Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä on suus3ksiä?

Vierailija
08.01.2018 |

Teen täällä juuri sitä mitä ei pitäisi eli mietin omaa sänkyelämää versus muitten sänkyelämä. Kuinka usein teillä muilla on suuseksiä ja kumpi osapuoli on aktiivisempi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kerran viikossa tai kaksi. Olen itse antavana osapuolena aktiivisempi, koska en itse lähes ikinä tule suuseksissä.

N24

Vierailija
2/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kerran viikossa tai kaksi. Olen itse antavana osapuolena aktiivisempi, koska en itse lähes ikinä tule suuseksissä.

N24

Pitää olla jnnkn menossa, että voi jhnkn tulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin koska aihe on väärällä palstalla. Seksiosioon ei tarvitse rekisteröityä joten älkää postailko noita tänne.

Vierailija
4/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin naisen pillun ensin ja perseen sitten. Ääntä lähti. Naureskelin että nyt kerrankin opit olemaan.

Vierailija
5/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin koska aihe on väärällä palstalla. Seksiosioon ei tarvitse rekisteröityä joten älkää postailko noita tänne.

Jonkun pitäisi nuolla sun persereikää, olisit vähän rennompi.

Vierailija
6/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari kuussa. Olen antavana osapuolena, en pidä ajatuksesta että joku antaisi minulle suuseksiä.

N20

Vierailija
7/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pari kuussa. Olen antavana osapuolena, en pidä ajatuksesta että joku antaisi minulle suuseksiä.

N20

Mikä siinä ajatuksessa inhottaa?

Vierailija
8/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, aina kun pannaan oikeastaan. Aika lailla yhtä paljon annetaan ja saadaan.

Vierailija
9/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Vierailija
10/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mies nuolee lähes joka kerta. On kovin tykästynyt puuhaan. Sopii mulle! ;) Minä otan poskeen noin ehkä kerran viikossa.

Vierailija
11/26 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä aina siitä lähtien kun 41 vuotta sitten ensikerran aloin vaimoa nuolemaan. Jäi heti koukkuun. Meillä varsinainen seksi alkaa vaimon nuolemisella ja sormettamisella, sen jälkeen aina ennen naintia vaimo imuttaa kaluani vähän aikaan. Jos ei muuten, niin kostuttaakseen sen. Silloin ei tarvita aina liukkaria, kun muuten ei mahdu sattumatta tai tunnu hyvältä.  Pitkässä juoksussa keskimäärin 2-3krt viikko ja vieläkin 1-2krt viikko.  Joskus harvoin vaimo on laittanut liukkaria ja antanut minun purkaa vain paineet tai sitten ottanut suihin samasta syystä. Vaimo on ymmärtänyt  aina pitää pussini kevyinä.

Vierailija
12/26 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex vaimo imi aina aamuisin enne töihinlähtöä kassit tyhjiksi, sitten illalla sauan jälkeen imin sille orkut ja jos kersat oli tietsikalla nussin sen suuhun mällit

Vierailija
13/26 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä on aina ennen yhdyntää. Kumpikin tykkää. 

Vierailija
14/26 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo pariin vuoteen enään ollut. Voishan se tuntua ihan hyvälle jos sattus saamaan kunnon suuseksiä.

Vierailija
15/26 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suuseksiä joka kerta, kun välillämme on seksiä. Olen 56 ja vaimo 58-v. Olemme ensin yhdynnässä, sitten nuolen vaimoa ja lopuksi vaimo ottaa kaluni suuhunsa, kunnes laukean. Seksiä meillä on 3-6 kertaa viikossa. Olemme olleet 3 vuotta yhdessä, jos joku ihmettelee seksin määrää.

Vierailija
16/26 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Me molemmat pidämme siitä

Vierailija
17/26 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran harvinaista herkkua meillä, että ne kerrat muistaa. Viimeksi sain (paino sanalla sain) vähän nuolaista nelisen vuotta sitten. Sitä edellinen kerta oli joulusaunassa seitsemän vuotta sitten. Vaimo taisi ottaa poskeen n. kolme vuotta sitten viimeksi, mutta silloinkin kondomin kera. Eli vähän tylsää meillä :( ikää kuitenkin alle 40

Nauttikaa te joilla homma toimii!

Vierailija
18/26 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin saanu viimeksi pari vuotta sitten suuseksiä. Itse kyllä annan vähän väliä.

Lähen kohta hakemaan jostain vähän poskihoitoa kun ei jaksa ilmankaan olla.

Vierailija
19/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kanssa hakeuduin merkkihuoltoon kun oma mönttööri keittiössä ei halunnut huoltaa asettani.

merkkihuollossa saa sen mitä tilaakin, tosin menee muutama kymppi ravintellin ensin voiteluun.

joskus aikoinaan sain innostuttua lapsenvahdinkin ja heti muistui mieleen mitä ne pillun puristelut oli nuorena. sormen sai vaivoin sisään ja vielä olisi paksu kullinkin pitänyt mahtua. tiukkaa teki. suuhoito oli myös autossa aika näpskkää.

Vierailija
20/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti :D Mies rakastaa nuolemista, lähes aina ennen yhdyntää nuolee pilluani, joskus myös persettä. Välillä nuolee myös lauettuaan itse eli ns. putsaa paikkani. Ihanaa 😊

Otan suihin joko ennen panoa, sen aikana tai sitten ilman naimista eli kunhan imen mieheni loppuun.

Seksiä on 4-10 kertaa viikossa, iät 36 ja 39, kaksi vuotta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi