2v10kk ja 9kk, äiti.
Äitiys kaunistaa!
Ylikasvanut kampaus, röllykkämaha, eivätkä jutut miehistä ja dokaamisesta kiinnosta tippaakaan.
Alotin uuden työn, siellä sitten kahvihuoneessa melkeen jokainen kenet siellä näin kysyivät " siis onko sulla lapsia? kuinka vanha sä sitten oot"
Työkaveri sanoi sitten kun oltiin tutustuttu että kun olivat kuulleet että töihin tulee kahden lapsen äiti niin ne olivat siellä sitten odottaneet just jotain kolmekymppistä nutturapäätä :)
Ilman vaatteita 75C rinnat vielä melko hyvin ryhdissä, mutta nännit paljastaa. Nyt kahden imetyksen jälkeen valtavan suureksi jääneet, ja tapittavat esim. uimahallin tiloissa estottomasti paljastaen äitiyden. Myös lantio hieman leveämpi, verrattuna ennen synnytyksiä.
Mutta ekan lapsen jälkeen vaatteet päällä ei varmasti, laihduin tehokkaasti ja olen aina huolehtinut ulkonäöstäni. Alasti tulen lopun elämäni näyttämään äidiltä. Noista arvista ei voi erehtyä.
sillä olen nuori, laiha (synnytyksestä on siis reippaasti aikaa) ja koulutettu, joten ihmiset eivät edes oleta, että lapsia vielä olisi