Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperman valuminen ällöttää

Vierailija
07.01.2018 |

Olen 25-vuotias nainen ja hankin pillerit muutama kuukausi sitten. Ennen minun teki mieli seksiä monta kertaa päivässä, nyt ei haluta ollenkaan. Syy tähän on todella tyhmä: sperman valuminen pillusta tuntuu todella oksettavalta ja sotkee. Ei huvita harrastaa seksiä, kun tietää, mihin se päättyy. Tämä haluttomuus vaikuttaa jo parisuhteeseenkin joten kertokaa, onko teillä jotain patenttiratkaisua tähän ongelmaan? Kumia ei huvittaisi enää käyttää..

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööm onko se jotenkin väärin seksin jälkeen sormella avittaa/”tonkia” mälli ulos kerta kaikki täällä valuttavat päiviä kun taas itse hoidan heti siistiksi?

Vierailija
22/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä oon lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisälle saa laueta vain kumin kanssa ja piste. Pillerit kun on käytössä, niin riittää kun kumin laittaa vasta lopussa.

Hyvä seksielämä teillä :P

Tuplaehkäisy jotenkin paha asia?

Jokainen tehköön miten haluaa. Jos joku on valmis ottamaan riskin, siitä vaan. Se, että yksi ihminen ei ole koskaan tullut raskaaksi ulosvetomenetelmällä, ei tarkoita sitä että kyseistä "ehkäisykeinoa" pitäisi suositella muillekin! Siitä ne epätoivotut raskaudet ja taudit tulee, kun aletaan hölläämään ehkäisyn kanssa.

Eikö se oo vaivalloista hekuman hetkellä alkaa tonkia kondomia ja ruveta rullailemaan sitä päälle? Eikö ois vaan helpompaa laueta mahan päälle?

Vierailija
24/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisälle saa laueta vain kumin kanssa ja piste. Pillerit kun on käytössä, niin riittää kun kumin laittaa vasta lopussa.

Hyvä seksielämä teillä :P

Niin minustakin. Jos haluaa mennä sisällä loppuun asti, laittaa kortsun. Tai sitten vetää ulos ennen laukeamista. Jos pääsee seksin jälkeen suihkuun, niin mahalle, rinnoille tai selälle voi heittää lastit, muuten vaikka paperiin.

Vierailija
26/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos vetäminen on parasta :) En oo ikinä käyttänyt hormonivalmisteita vaan aina vakikumppanin kanssa käytetty pull out -menetelmää. Ei valuvaa spermaa pillussa (eikä myöskään koskaan raskaaksi), suosittelen! Mahan tai pepun/selän päältä spermat on helppo pyyhkiä paperilla ja sitten vaan pikasuihku.

t. 30-v nainen

Miksi alapeukut?

- Epävarma ehkäisymenetelmä

- Parasta vain sinun kannaltasi, kuka mies oikeasti haluaa vetää ulos h-hetkellä?

Ei ole epävarma. Tiesitkö, että se on huuhaata, että touhutipoista voi tulla raskaaksi? Ja toisekseen, monta vuotta olen tässäkin suhteessa ollut (ja sitä edellisessä) eikä kummallakaan miehellä ole ollut valittamista.

Tiesitkö, että siemenjohtimeen jää siemennestettä ja siemenneste säilyy päiviä?

Tiesitkö, että olen mies, joka tulee aina mieluiten sisään?

Täsmennetään nyt vielä, että tuplasettiä ei ainakaan kannata yrittää ennen kun mies on käynyt kusella, mikä nyt huuhtoo ainakin virtsaputken.

Vierailija
27/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinne pimperoon sen sperman kuuluukin mennä. Jos tätä ei ymmärrä, ei kannata harrastaa seksiä. Pitää miestenkin tottua siihen, että sieltä pimperosta valuu verta ja ties mitä.

Ei mulla valu verta kun ei menkkoja.

Vierailija
28/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä löytyy netistä ja olen tämän kuullut useammankin kerran:

"New Yorkin yliopiston teettämä tutkimus on saavuttanut mielenkiintoisia tuloksia, jotka varmasti ovat ainakin miesten mieleen. Tutkimuksen mukaan siemenneste tekee nimittäin naisille hyvää.

Siemenneste nostaa naisen mielialaa, kiintymystä, parantaa unen saantia ja sisältää ainakin kolmea antidepressanttista ainetta. Tutkijat haastattelivat 293 naista, ja väittävät suojaamatonta seksiä harrastavien naisten osoittivat vähemmän merkkejä masennuksesta.

Siemennesteessä on kortisolia, jonka tiedetään nostavan kiintymyksen tunnetta, sekä mielialaa kohottavaa estrogeeniä ja oksitosiinia. Lisäksi se sisältää masennusta ehkäisevää serotoniinia ja tyreotropiineja vapauttavaa hormonia, sekä unensaantia helpottavaa melatoniinia.

Seksuaalisesti aktiivisten mutta aina kondomia käyttävien naisten huomattiin kärsivän lähes yhtä paljon masennukseen viittaavista oireista kuin kokonaan seksistä kieltäytyvien. Tutkimus siis viittaisi siihen, että pelkkä seksi ei aiheuttaisi naiselle mielihyvän tunnetta, vaan sitä saattaa nostaa myös naisen kehoon päässeen sperman määrä. Ilmeisesti tutkimuksessa ei otettu selvää, onko siemennesteellä samanlainen vaikutus myös miehiin."

Vierailija
29/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sisälle laukeaminen on ihanaa ja sperman valuminen kiihottavaa. Tosin onhan se sitten aktin jälkeen vähän ärsyttävää, jos sitä valuu ja valuu.

Vierailija
30/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Eihän se sperma pimpistä valu mihinkään!

Vierailija
31/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen anatomia, jos sperma ei valu mihinkään vaan jotenkin varastoituu pimppiin? 😕

Itseäni ärsyttää kun haluaisin halailla seksin jälkeen, mutta jossain vaiheessa alkaa valua reittä pitkin ja pitää lähteä pesulle, silti on petivaatteet aina mälliset 😅 Ei silti niin paljon häiritse, että välttäisin seksiä tai keskeyttäisin, on muuten niin ihanaa.

Vierailija
32/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule kiihottavampaa mieleen kuin spermasta valuva pimppi, tosin mielellään oman sperman.

Vierailija
33/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ratkaisen ongelman niin, että aktin jälkeen pistän pikkuisen froteepyyhkeen/ talouspaperia taikka käyttämäni pikkarini jalkojen väliin. Valuva sperma imeytyy siististi niihin ja voi makoilla ilman ongelmia. Eihän sitä nyt useampia kymmeniä millilitrpja edes tule.

Voit myös lopettaa seksin kokonaan tai käyttää aina kondomia. Valinta on sinun.

Vierailija
34/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuttaahan se muutenkin kokoajan jotain skeidaa

Vierailija
35/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen homman jälkeen pesulle, ja kuopaisen samalla tavarat ulos sormea käyttäen. En voi sietää sitä tahman valumista.

Vierailija
36/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehellesi että jatkossa jos haluaa laueta sisään niin sitten myös saa nuolla puhtaaksi. Win-win -sinulle :)

Vierailija
37/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän mieheltä lopun käteen ja tavarat nykin sisään.

Mies sormettaa samalla minua.

Vierailija
38/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme yhdessä suihkuun ja mies putsaa spermat pois

Vierailija
39/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen anatomia, jos sperma ei valu mihinkään vaan jotenkin varastoituu pimppiin? 😕

Itseäni ärsyttää kun haluaisin halailla seksin jälkeen, mutta jossain vaiheessa alkaa valua reittä pitkin ja pitää lähteä pesulle, silti on petivaatteet aina mälliset 😅 Ei silti niin paljon häiritse, että välttäisin seksiä tai keskeyttäisin, on muuten niin ihanaa.

Ei tietenkään varastoidu! Vaan sitä voi pitää sisällä ja sitten kun sopiva hetki menee vessaan.

Vierailija
40/72 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehellesi että jatkossa jos haluaa laueta sisään niin sitten myös saa nuolla puhtaaksi. Win-win -sinulle :)

Minä kyllä nuolisin spermaisen pimpin puhtaaksi hyvinkin mielelläni  ; - )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi