Lähes jokainen nainen pitää kaljuksi tulevia miehiä epäviehättävinä.
En siis ymmärrä mikä on ongelma kun valitellaan että miehet ei lihavempia naisia huoli, eiväthän melkein kaikki naiset huoli taas kaljuja miehiä ?
Kommentit (31)
Eikä pidä, hyvin harvinaista. Cityklinikalla on muuten hyvä kaljuhoito. Sopii sekä miehille että naisille jos kaljuus häiritsee. Minua häiritsee lähinnä kaikenlaiset kaljun peittely-yritykset.
Vierailija kirjoitti:
UKK:llakin oli naisia tungokseksi asti...
Vaikuttikohan asiaan yhtään se että hänellä oli presidentin status ja täten kuuluisa ja varakas. Nyt puhutaan tavismiehistä.
Mä olen kyllä aina tykännyt kaljuista miehistä. spede-hiuksista ja muista kaljun peittelyistä en taas yhtään. Oma mies ajaa hiukset pois. Välillä on höyläkalju, välillä ihan lyhyt sänki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UKK:llakin oli naisia tungokseksi asti...
Vaikuttikohan asiaan yhtään se että hänellä oli presidentin status ja täten kuuluisa ja varakas. Nyt puhutaan tavismiehistä.
Tavismiehillähän ulkonäkö määrittää naisten kiinnostuksen pääosin koska muita viehättäviä piirteitä kuten rahaa tai julkisuutta ei ole. Eli Kekkonen on huono esimerkki kaljun viehättävyyteen. Kekkonen ei ole saanut naisia kaljunsa ansiosta vaan siksi että oli presidentti
Jaapajaa, minun mieheni kaljuuntuu ja tilanne oli sama jo silloin kun ekoilla treffeillä käytiin, ikää meillä molemmilla on vielä hyvin alle 30v. Eikä ole edes ajellut kaikkea pois, vaan päälaki on ohuempi ja muualla enemmän karvaa. Ihan sama mulle. Ja sanottakoon tähän vielä että "miesihanteeni" ei ikinä edes ole ollut kalju, mutta eipä siltikään haittaa pätkän vertaa. Eivät ne hiukset tekisi miehestäni sen ihanampaa, hän on ihanin just sellaisena kuin on.
No eihän miehetkään pidä ikääntyviä naisia seksuaalisesti haluttavina. Keski-ikäisetkin miehet havittelee jotain nuoria tyttösiä...
Ja silti vanhemmat naiset ei pahemmin valita, vaan hyväksyvät hiljaa, vaikka yksinäisyys onkin ikävä asia. Pitäisiköhän miestenkin oppia hyväksymään ikävät tosiasiat ja sen että elämä ei ole reilua?
Hahahahahahahaaaahahahahah!
Ei mulla muuta. t. nainen 40 v. + yksi kuumimmista miehistä ikinä, puoliksi kalju (mutta se onkin MIES eikä mikään valivalivali-lapsi)
iälle ei voi mitään kirjoitti:
No eihän miehetkään pidä ikääntyviä naisia seksuaalisesti haluttavina. Keski-ikäisetkin miehet havittelee jotain nuoria tyttösiä...
Ja silti vanhemmat naiset ei pahemmin valita, vaan hyväksyvät hiljaa, vaikka yksinäisyys onkin ikävä asia. Pitäisiköhän miestenkin oppia hyväksymään ikävät tosiasiat ja sen että elämä ei ole reilua?
Useat miehet kaljuuntuvat jo nuorena
iälle ei voi mitään kirjoitti:
Vanhemmat naiset kelpaisivat kyllä miehille jos eivät lihottaisi itseään. Kaljuuntuvat miehet taasen eivät kelpaa minkään ikäisinä
Höpö höpö, kalju on ihan ok. Moni mies on kaljuna paremman näköinen kuin huonolla kampauksella.