Mitä palvelua tai tuotetta kaipaat? Mille olisi kysyntää Suomessa? Tarvitsemme oikeita työpaikkoja!
Siis sellaisia josta maksetaan normaali kustannus, että työpaikka elättää. Millä työllistetään ihmiset aikuisten oikeasti? Mistä tarvitsemastasi olet valmis maksamaan? (ei ali- eikä ylihintoja). Seksiturhakkeet menkää masturboimaan siksi aikaa kun asia ratkaistaan.
Kokous alkakoon
*kopauttaa*
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä, että esim. hyvän tuotevalikoiman Prismalla olisi laaja alue, jonne toisivat nettiostokset. EDULLISESTI. Esim. kuljetus 5 e kerta. Ja jos kertaostokset vähintään 100 euroa, kuljetus olisi ilmainen. Työssä käyvät ihmiset vaativat kotiin kuljetuksia työstä paluun jälkeen.
Miksi Suomessa on tätä niin vähän?
Olen ihmetellyt samaa. Tällöin voisi tilata myös sellaiset ihmiset, jotka eivät muutenkauppaan pääsisi tai ei jaksaisi kantaa niin isoja ostoksia.
Siksi, koska se 5e on liian vähän kattamaan kulut "laajalle alueelle"
Vierailija kirjoitti:
Vanhustenhoitoon, päiväkoteihin, kouluihin, sairaaloihin tarvittaisiin lisäkäsiä, kuuntelevia ja empaattisia ihmisiä. Valitettavasti päättäjät näennäisesti säästävät näistä, joten työpaikkoja ei lisätä, ainakaan palkkaa ei makseta. Työssäolevat ylikuormitettu, mutta mieluummin maksetaan tukia ja "aktivoidaan" kun samalla rahalla voisi palkata ihmisiä töihin.Tätä en voi ymmärtää!
Totta.
Miksi viisaasti ajattelevia ihmisiä ei päädy enää päättäjiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhustenhoitoon, päiväkoteihin, kouluihin, sairaaloihin tarvittaisiin lisäkäsiä, kuuntelevia ja empaattisia ihmisiä. Valitettavasti päättäjät näennäisesti säästävät näistä, joten työpaikkoja ei lisätä, ainakaan palkkaa ei makseta. Työssäolevat ylikuormitettu, mutta mieluummin maksetaan tukia ja "aktivoidaan" kun samalla rahalla voisi palkata ihmisiä töihin.Tätä en voi ymmärtää!
Totta.
Miksi viisaasti ajattelevia ihmisiä ei päädy enää päättäjiksi?
Ryhdyn ehdolle seuraavissa vaaleissa, muistakaa äänestää :)
Vierailija kirjoitti:
Joka paikkaan puhelimella soitettaessa joutuu jonottamaan ja kuuntelemaan pakkomusiikkia.
Olisko mahdollista perustaa sellanen puhelinvaihderitys.
Firmat ulkoistaisivat puhelinvaihteensa ja siellä aina vastattaisiin heti.
Sitten ihmistwn puhelut ohjattaisiin sinne firmaan minne olisI asiaa.
Siellä sitten ne asiakaspalvelijat vastaisivat myös heti.Nyt joka firmalla on omat kalliit systeemit, luulisin, että keskittämällä säästäisi ja voisi sitten palkata lisää asiakaspalveluhenkilöitä sillä rahalla.
Firma palvelisi silloin paremmin ja nopeammin ja asiakastyytyväisyys nousisi ja lisäisi asiakkaita.
Nykyään on asiaksspalvelussa hyvin vähän ihmisiä. Samat ottavat rahat kassalla ja purkavat varastoja tangoille.
Heidän pitäisin myös ehtiä kiertää lattiatasolla asiakkaiden välissä opastamassa heitä, jotta myyntiä olisi enemmän. Tämä puuttuu nytkin. Ei sinne voi siis puheluita enää keskittää. Sitä varten on ne keskitetyt 'jonotusnumerot' erilaisia kyselyitä varten.
Työntekijät ovat te-toimiston listoilla.
Kun me menemme nykykauppaan, myymme itse itsellemme tavaran ja maksamme sen jopa yksin itsepalvelukassassa. Olen siis myyjä ja ostaja ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi posti.
Mutta kun te valitatte hinnasta.
Kannattaa vikaista niitä johtajien palkkoja + optioita.. Kyllä niille vähempikin riittäisi, että posti pyörii.
Niin ihmettelen, mihin Posti tarvitsee pääjohtajatason ja tämän sijaisia valtavalla palkalla. Ei kai saa bonuksia enää? Alasajon osaa kuka vaan mutta kehittäjä ansaitsee bonukset. Postimerkin myyjillä ei ole edes postituskuoria, ei pakettilaatikoita, ei vaakoja punnitsemiseen. Yli 10 km pitää matkustaa postiin niitä hakemaan ja linja-automatkoihin menee odotuksineen ym. 1-2tuntia. Kiitos nyky 'kehittäjien'
Asiamiehet, ovatko he vain postimerkin myyjiä?
Mä kaipaisin enemmän konditorioita joista voi tilata oikeasti upeita kakkuja. Asun keskisuurella paikkakunnalla, missä jatkuvasti näkee kotileipureiden luomuksia joihin konditorioiden mansikkakermakakut suklaakirjaimilla eivät yllä. Mielelläni maksaisin näistä keliaakikkona ihan hyvin.
Muutenkin erityisruokavaliot huomioivia kahviloita ym on vähän.
Myös ruokakauppojen kotiinkuljetuspalvelu kiinnostaisi, mikäli valikoima olisi runsas.
Erilaisia lounasravintoloita, ei aina niitä iänikuisia sushi-thaikku-nepalilaispaikkojs vaan jotain muuta. Venäläistä, Georgialaista ym.
Valtion tulisi ottaa haltuun asuntorakentaminen sähkö tiepalvelut terveydenhoito ja moni moni muu ala niin työllisyys kohenisi. Voittoja maksivoivat yksityiset eivät palkkaa ahneuttaan. Työllisyys paranee lähempänä kommunismia, josta Suomi on todella kaukana yksityistämis vimmassaan.
Haluaisin markkinoille yhden litran muumilimupullon.
Vierailija kirjoitti:
Näitä töitähän olisi, mutta jos niistä maksettaisiin palkkaa, se vain lisäisi valtion ja kuntien kuluja,
Vierailija kirjoitti:
Pesulapalveluita. Nopeita, halpoja ja logistisesti toimivia. Sellaisia, että voisi jättää aamulla likapyykkipussin ovipieleen.
Olin tulossa sanomaan samaa! Suomessa pesulat ihan hullun kalliita eikä juuri palveluakaan enää saa. Olisin esim. vienyt pellavapöytäliinan silitettäväksi, mutta pelkkää silitystä ei iso ketju suostunut myymään. Aimmin onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikkaan puhelimella soitettaessa joutuu jonottamaan ja kuuntelemaan pakkomusiikkia.
Olisko mahdollista perustaa sellanen puhelinvaihderitys.
Firmat ulkoistaisivat puhelinvaihteensa ja siellä aina vastattaisiin heti.
Sitten ihmistwn puhelut ohjattaisiin sinne firmaan minne olisI asiaa.
Siellä sitten ne asiakaspalvelijat vastaisivat myös heti.Nyt joka firmalla on omat kalliit systeemit, luulisin, että keskittämällä säästäisi ja voisi sitten palkata lisää asiakaspalveluhenkilöitä sillä rahalla.
Firma palvelisi silloin paremmin ja nopeammin ja asiakastyytyväisyys nousisi ja lisäisi asiakkaita.
Eihän tässä ole mitään järkeä.
Perustaisit uuden portaan jossa kaiken lisäksi olisi joku odottamassa soittoa (vastaisi heti). Lisäksi varsinaisessa soittokohteessa olisi myös joku odottamassa soittoa (vastaisi heti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesulapalveluita. Nopeita, halpoja ja logistisesti toimivia. Sellaisia, että voisi jättää aamulla likapyykkipussin ovipieleen.
Olin tulossa sanomaan samaa! Suomessa pesulat ihan hullun kalliita eikä juuri palveluakaan enää saa. Olisin esim. vienyt pellavapöytäliinan silitettäväksi, mutta pelkkää silitystä ei iso ketju suostunut myymään. Aimmin onnistui.
Perusta kaipaamasi yritys. Olet nero.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä, että esim. hyvän tuotevalikoiman Prismalla olisi laaja alue, jonne toisivat nettiostokset. EDULLISESTI. Esim. kuljetus 5 e kerta. Ja jos kertaostokset vähintään 100 euroa, kuljetus olisi ilmainen. Työssä käyvät ihmiset vaativat kotiin kuljetuksia työstä paluun jälkeen.
Siksi koska palvelulle ei ole kysyntää.
Älä vastaa että "ompas kysyntää."
Ihmettelevä kirjoitti:
Mitä laskuja vanhuksilla on, ettei niitä saa menemään suoraan tililtä?
E-lasku on keksitty.
Pitää vaan olla systeemit ja katteet pankissa ok, niin suurin osa laskuista hoituu automaattisesti.Ilmaiseksi ainakin itselläni.
En minä ainakaan halua, että laskut vaan menee tililtä ilman että kukaan (=minä) välissä tarkistaa että ne on laskutettu oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska palvelulle ei ole kysyntää.
Älä vastaa että "ompas kysyntää."
Kysyntää varmasti on.... se ei vaan ole keskittynyt yhteen paikkaan ja aikaan.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkomaille myynti ainoa tie? Suomessa ei ole rahaa vaan kuluttajat pitää löytää ulkomailta?
Meinasin just tulla kirjoittamaan, että mulla on nykyään niin peni palkka, että riittää vain välttämättömiin kuluihin.
Tämä näyttäisi olevan suurin ongelma. Tuleeko ideoita mitä olisi "helppo" myydä ja toimittaa ulkomaille? Mitä ulkomailla menee, seuraako joku?
Kuvitteletko todellakin että sormia napsauttamalla keksitään joku tuottoisa juttu?
Miten yksinkertaisia ihmiset voikaan olla:o
En tiedä sinusta, pelkäätkö liikaa, että keksisit jotain, etkä siksi anna ajatustesi lentää? Muut ihmiset täällä ovat olleet todella kekseliäitä sinuun verrattuna :p
Kerro malliksi yksikin hyvä idea, mitä nimität kekseliääksi. Ei riitä se, että toivoo jonkun toisen perustavan kannattamattoman hankeen ja velkaantua idealla, ja ainut joka hyötyy on verottaja ja julkinen pakkomaksuineen, jotka yrittäjä joutuu heti maksamaan, vaikka itse ei saa mitään tulosta vaan elinikäiset velat kokeiluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen ihan muissa töissä. :-) Pesulapalveluita todella käyttäisin, jos ne olisi tolkullisesti hinnoiteltu. Itse asiassa, pesetän mökkikauden jälkeen valtavan lakana- ja pyyhepyykin äitini kautta pienellä paikkakunnalla, jossa on hyvä ja halpa pesula. Jotenkin se jossakin siis vielä on mahdollista. Pk-seudulla olisi maksukysyistä asiakaskuntaa aika paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
E-lasku on keksitty.
Pitää vaan olla systeemit ja katteet pankissa ok, niin suurin osa laskuista hoituu automaattisesti.Ilmaiseksi ainakin itselläni.
En minä ainakaan halua, että laskut vaan menee tililtä ilman että kukaan (=minä) välissä tarkistaa että ne on laskutettu oikein!
Automaattisesti velotettaviin laskuihin pitää laittaa sellainen saldoraja että mitkään isot virheet ei ole mahdollista. Esim. sähkölaskuissa talven suurimmat kulutukset plus n. 20 e varmuuskeroin päälle. Samoin jätelaskut ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen ihan muissa töissä. :-) Pesulapalveluita todella käyttäisin, jos ne olisi tolkullisesti hinnoiteltu. Itse asiassa, pesetän mökkikauden jälkeen valtavan lakana- ja pyyhepyykin äitini kautta pienellä paikkakunnalla, jossa on hyvä ja halpa pesula. Jotenkin se jossakin siis vielä on mahdollista. Pk-seudulla olisi maksukysyistä asiakaskuntaa aika paljonkin.
Niin minäkin käyttäisin pesulapalveluja jos olisivat lähes ilmaisia. Miksi tämmöisiä palveluja ei ole? Tiedätkö sinä?
E-lasku on keksitty.
Pitää vaan olla systeemit ja katteet pankissa ok, niin suurin osa laskuista hoituu automaattisesti.
Ilmaiseksi ainakin itselläni.