Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murheita, ongelmia, huolia? <3

dime22
07.01.2018 |

Moikka. Olen 18-vuotias nainen Espoosta. Olen lukiossa viimeistä vuotta eli ABI ja kirjoitan keväällä. Olisin halukas kuuntelemaan ja selvittelemään muiden ongelmia tai murheita ihan meidän kesken. Haaveilen siis psykologin urasta ja haluaisin kokeilla tämän kautta, olisiko psykologin työ minulle. Olen hyvin ymmärtäväinen, olen kokenut paljon eroista perheväkivaltaan ja muutoinkin elämä on kartuttanut minua olemaan näin vahva kuin olen nyt, että pystyn kuuntelemaan muita ja auttamaan heitä heidän murheissaan ja huolissaan. Olen myös erityisen hyvä terveyteen liittyvissä asioissa ja minulla on muutamia erityisen sairaita läheisiä. Haluaisin siis luottavaisin mielin keskustella kanssanne tässä sähköpostissa apuaongelmiin2018@gmail.com ... Ihan joka ikinen on tervetullut keskustelemaan kanssani ja autan parhaani mukaan! Laita rohkeasti mailia, vastaan asap! Sähköposti on ainoastaan minun käytössäni ja kukaan ei pääse siihen käsiksi.

Mulle on tullut jo kourallinen ihmisiä keskustelemaan tonne sähköpostiin ja ollaan saatu hyvin ratkottua heidän asioitaan! ovat olleet tosi tyytyväisiä <3

Parhaiten osaan auttaa varmaankin suhde, ehkäisy, riita, perhe, sairaus, terveysasioissa, mutta tule katsomaan saataisiinko yhdessä ongelmillesi ratkaisuja tai murheille helpotusta!

apuaongelmiin2018@gmail.com

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologejen täytyy vain osata määrätä lääkkeitä

Vierailija
2/2 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologejen täytyy vain osata määrätä lääkkeitä

Psykologi ei saa määrätä lääkkeitä. Pitää olla psykiatri, eli lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän