Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Mietin palautanko tilaamani uuden laukun vai pidänkö sen..
Lääkäri kehotti vähentämään / välttämään kahvinjuontia rytmihäiriöiden takia. Ajattelin yrittää vähentää kahteen kuppiin päivässä, ja nyt jo juonut ne kaksi. Vituttaa. Kun kerta kahvi on niin hyvääää.
Perse.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kehotti vähentämään / välttämään kahvinjuontia rytmihäiriöiden takia. Ajattelin yrittää vähentää kahteen kuppiin päivässä, ja nyt jo juonut ne kaksi. Vituttaa. Kun kerta kahvi on niin hyvääää.
Perse.
Sama. Lääkäri sanoi, että mahakatarrini etenee mahahaavaksi, jollen lopeta kahvin juontia. En vaan pysty.
Löysin kolme kivaa takkia, enkä osannut päättää minkä ostan, joten ostin kaikki. Nyt kotona huomasin että en pidäkään yhdestä takista.
vittu mitään järkeä saatana 5 päiväsissä työviikois, kyl se on iha tarpeeks ku vejetää ma - to ja sit joutuu viel perjantain vetää. ei kiinnosta pätkääkään taas suuuatana
Niska-hartiat ihan jumissa puhelimen näpräämisestä. Nyt surffaan ja työskentelen sitten läppärillä ja uskottelen itselleni, että tämä on jotenkin huomattavasti ergonomisempaa...
Mun ostamassa asunnossa on väärän värinen sauna.
Onnistuin viiltämään pitkään kynteeni pienen loven lady shaverillä ja jouduin tasoittamaan sen lyhemmäksi. Näyttää tyhmältä kun yksi kynsi on muita lyhyempi. Mietin että raaskinko viilata muutkin lyhyemmiksi.
En voi hankkia koiraa vaikka haluaisin.
Kävin suihkussa enkä jaksais millään harjata takkuista tukkaani. Jos en harjaa heti, niin se kuivaa sellaiseksi ärsyttäväksi pörhöksi.
Mun lempikellon rannekkeen rei'itys menee niin suhteessa mun ranteen paksuuteen, että olen koko ajan "kahden reiän välissä". Jos laittaa siihen tiukempaan niin on liian tiukka, ja löysemmässä taas liian löysä. Reiät niin tiheässä, etten voi itse tehdä välireikää.
Tämä oikeesti on harmittanut jo useamman kuukauden.
Mulla on ylimääräistä ruokaa kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
En voi hankkia koiraa vaikka haluaisin.
Meillä mies ei anna ottaa kissaa.
Suomi vaan ei ole osa ns. First Worldiä! Me kuulutaan joko second tai third world osioon riippuen keltä kysytään. Itsemme mukaan se on third world eli puolueettomat maat. Monen muun mukaan second eli Neuvostoliiton vasallit.
Unohin ostaa sipsejä kaupasta. Yritän ajatella, että se on vaan hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Suomi vaan ei ole osa ns. First Worldiä! Me kuulutaan joko second tai third world osioon riippuen keltä kysytään. Itsemme mukaan se on third world eli puolueettomat maat. Monen muun mukaan second eli Neuvostoliiton vasallit.
You must be fun at parties.
1,75 litran kierrekorkillinen maito olikin liian painava ja hankala kaataa. Pelkään että lapsi läikyttää sitä ja joudun kaatamaan sitä mieluummin itse.
Ihastuin mutta olikin varattu joten unohtaa pitää
Tinderissä on tullut keskustelunaloitus viimeksi sunnuntaina. 3 matchiä on tullut, mutta kukaan niistä ei ole laittanut viestiä, enkä itsekään jaksa laittaa, kun en välttämättä saa vastakaikua