Takana reilun 3 tunnin ensitreffit
Sitä ennen viestittelyä aika pitkään ja tiiviisti. Juttu luisti luonnollisesti sen 3h. Lopuksi mies halasi ja sanoi oli kiva tavata ja jäi katsomaan silmiin hetkeksi.
Oliko nuo pakit ?
Kommentit (76)
Mulla tulisi ennemmin mieleen, että olisi ehkä toivonut, että olisit kutsunut hänet vielä luokseen tms. Mutta parhaiten varmasti tiedät itse, miltä se hetki tuntui.
Ap tässä. Mies kysyi yhden minusta kummallisen kysymyksen, johon minun oli tosi vaikea vastata. oletko etsimässä uusperhekuviota .
Olemme viestineet parit viestit heti treffien jälkeen.
Mietti mielessään, että jaha tänäkin iltana toiset treffit sitten Nyrkki-Kyllikin kanssa, vaikka kolme tuntia aikaa tähän uhrasin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Mies kysyi yhden minusta kummallisen kysymyksen, johon minun oli tosi vaikea vastata. oletko etsimässä uusperhekuviota .
Olemme viestineet parit viestit heti treffien jälkeen.
No, onko sillä painolastina tulossa lapsia mukaan?
Se hetki tuntui siltä, että hänen mielestään oli oikeasti kiva tavata. Vastasin itse halauksen aikana oli kiva.
Mutta sitten kotiin mennessä jäin suremaan, että olikohan nuo hienotunteiset pakit.
Onko treffikumppanilla lapsia eli uusperhekuviota tulossa jos menette yhteen? Jos on niin silloinhan se on varsin aiheellinen kysymys.
Ettekö sopineet seuraavasta tapaamisesta? Vähän huonolta kyllä vaikuttaa.
Et kai sä mihinkään uusperhehelvettiin itseäsi tunge. Kai vastasit, että et todellakaan etsi mitään sellaista. Kai tuo oli sulla tiedossa, jos on exää ja pentua kuvioissa.
On treffikumppanilla kaksi lasta. Minulla yksi, mutta minun muuttaa pian pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki tuntui siltä, että hänen mielestään oli oikeasti kiva tavata. Vastasin itse halauksen aikana oli kiva.
Mutta sitten kotiin mennessä jäin suremaan, että olikohan nuo hienotunteiset pakit.
Jos oli niin kerro ihmeessä, en olisi ymmärtänyt.
Kyllä se vaan niin on että silloin kun natsaa niin natsaa. Ehkä mies ei itsellesi tuntunut, oli vain kiva ja nyt ylianalysoit.
Vierailija kirjoitti:
On treffikumppanilla kaksi lasta. Minulla yksi, mutta minun muuttaa pian pois kotoa.
Unohda.
Mies olisi halunnut, että otat suikkiin veskissä, tai jopa tyhjätä kivekset toiletissa. Pieleen meni taas :(
Onko miehellä isot vai ihan pienet lapset?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä isot vai ihan pienet lapset?
Toinen 5-vuotias erityislapsi ja 10-vuotias kehitysvammainen.
Tuntuisi oudolta käyttää kolme tuntia treffeihin, jos ei olisi kiinnostunut tapailemaan enemmänkin. Näin siis miehenä mietin.
Ei nuo pakeilta minusta kuulosta. Ehkä mies on vain ujo, jos ei tajunnut kysyä uusille treffeille? Viestejäkin on tullut, oliko niissä puhetta tapaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö sopineet seuraavasta tapaamisesta? Vähän huonolta kyllä vaikuttaa.
Eihän sekään mistään kerro. Viimeksi kun olin treffeillä mies otti itse puheeksi seuraavan tapaamisen, mutta seuraavana päivänä selvisi että olisikin halunnut tavata vain kaverimielellä. Samoin joskus aiemmin pidempi tapailu päättyi siihen että kysyin haluaako mies vielä nähdä ja vakuutteli että tottakai, mutta eipä me enää koskaan tuon jälkeen tavattu, kun mies ilmoitti viestillä ettei yllättäin enää tuntenutkaan kemiaa.
Että mistäpä näistä tietää.
Miehen lapset ovat isot. Nyt heistä ei ole kyse. Hänen lapsistaan ja minun lapsesta on viestitty suht paljon jo ennen treffejä. Kuten kaikesta maan ja taivaan välillä. Puhuimme sen kolme tuntia hyvinkin henk koht asioista ja molemmat kyselimme ja vastailimme mielestäni kiinnostuneena. Hän on minusta söpö, kiinnostava ja puoleensavetävä. Haluaisin jatkaa tapailua. Mutta mietin oliko se, että lopetimme illan reilun kolmen tunnin jälkeen ja tuo oli kiva tavata halaus kuitenkin pakit.
Oli.