Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperman valuminen ällöttää

Vierailija
07.01.2018 |

Olen 25-vuotias nainen ja hankin pillerit muutama kuukausi sitten. Ennen minun teki mieli seksiä monta kertaa päivässä, nyt ei haluta ollenkaan. Syy tähän on todella tyhmä: sperman valuminen pillusta tuntuu todella oksettavalta ja sotkee. Ei huvita harrastaa seksiä, kun tietää, mihin se päättyy. Tämä haluttomuus vaikuttaa jo parisuhteeseenkin joten kertokaa, onko teillä jotain patenttiratkaisua tähän ongelmaan? Kumia ei huvittaisi enää käyttää..

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut miehen kanssa ja annat hänen laueta jonnekin muualle?

Vierailija
2/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pull out tekniikka jos kumia ette suostu käyttää. Ei kai siihen muuta voi tehdä. Anna miehen tulla vaikka roskikseen jos et masun päälle päästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko miestäsi jos hänen spermansa oksettaa sinua?

Vierailija
4/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Tulee mieleen että pilleritkin saattaa aiheuttaa haluttomuutta. Kannattaa vaihtaa ehkäisy takas kumiin.

Vierailija
5/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos vetäminen on parasta :) En oo ikinä käyttänyt hormonivalmisteita vaan aina vakikumppanin kanssa käytetty pull out -menetelmää. Ei valuvaa spermaa pillussa (eikä myöskään koskaan raskaaksi), suosittelen! Mahan tai pepun/selän päältä spermat on helppo pyyhkiä paperilla ja sitten vaan pikasuihku.

t. 30-v nainen

Vierailija
6/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirttaa ne ulos sieltä.

Vierailija
7/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos vetäminen on parasta :) En oo ikinä käyttänyt hormonivalmisteita vaan aina vakikumppanin kanssa käytetty pull out -menetelmää. Ei valuvaa spermaa pillussa (eikä myöskään koskaan raskaaksi), suosittelen! Mahan tai pepun/selän päältä spermat on helppo pyyhkiä paperilla ja sitten vaan pikasuihku.

t. 30-v nainen

Miksi alapeukut?

- Epävarma ehkäisymenetelmä

- Parasta vain sinun kannaltasi, kuka mies oikeasti haluaa vetää ulos h-hetkellä?

Vierailija
8/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 30-v nainen

Miksi alapeukut?

- Parasta vain sinun kannaltasi, kuka mies oikeasti haluaa vetää ulos h-hetkellä?

Ei ole epävarma. Tiesitkö, että se on huuhaata, että touhutipoista voi tulla raskaaksi? Ja toisekseen, monta vuotta olen tässäkin suhteessa ollut (ja sitä edellisessä) eikä kummallakaan miehellä ole ollut valittamista.

Vierailija
9/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 30-v nainen

Miksi alapeukut?

Ei ole epävarma. Tiesitkö, että se on huuhaata, että touhutipoista voi tulla raskaaksi? Ja toisekseen, monta vuotta olen tässäkin suhteessa ollut (ja sitä edellisessä) eikä kummallakaan miehellä ole ollut valittamista.

Tiesitkö, että siemenjohtimeen jää siemennestettä ja siemenneste säilyy päiviä?

Tiesitkö, että olen mies, joka tulee aina mieluiten sisään?

Vierailija
10/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 30-v nainen

Miksi alapeukut?

Tämä. Ne on ihan eri ainetta, maistuvatkin ihan eri aineelta. Touhutipat ovat eturauhasnestettä minkä tarkoitus on voidella ja liukastaa putki spermaa varten.

Vierailija
11/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisälle saa laueta vain kumin kanssa ja piste. Pillerit kun on käytössä, niin riittää kun kumin laittaa vasta lopussa.

Hyvä seksielämä teillä :P

Vierailija
12/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kierukka, mut jos mies haluaa laueta sisälleni ni sit käytetään kumia, muussa tapauksessa laukee vatsalle, selälle, pepulle yms. Se mällin valuminen toosasta on helvetin ärsyttävää, ei se haittais, jos kaikki tulis sieltä kerralla, mut kun sitä valuu seuraavat pari päivää.

Jos mies joskus laukeaa sisälle ilman kumia ni käytän sit tamponia.

Vierailija
13/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 30-v nainen

Muuten hyvä, mutta ehkäisykeinona siihen ei kannata luottaa.

Vierailija
14/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin että laukeaminen pilluun sisälle tuntuu naisesta paremmalta.

Vierailija
15/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihme. Istu pöntölle seksin jälkeen ja ponnista mällit pihalle. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
16/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan sitä päivää, että mies saisi laueta sisääni. En halua pillereitä tai muita hormonivalmisteita, joten 2 vuotta vielä kortsu käytössä, sitten sterilointi ja myös mieskin saattaa käydä vasektomiassa. 

Vierailija
17/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 30-v nainen

Muuten hyvä, mutta ehkäisykeinona siihen ei kannata luottaa.

No, viimeiset 13 vuotta sitä olen käyttänyt enkä raskaaksi ole tullut. Ehkä olen hedelmätön!

Vierailija
18/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pull out tekniikka jos kumia ette suostu käyttää. Ei kai siihen muuta voi tehdä. Anna miehen tulla vaikka roskikseen jos et masun päälle päästä

Roskikseen... siinäpä oikein hekuman huipentuma. 

Vierailija
19/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masun päälle? Eikö kyse ole nyt ihan aikuisista?

Vierailija
20/72 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisälle saa laueta vain kumin kanssa ja piste. Pillerit kun on käytössä, niin riittää kun kumin laittaa vasta lopussa.

Hyvä seksielämä teillä :P

Tuplaehkäisy jotenkin paha asia?

Jokainen tehköön miten haluaa. Jos joku on valmis ottamaan riskin, siitä vaan. Se, että yksi ihminen ei ole koskaan tullut raskaaksi ulosvetomenetelmällä, ei tarkoita sitä että kyseistä "ehkäisykeinoa" pitäisi suositella muillekin! Siitä ne epätoivotut raskaudet ja taudit tulee, kun aletaan hölläämään ehkäisyn kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän