Mies juo salaa :(
Kuinka vakavasta tässä on kyse? Ei ole kokemusta. Pitkin poikin lölytänyt viina, siis wiski jallu yms pulloja kotoa selkeästi piilotettuna!! Olen aivan hiton järkyttynyt. Pulloja on paljon eikä ne ole pieniä. En tiedä koska juo, öisin? ilmeisesti minun mentyä nukkumaan. Ei vaikuta aamulla normaalia omituisemmalta. Mutta minua ahdistaa vakavasti. Ottaisinko puheeksi vai jatkaako kyttäämistä ?? Anyone?
Kommentit (77)
On ollut yli 10 samassa duunissa ja aikaisin lähtee töihin - sitä just mietin että miten pystyy jos viinaa juonut yöllä? ap
Ei ole loisija milläänlailla, hoitaa laskunsa ja asiansa.. Mun mielestä tämä on silti huolestuttavaa, ei ole mikään poikanen enää. Johan terveys menee jos ei muuta! ap
Hoitaa laskunsa vielä. Niin kauan kuin kykenee piilopullotteulta. Osa ei ota huomioon edes kakkostyypin diabetesta muutenkin kansanperintörasitteena.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, tämähän kuulostaa ihan kuin exästäni kirjoittaisit. Alkoholisti, ilkeä ja lisäksi suhde työkaveriinsa. Otin eron, kun alkoi paiskomaan tavaroita, en jäänyt odottamaan milloin purkaa agressiivisuutensa minuun.
Ihmettelin myös, miten exä pystyi lähtemään töihin juotuaan edellisiltana niin palon viskiä.
Tämäkin paiskoi tavaroita. Ensin ovia, sitten vaatteita heitteli ympäriinsä j a muuta tavaraa. Esiiintyi myös teatraalisesti matkien minua, kuinka olen joku prinsessa ja helppoa elämää elänyt, joka ei tiedä elämästä mitään.
Seuraavana päivänä selosti, että minun olisi pitänyt katkaista hänen kiukunpuuskansa. Kysyin, kuinka se tapahtuu. Halaamalla, oli vastaus. Että on epävarma ja siksi vihainen.
Kerran sitten kkokeilin tuota halaamista, niin tuuppasi minut syrjään. Silloin päätin, että tuo alkoholisti-psykopaatti-huijari poistuu elämästäni.
Nyt nostele joka ikisen pullon mitä löydät keittiön pöydälle ja iköhän siitä pitäisi miehen sanainen arkku aueta. Muista, että kaikki mikä hänen sanomisiaan tuntuu sinusta hieman oudolta tai väärältä, on myös outoa ja väärää, ota ne heti varoituksena. Mutu-tunne on yleensä oikeassa.
Jos yhteistyö ei tunnu mitenkään ongelman kanssa toimivan, niin tuskinpa se alkaa odottelemallakaan toimimaan, joten ole tarkkana siitä, että et mene mukaan miehen selityksiin, ota syyllisyyttä harteillesi yhtään ja et ala paapomaan, saatikka rikoskumppaniksi. Kirjoita ehtisi paperille ja pysyi niissä. Sinun elämä ja tulevaisuus on nyt tässä pelissä omalla vastuullasi, älä jousta liikaa.
Jos ap jää ihmettelemään miehen päihdekäytön muuttumista, saa odottaa maailman tappiin, kuten pruukataan sanoa.
Jokainen pullo pöydälle, mistä kumppani valehtelee ja puolustelee. Jeps.
Puutu tuohon välttömästi, ennekuin on liian myöhäistä, vie mies läääkäriin niin
sieltä ohjaavat hänet alkoholisti parantolaan..
Vierailija kirjoitti:
Puutu tuohon välttömästi, ennekuin on liian myöhäistä, vie mies läääkäriin niin
sieltä ohjaavat hänet alkoholisti parantolaan..
Näin pitäisi toimia, mutta yleensä ollaan niin pitkällä, että vika on kaikissa muissa. tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ok puoliso etkä ole huomannut hänessä mitään häiritsevää, miksi se pullot muuttaa kaiken. Sama mies kuitenkin. Juo salaa ettet nalkuttaisi.
Itselläkin jemmapullo nalkuttavan puolison vuoksi. Autoilen työssäni ja olen todella tarkka että olen ajokuntoinen. 1-3 viskipaukkua 11-12 aikaan illalla ei tarkoita ettei aamulla voisi ajaa.
Joillain on hirveä alkoholin pelko tässä maassa. Joskus siihen on oli aihetta, useimmiten ei. Jos suhde on hyvä ja mies myös, pakkoko alkaa draamailla pulloista. Sitten draamailisin jos se vaikuttaisi mieheen jotenkin.
Alkoholismi ei tarkoita holtittomuutta kuin tietyn tyyppisillä juojilla. Niillä joilla saattaa kadota kuukausi jonnekin. Monet hoitavat työnsä ja asiansa juomisesta huolimatta.
Sulla on jemmapullo koska olet alkoholisti mutta saat puolisosta hyvän tekosyyn. Juomisen syy on aina ihmisessä itsessään ja jos et pysty ilman päivittäistä annosta olemaan ja laskelmoit ajokunnon olet alkoholisti. Tämä on fakta, turhan sun on tuota puolison syyksi laittaa. Lopeta itsellesi valehtelu, sinä olet alkoholisti.
Ongelma näkyväksi eli pullot esiin. Seuraa miehen reaktiota ja selitystä. Mitä pitempään kiellät totuuden itseltäsi, sitä syvemmälle vajoat. Siis nainen oikeesti, mitä saat tuosta liitosta? Äijälle viina on tärkeintä elämässä ja osaa joskus selvänä päivänä leperrellä rakkautta. Sekin on osa show-meininkiä, jossa olet yhdessä roolissa. Pakene ja ala rakastaa sinua.
Oletko avannut keskustelun miehen kanssa ap?
Tämä on niin tuttua tarinaa, millä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kallis nelosolut tai erikoispaninmotuotteet kaupoissa.
Kyllä se on niin mukavaa ottaa huikkaa eukolta piilossa. Se on enemmän kuin huikka, se on kansanperinteen vaalimista. T. Väinö
Odotan että tulee kotiin..puolen tunnin päästä pitäisi olla kotona. Pullot on kaikki, tyhjät, täydet ja vajaat, keittiön pöydällä.. huoh
ap
Alkoholismi on pitkällä ja häpeä syvällä siinä vaiheessa, kun pitää salaa juoda. Älkää pilatko elämää alkkiksen kanssa, miehet tai naiset.
Mikään ei ole niin raukkamaista kuin kaappijuoppo! Pitäis olla senvertaa selkärankaa, että lyö pullon pöytään ja siitä ottaa. Yleensä piilojuopot luulee ettei kukaan tiedä mitään mutta omaan näppäryyteen kompastuvat. Kaada vaan piilopullot tyhjäksi kun eihän siitä voi ketään syyttää jos ei mitään pulloa muka ole :D
Vierailija kirjoitti:
On ollut yli 10 samassa duunissa ja aikaisin lähtee töihin - sitä just mietin että miten pystyy jos viinaa juonut yöllä? ap
Sehän riippuu ihan määrästä, minkä verran silloin on ottanut. Tuskin koko pulloa vetäisee sen jälkeen kitusiinsa, kun olet mennyt nukkumaan. Sen kyllä huomaisit aamulla.
Valitettavan totta on, että monet hoitavat työnsä juomisesta huolimatta. Naamasta näkyy kyllä usein.