Sperman valuminen ällöttää
Olen 25-vuotias nainen ja hankin pillerit muutama kuukausi sitten. Ennen minun teki mieli seksiä monta kertaa päivässä, nyt ei haluta ollenkaan. Syy tähän on todella tyhmä: sperman valuminen pillusta tuntuu todella oksettavalta ja sotkee. Ei huvita harrastaa seksiä, kun tietää, mihin se päättyy. Tämä haluttomuus vaikuttaa jo parisuhteeseenkin joten kertokaa, onko teillä jotain patenttiratkaisua tähän ongelmaan? Kumia ei huvittaisi enää käyttää..
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Eihän se sperma pimpistä valu mihinkään!
Aika erikoinen anatomia, jos sperma ei valu mihinkään vaan jotenkin varastoituu pimppiin? 😕
Itseäni ärsyttää kun haluaisin halailla seksin jälkeen, mutta jossain vaiheessa alkaa valua reittä pitkin ja pitää lähteä pesulle, silti on petivaatteet aina mälliset 😅 Ei silti niin paljon häiritse, että välttäisin seksiä tai keskeyttäisin, on muuten niin ihanaa.
Ei tietenkään varastoidu! Vaan sitä voi pitää sisällä ja sitten kun sopiva hetki menee vessaan.
Miten tuollaista taitoa voi harjoitella? Auttaako hyvät lantionpohja lihakset?
Joku sanoi, että imeyttää sperman pyyhkeeseen niin voi huoletta halailla seksin jälkeen, se on mielestäni loistava idea👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos vetäminen on parasta :) En oo ikinä käyttänyt hormonivalmisteita vaan aina vakikumppanin kanssa käytetty pull out -menetelmää. Ei valuvaa spermaa pillussa (eikä myöskään koskaan raskaaksi), suosittelen! Mahan tai pepun/selän päältä spermat on helppo pyyhkiä paperilla ja sitten vaan pikasuihku.
t. 30-v nainen
Miksi alapeukut?
- Epävarma ehkäisymenetelmä
- Parasta vain sinun kannaltasi, kuka mies oikeasti haluaa vetää ulos h-hetkellä?
Voihan aloittaja käyttää pillereitä varmana ehkäisykeinona, vaikka mies ulos vetäisikin. Lainattu pari ehkäisköön raskautta niin kuin itse parhaaksi näkee, ei siinä muiden alapeukkuja tarvita.
Ja tuohon kuka mies haluaisi oiekasti vetää ulos h-hetkellä; no esimerkiksi minun mieheni. On useita muita paikkoja mille mieheni haluaa välillä laueta. Miksi sallisin laukeamisen vain piltsaan? Ei kai vain nainen saa päättää miten se KUMPPANI laukeaa?
Esimerkiksi minulla ja miehelläni on molemmilla alentunut lisääntymiskyky, joten raskaaksi tuleminen on häviävän pieni mahdollisuus, jos sitä edes on ollenkaan. Silti otamme "varman päälle" ja tiettyinä päivinä kuusta mies vetää ulos, tullen muualle, rinnoille, takapuolelle, käsiini, omalle vatsalleen jne.
Ulos vedetään myös silloin, kun en ole aikeissa lähteä enää alakertaan pöntölle pesemään itseäni, vaan olen alkamassa nukkumaan aktin jälkeen. Kuka hullu nyt haluaisi sperman valuvan yöllä lakanoille?
Itse kyllä aloittajana epäilisin syyksi myös pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvä ihme. Istu pöntölle seksin jälkeen ja ponnista mällit pihalle. Ei ole vaikeaa.
Kyllä on vaikeaa. Mulla ainakin jotenkin varastoituu se sperma mun sisälleni, en saa kerralla pois vaan valuu pöksyihin tyyliin tunti-pari seksin jälkeen. Ärsyttävää, mutta myös kiihottavaa. Tykkään saada mällit sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sisälle laukeaminen on ihanaa ja sperman valuminen kiihottavaa. Tosin onhan se sitten aktin jälkeen vähän ärsyttävää, jos sitä valuu ja valuu.
Nyksä sanoo samaa. Valuttelee vessareissulla enimmät, loput joko pikkareihin tai pikkuhousun suojaan. Joskus tulee seuraavana päivänä kuuma viesti. Kun ollaan aiheesta juteltu niin tuli ilmi että monesti tuo pöksyyn valahtaminen tuo mieleen edellisen kuuman rakastelun. Ja sitten kun valahtaa niin tulee mieleen, haluaa lisää ja laittaa viestin. Tulee sellainen positiivinen kierre. :)
Mieheni nuolee omat spermat pois. Ja useimmiten kiellän häntä laukeamasta ollenkaan.
käytäkumia sitt.Tai niinku meill lopuks vaimo haluu ett.suuhun lauetaa.nam.M35
Pilluunhan se sperma kuuluukin. Ei sitä kuitenkaan litrakaupalla tule, ellette anna jonkun hevosen laueta sisäänne.
Ei kannata antaa miehen laueta niin ei tule spermaakaan.
Jos en vakisuhteessa saa laskea romuja ränniin niin muija menee vaihtoon, kuten myös jos ei halua ottaa suihin ja niellä. Ja siis nimenomaan halua! Ei riitä että jos vaan suostuu, tahdon että nainen tosiaan nauttii siitä itsekin :)
Kyllä itsekin toivon halukkuutta toiselta, mutta kauppaan kuuluu aina kaksi; aina ei halut kohtaa. Senkin kanssa on elettävä. Muutosta tietysti tapahtuu koko ajan molemmissa. Toivottavasti hyvään suuntaan.
Lipovic kirjoitti:
Kyllä itsekin toivon halukkuutta toiselta, mutta kauppaan kuuluu aina kaksi; aina ei halut kohtaa. Senkin kanssa on elettävä. Muutosta tietysti tapahtuu koko ajan molemmissa. Toivottavasti hyvään suuntaan.
Minkä ihmeen takia? Vaihtoon vaan, kun heti alkuun kattoo että toi puoli on kunnossa. Parit kolmet treffit korkeintaan niin pitäis olla selvillä? Vai lapsetko pitäisi väsätä ja sitte arastellen kysellä että mitä Ritva kulta kuule jos...
Hyi miten joku pystyy niellä, kas kun ei kuse suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sitä että sperma on 100 kertaa puhtaampaa ku sun sylkes sun suussa tällä hetkellä?
Minä taas haluaisin spermaa vähän joka paikkaan: pilluun, peppuun, suuhun, kasvoille, rinnoille, hiuksiin... Juomaksi, hieromavoiteeksi. Se valuminen tuntuu taivaalliselta! Voi vielä nuolla sitä omista sormistaan. Ei puhettakaan, että pyyhkisin pois. Harmi, ettei sitä tule kerralla sen enempää!
Tussi kirjoitti:
Ota suihin ja niele...
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Itse menen homman jälkeen pesulle, ja kuopaisen samalla tavarat ulos sormea käyttäen. En voi sietää sitä tahman valumista.
En ymmärrä mikä tässä viestissä on alapeukuttajia vaivannut. Eikö niitä saisi ottaa pois?
Itse olen aina tehnyt samalla tavalla. Alapesulla koukkaisen keskisormella niitä ulos. Nautin suuresti kun mies laukeaa syvälle mun sisään, mutta fakta on, että toosa haisee kamalalle seuraavana päivänä, jos siellä vanhat spermat ovat muhineet (vaikkei sperma tuoreena haisekaan millekään. Luulen etteivät miehet edes ymmärrä sen hajun johtuvan omista nesteistään). + tietenkin on ärsyttävää se valuminen.
Vierailija kirjoitti:
Hups, ollaan tehty niinkin. Ja olen niellyt nekin.
Voi ja minusta on ihana valua rakastetun ja omia kiimanesteitä. Haluan säilyttää hänen tuoksunsa.
Käy pesulla ja laita talouspaperia pimpin päälle. Ei sitä kellään mitään päiväkausia valu muutenkaan.
Moni kuulemma pynnistää spermat tosiaan vessassa pihalle. Ja se pesu.