Miksi mies on valmis maksamaan seksistä kun taas nainen ei?
Kommentit (60)
Naiset eivät myöskään ole valmiita avioliitossa maksamaan asumisesta, vakuutuksista, jätemaksuista, vesimaksuista, sähkömaksuista, lainanlyhennyksistä, autosta, bensasta, veroista ym
Naiset sitten taas ovat hyvinkin halukkaita maksamaan muita enemmän kampaajasta, laukuista, kengistä, vaatteista, meikeistä, silikoneista ym
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarvitsevat seksiä, naiset eivät.
Miehet tarvitsevat seksiä. Naiset tarvitsevat hyvää seksiä.
Montako kertaa oletteko ajatelleet että telkkarista ei tule yhtään mitään katsottavaa, vaikka teillä on kaiken maailman netflixit/hbo/viaplayt jne.? Vähän sama asia seksin kanssa, naisilla on hirveästi valinnanvaraa, joten ei kiinnosta.
Mies joutuu ostamaan seksiä, koska sitä ei ole saatavilla
Syyt ovat lisääntymisbiologiassa. Luulisi jokaisen sen käsittävän.
Lukekaa kirjoja, katsokaa kunnon ohjelmia. Sivistäkää itseänne, niin ei tarvitse kysellä näin yksinkertaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies on valmis maksamaan seksistä kun taas nainen ei?
En ymmärrä.
Kysyntä ja tarjonta.
Ehkä et vain ymmärrä asiaa ihan kokonaan. Miehet saattavat olla maksumiehiä silloin kun on perinteisestä prostituutiosta yms. kyse.
Mutta naiset on maksumiehinä ihan vastaavasti silloin kun esim. seniori-ikäiset naiset menevät tuonne jonnekin halpamaihin hakemaan mustaa nuorta miestä elätettäväksi - ja ei, kyse ei ole adoptiosta.
Raha siirtyy tässäkin, se vain tapahtuu hieman toisella tavalla.
Ei omilla rahoilla! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.. Minä Käyn Jollaksessa kahdella eri vanhemmalla naisella ja Tammisalossa yhdellä naisella. Varakkaita leidejä kaikki kolme. Tai niiden miehet on. Käyn säännöllisesti noilla kolmella kun äijät on työmatkoillaan. 250e kerta eli 750e viikossa.
Eli nainen on valmis maksamaan seksistä (miehensä rahoilla)?
Niin onko se jotenkin ihmeellistä. Naisetkin ostavat sitä . Nämä kolme on yksinäisiä ihmisiä. Miehet on paljon poissa ja rouvat jää vailla sosiaalista elämää. Ihan pelkkiä edustusvaimoja ollut aikanaan. Sitä mä en ymmärrä ettei noi vaimot kelpaa enää niiille äijilleen. Ei noi mitään jätesäkkejä ole. Kovassa kunnossa olevia naisia. Niillä vaan ei ole mitään elämässä. Ne voi ostaa mitä huvittaa, kun on kortit käytössä ja talot on isoja, autot on uusia Range Rover sportteja. Yksikään nainen ei halua erota taloudellisista syistä. Sen jokainen noista on sanonut. Tämä mun touhu lähti siitä, kun hotelli Kämpistä pokasin yhden noista. Aamulla heräsin sen luota ja tein lähtöä. Tilasin taxin ja minun taskuuni oli laitettu 250e rahaa ja lappu mis oli sen numero. Arvaa huvikses kuinka moni rouva maksaa seksistä Kaivopuiston suunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.. Minä Käyn Jollaksessa kahdella eri vanhemmalla naisella ja Tammisalossa yhdellä naisella. Varakkaita leidejä kaikki kolme. Tai niiden miehet on. Käyn säännöllisesti noilla kolmella kun äijät on työmatkoillaan. 250e kerta eli 750e viikossa.
Sitten äidin pikkurunkkari tippui sängystä ja heräsi karmeaan todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä miesten halventaminen näyttää olevan naisille tyypillinen tapa reagoida tilanteisiin, joissa he ovat etuoikeutettuja. Sen sijaan, että naiset myöntäisivät suoraselkäisesti heillä olevan helpompaa, he yrittävät kääntää asian miesten syyksi. Juuri tällaisen käytöksen takia naisia kutsutaan kieroiksi ämmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seksiä koska vain jos haluaa, miehet ei, siksi pitää maksaa.
Nainen saa varmasti enintään huonoa seksiä, joka on, no, halusin sanoa että yhtä kuin nolla, mutta todellisuudessa jää usein miinuksen puolelle.
Pari työntöä kömpelöllä esileikillä, ähkäisy ja kierähdys ei ole sen väärti, että maksaa itselleen taksin kotiin.
Mä olen saanut hyvää seksiä. Nuorilta miehiltä erittäin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miestä ja naista panettaa keskimäärin täysin erilailla.
Miestä panettaa aina. Stressi yms saa aikaan vain lisää panetusta koska keho kaipaa jotain mukavaa ikävän vastapainoksi.
Naista panettaa silloin kun nainen kokee panetuksen sopivaksi. Mielen tulee olla sopiva panetukseen, ei saa olla häiriötekijöitä, kuun ja tähtien asentojen tulee olla täysin oikeat. Jos ei ole naista ei paneta.
Tämä. Mulla on olo kuin sonnilla mitä sörkitään kepillä ja on pidetty liian kauan häkissä, ärhäkkä ja kiimainen, valmiina junttaamaan kalulla kokoajan. Mä en oo vielä tavannut naista kuka jaksaa harrastaa seksiä koko yön.
Voi herttinen sentään. Kylläpä sinulla on mielikuvitusta. Todellisuus on tyypillistä touhuasi ja se näkyy sinusta. Käytät naista vain helpotuksen antajana, itsellesi. Kukaan nainen ei halua kaltaistasi "laatulihaa",
parempaa kun on tarjolla. Jatka fantasioitasi keskenäsi.
Ps. Olen seksiä koko yön harrastanut nainen., mutta sain itsellenikin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä miesten halventaminen näyttää olevan naisille tyypillinen tapa reagoida tilanteisiin, joissa he ovat etuoikeutettuja. Sen sijaan, että naiset myöntäisivät suoraselkäisesti heillä olevan helpompaa, he yrittävät kääntää asian miesten syyksi. Juuri tällaisen käytöksen takia naisia kutsutaan kieroiksi ämmiksi.
Jos olisit ottanut tuosta neuvosta vaarin, sulla olis lojaali nainen, joka on käsissäsi sulaa vahaa ja tekee eteesi paljon. Ja uusi ottaja, jos vanhan kanssa menisi sukset ristiin. Mutta joo, linnoittaudu vaan sinne jonnekin poteroosi vihaamaan paskoja akkoja. Niin se eksänikin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole millään tavalla etuoikeutettua, että saa helposti jotain, mitä ei halua.
Mieskin saa varmasti helposti seksiä toiselta mieheltä. Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seksiä koska vain jos haluaa, miehet ei, siksi pitää maksaa.
Nainen saa varmasti enintään huonoa seksiä, joka on, no, halusin sanoa että yhtä kuin nolla, mutta todellisuudessa jää usein miinuksen puolelle.
Pari työntöä kömpelöllä esileikillä, ähkäisy ja kierähdys ei ole sen väärti, että maksaa itselleen taksin kotiin.Mä olen saanut hyvää seksiä. Nuorilta miehiltä erittäin hyvää.
Juu kyllä useimmat joskus saavat hyvää seksiä. Nyt olikin kyse siitä, mitä saa varmasti.
Koska lähes jokainen nainen voi saada seksiä ihan suht komeiltakin miehiltä. Miehissä enemmän naisille seksiin kelpaamattomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten äidin pikkurunkkari tippui sängystä ja heräsi karmeaan todellisuuteen.
Kontulan yh läski on vaan kateellinen, kun ei saa edes tuopilla. Täyttele sinä kelalappuja ja keskity tulevaan aktiivimalliin. Tiedän itseki et stadi on täynnä noita rouvia ja munki kaveri tekee tota samaa ja kaivarin alueella.
Vierailija kirjoitti:
Mies on valmis maksamaan siitä, ettei tarvitse ottaa vastapuolen tunteita huomioon vaan saa olla itsekäs masturboija.
Tai sitten vain osa miehiä ei saa naisia ja ainoa keino saada seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole millään tavalla etuoikeutettua, että saa helposti jotain, mitä ei halua.
Kyllä se on sukupuolen etuoikeus. Ja juuri se että naiset saavat niin helposti seksiä ja miehiä aiheuttaa sen että vaaditaan enemmän ja ei olla tyytyväisiä siihen mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sukupuolen etuoikeus. Ja juuri se että naiset saavat niin helposti seksiä ja miehiä aiheuttaa sen että vaaditaan enemmän ja ei olla tyytyväisiä siihen mitä on.
Mieskin saisi seksiä toisilta miehiltä. Miksei hän ole tyytyväinen siihen, mitä saa, vaan vaatii enemmän, eli seksiä naisilta?
Homomiesten suhteet täytyy olla keskimääräistä onnellisempia ja ihanteellisempia, koska seksiä on aina saatavilla (mies ei koskaan sano ei), vieraissa pyrähtäminen ei haittaa (koska miehet tietävät, että seksi on vain seksiä), koskaan ei nalkuteta (asiat vain tapahtuvat kotona, paskainen sukka lattialla on vain paskainen sukka lattialla, kunnes se itsestään kävelee pyykkikoneeseen) jne jne.
Siksikö homoille ollaan niin kateellisia?