Sperman valuminen ällöttää
Olen 25-vuotias nainen ja hankin pillerit muutama kuukausi sitten. Ennen minun teki mieli seksiä monta kertaa päivässä, nyt ei haluta ollenkaan. Syy tähän on todella tyhmä: sperman valuminen pillusta tuntuu todella oksettavalta ja sotkee. Ei huvita harrastaa seksiä, kun tietää, mihin se päättyy. Tämä haluttomuus vaikuttaa jo parisuhteeseenkin joten kertokaa, onko teillä jotain patenttiratkaisua tähän ongelmaan? Kumia ei huvittaisi enää käyttää..
Kommentit (72)
Olen ulkoistanut spermani muun kuin vaimoni toosaan.
Koeta slaavikyykkyä, jos pullahtais kaikki ulos kerralla.
Siis spermat kuuluu pilluun, kyllähän se on jo luonnon laki. Ja hienointa on laukaista ne juuri sinne, ja sitten toiseksi hienointa on katsella kun ne valuu sieltä ulos. Kyllä ainakin itselleni on tämä niin tärkeää, että jos nainen sanoisi ettei sisälle saa laskea, saati sitten että 'sun sperma ällöttää', niin sen juttu päättyisi kyllä tasan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin spermaa vähän joka paikkaan: pilluun, peppuun, suuhun, kasvoille, rinnoille, hiuksiin... Juomaksi, hieromavoiteeksi. Se valuminen tuntuu taivaalliselta! Voi vielä nuolla sitä omista sormistaan. Ei puhettakaan, että pyyhkisin pois. Harmi, ettei sitä tule kerralla sen enempää!
Ihana nainen😘
Kannattaskohan alottajan ruveta lesboks jos mälli inhottaa niin paljon ja panija ei suostu käyttämään kortsua.
Seksi on aina vähän sottaista puuhaa. Siinä haisee hiki, pillu, mälli ja välillä p*ska...(Kyllä, jokainen vähänkään pidemmässä suhteessa kanssani ollut nainen on pieraissut sängyssä...) joten jos haluaa harrastaa kliinistä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa niin sit on pidättäydyttävä seksistä...
Vierailija kirjoitti:
:D Eihän se sperma pimpistä valu mihinkään!
No mihin se sitten menisi? Kyllä se viimeistään päivän mittaan valuu ulos.
Mutta minusta se on ihanaa kaiken kaikkiaan.
Kun synnytyksen jälkeen piti käyttää kondomia niin paljon jäi puuttumaan.
Valutan aina suusta tisseille. Mies tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Siis spermat kuuluu pilluun, kyllähän se on jo luonnon laki. Ja hienointa on laukaista ne juuri sinne, ja sitten toiseksi hienointa on katsella kun ne valuu sieltä ulos. Kyllä ainakin itselleni on tämä niin tärkeää, että jos nainen sanoisi ettei sisälle saa laskea, saati sitten että 'sun sperma ällöttää', niin sen juttu päättyisi kyllä tasan siihen.
Meillä molemmilla creampie fetissi vaimon kanssa. Genre nimeltään videoissakin sisään laukeamiselle. Ihanaa seksin jälkeen vetäytyä hiljaa ulos ja katsoa kiimaista punottavaa pillua ja sieltä valuvaa spermavanaa. Kiihottaa todella
Lepäile 15 minuttttia puuhastelun jälkeen pakarat kohotettuna tyynyn avulla, sitten pyyhkäise se mahdollinen tippa elämänviivastasi käsipyyhkeeseen. Lasti imeytyy tuossa ajassa, tai nopeammin, limakalvoihisi. Siemennestettä on keskimääräisen miehen lastissa noin yksi teelusikallinen ja spermaa (siimaveikkoja) joku biljoonasosa siitä.
Kuivaan talouspaperilla ja sitten pikkareihin terveysside. Saattaa valua vielä parinkin tunnin päästä. Se on hieman ällöttävää, jos sillon ei ole housut suojattuna.
Miksi sunkaan sitten laueta pitäis tai saada ylipäänsä mitään?