Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Yh-äiti Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä kiitos tinderin hän tapailee nykyisin vain alle 35-vuotiaita

Vierailija
12.11.2023 |

Ja pelkästään komeita miehiä seksin merkeissä.

On se hienoa naisille nykyisin kun jopa "perusnainen" saa Tinderissä ekana päivänä yli 800 tykkäystä.

Avioeronsa jälkeen Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä nyt Katja kertoo ikärajan, jonka on todennut juuri sopivaksi

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009983379.html

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näin. Itselleni Katja ei edes kelpaisi.

M48

Vierailija
2/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieskö homehtuu jos on yli 35? Hmm. Jaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. 

Vierailija
4/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavsti tämä Katja ei ota minuun yhteyttä.

M32

Vierailija
5/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perusmiehen" päiväsaldo Tinderissä on tasan nolla keskimäärin. Ihan sama vaikka mummoja ja tonnikeijukaisia vetäisi oikealle.

Vierailija
6/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Katja hieman liijoitella

Vierailija
7/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua yli + 35 miestä, koska kokemuksen mukaan moni niistä homehtuu jo noin 30-vuotiaana. 

Vierailija
8/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ainoastaan parikymppisiä maksullisia, en usko että minusta tullaan tekemään juttua iltapäivälehtiin. Jokainen hoitaa tarpeensa tyylillään, häntä käy pumppaamassa tinder ukot 5min ja monet miehet on siirtyneet suoraan maksullisiin.

Vierailija
9/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hän tekee poikkeuksen jos vastaan tulee ulkomaalainen komea miljonäärimies armani puvussa tyyliin george clooney.

Vierailija
10/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän ainoastaan parikymppisiä maksullisia, en usko että minusta tullaan tekemään juttua iltapäivälehtiin. Jokainen hoitaa tarpeensa tyylillään, häntä käy pumppaamassa tinder ukot 5min ja monet miehet on siirtyneet suoraan maksullisiin.

Yleensä parisuhdemarkkinoilla ei olekaan kysyntää ihmsille, joilla kumppanit vaihtuu tiuhaan, onpa ne maksullisia tai ei. Huaaariaaa, pettäjiä, yhden illan ihmisiä siis niitä pelimiehiä ym. ei haluta kumppaneiksi parisuhteisiin. Kun kerran alkaa tyytymään maksullisiin, joutuu niitä käyttämään loppuelämänsä. 

Vierailija
11/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. 

Koska nuorissa naisissa on nykyään valitettavan paljon niitä, jotka menevät marssimaan kaduille kylttien kanssa sellaisen asian puolesta, jota ei ole olemassakaan! Onko ihme, ettei sellainen nainen useimpiin nuoriin miehiin vetoa? No, ehkä niihin miehiiin, jotka uskovat siihen samaan mielikuvitusasiaan.

Vierailija
12/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen se menee varmaan minullakin kohta. Saan vain tuollaisia Katja tason mätchejä tinderissä vaikka olen 33v, käyn salilla, hiukset tallessa,  työpaikka löytyy ja on hyvä sosiaalinen piiri.

Vierailija
13/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei kiitos.

Vierailija
14/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt feministien pitäisi enää saada kriminalisoitua muiden kuin sukulaismiesten harjoittama naisille puhuminen julkisilla paikoilla islam-tyyliin ja naisten elämä olisi täydellistä. 

Miesmallit ja naiset voisivat tavata toisensa netissä ja tavalliset miehet voisivat asiakaspalvella kodin ulkopuolella, mutta eivät luulisi itsestään mitään. 

Vierailija
15/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Tuota kaverikommenttia ihmettelen, koska yksikään tindermies ei ole halunnut nähdä mua ilman, että seksiä olis luvassa. N40

Vierailija
16/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavsti tämä Katja ei ota minuun yhteyttä.

M32

Sama😬

T. M27

Vierailija
17/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Katja hieman liijoitella

On se totta. Olen nähnyt tuttava naisten tindersaldot.

Vierailija
18/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo spermaviemäri johon tehdä tarpeensa d00h.

Vierailija
19/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella mink tasoisi nuo miehet ovat, jotka tyytyy joihinkin vanhoihin mummoihin. Minun ei tarvinnut nuorena heihin tyytyä, ilmeisesti joidenkin täytyy. Aika säälittävää, kuka vajoaa noin alas tuskin on kovin hyvä itsetunto. Oksettaa ajatuskin, hyi helvetti.

Vierailija
20/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin turha artikkeli. Haluaa mainostaa itseään ja blogiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän