Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeintä mitä ex/puoliso on sinulle tehnyt?

Vierailija
06.01.2018 |

Itse aloimme miehen kanssa seurustella teininä.
Molemmat halusimme lapsia joita siunaantui meille kolme kappaletta.
Välillä mies kyllästyi perhe-elämään, lähti ja myöhemmin palattiin taas yhteen.

Viimeisen kerran erottiin kun odotin neljättä lastamme.
Sanoin miehelle että jos hän vielä lähtee, yhteen ei enää palata.
Synnytin yksin, hoidin lapset yli 10vuotta yksin.

Sukulaisen menehtymisen johdosta aloimme vuosien jälkeen olla lasten isän kanssa yhteyksissä.
Välit lämpeni meidän kesken. Lapset ensin karsastivat isäänsä koska olivat katkeria siitä ettei isä ollut heidän elämässään ollut.
Tottuivat kuitenkin pikkuhiljaa asiaan, samoin sukulaiset ja tuttavat.
Mies puhui häistä ja tulevaisuutta suunniteltiin. Ajattelin että näin reilu nelikymppisenä on vihdoin kasvanut aikuiseksi ja tajunnut perheensä merkityksen.
Mutta ei, nyt yhtäkkiä on taas häipymässä kuvioista ilman mitään selitystä.

Harmittaa/hävettää että taas menin lankaan, tässä iässä..

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raahasi hiuksista keittiöstä pitkän kodinhoitohuoneen läpi ovelle ja nakkasi ulos. Lapset itkivät perässä ja vakuuttelin heille, että ei mitään hätää.

Kävi päälle ja löi mm. ohimoon kun olin raskaana, odotin nuorinta. Tämän näki vanha, sydänsairas äitini. Sain peitellä jälkiä meikillä kun menin töihin seuraavana päivänä.

Sai aikaan kämmenen kokoisen mustelman olkavarteeni. Tämä oli jo seurusteluaikana.

Häipyi riidan päätteeksi vuorokaudeksi ja laittoi puhelimen kiinni. Huolehdin koko yön missä mies on, meneekö pettämään, onko ajanut kolarin vai tuleeko enää takaisin ja miten sitten pärjätään.

Tuhlasi 3000 euroa (omia rahojaan kyllä, mutta yritimme silloin säästää asuntoa varten) nettipeleihin.

Kun äitini kuoli, ei ottanut osaa tai halannut tms.

Lähti toiselle paikkakunnalle töihin eikä vastannut koko viikkona puhelimeen.

Petti naapurin rouvan kanssa taloyhtiön pyörävarastossa, kun olin raskaana.

Petti baaripokan kanssa jo kihlausaikana ja kertoi kaikki minulle seuraavana päivänä. Siis kaikki. Mm. sen, että makoilivat herättyään vastakkain ja alkoi tehdä uudestaan mieli, joten tekivät temput uudelleen. Känni ei minusta enää ollut käypä selitys. Ei minun kanssa koskaan tuollaisia uusintoja otettu...

Murjoi sinut mustelmille seurusteluaikana ja silti menit hänen kanssaan kihloihin, naimisiin ja perustit perheen, koska...?

Erittäin hyvä kysymys. Kihloihin menin koska sormukset oli jo ostettu enkä enää "kehdannut" perua. Ei tosin tuo mustelmille murjomista juttu ollut silloin. Taisi tarkemmin ajateltuna ollakin vasta kihlauksen aikana. Naimisiin, no, koska luulin että näin kuuluu tehdä. Ikäähän minulla oli 21. Erota en uskaltanut, kehdannut... ja itsetunto oli niin maassa etten voinut uskoa että löytäisin jonkun muun (ja exältä myös kuulin tätä, ettei kukaan minua huolisi).

Nyt on onneksi ❤ihana❤ mies ja tämä äijä on ex!

Vierailija
42/54 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas mitä "miehiä" teillä... Mulla on kaikki tarinat tyyliä ei vienyt roskia vaikka lupasi, joten jospa vain pidän suuni kiinni. Tyhmiä naisia olette.

Korjasin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasti (ilmeisesti useammin kuin kerran) seksiä serkkuni kanssa. Tämä tosin tapahtui vasta eromme jälkeen.

Vierailija
44/54 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti minua kauniiksi, vaikka oikeesti olen ruma. Valehteleva paskasika!

En ole kuitenkaan saanut aikaiseksi erota. 😔Ehkä joku päivä on voimia siihen.

Vierailija
45/54 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieras naamaan saatana.

Vierailija
46/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti minut tekstiviestillä, jossa sanoi palaavansa venäläisen eksänsä luo. Myöhemmin kuulin kiertoteitä, että heille tuli ero pian tuon jälkeen, ja että minun kanssani seurustellessaan kyseinen äijä oli vielä naimisissa tämän venäläisen kanssa ja heillä oli 2-vuotias lapsi. En tiennyt mitään.

Vierailija
47/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla kiva kylpyläviikonloppu Virossa , ärsytti tahallaan ennen lähtöä( pyysin lopettamaan aluksi ) ja annoin sitten lopulta samalla mitalla takaisin.

Mentiin asemalle ja sen jälkeen en miestä nähnytkään .

Seikkailin sitten yksin Tallinnassa vauvan kanssa ja meinasin tulla ryöstetyksi. Mies sitten pisti hotellin tiedot viestillä ja suunnistin temppuilevan googlemapsin kanssa perille.

Mies röhnöili sängyllä ja ilmoitti lähtevänsä piakkoin syömään .

Yritin keskustella tapahtuneesta mutta mies näpläsi vain puhelintaan.

Päädyin ottamaan taksin satamaan ja lähdin takaisin kotiin.

Mies ei soitellut tai kysellyt perään.

Vierailija
48/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raahasi hiuksista keittiöstä pitkän kodinhoitohuoneen läpi ovelle ja nakkasi ulos. Lapset itkivät perässä ja vakuuttelin heille, että ei mitään hätää.

Kävi päälle ja löi mm. ohimoon kun olin raskaana, odotin nuorinta. Tämän näki vanha, sydänsairas äitini. Sain peitellä jälkiä meikillä kun menin töihin seuraavana päivänä.

Sai aikaan kämmenen kokoisen mustelman olkavarteeni. Tämä oli jo seurusteluaikana.

Häipyi riidan päätteeksi vuorokaudeksi ja laittoi puhelimen kiinni. Huolehdin koko yön missä mies on, meneekö pettämään, onko ajanut kolarin vai tuleeko enää takaisin ja miten sitten pärjätään.

Tuhlasi 3000 euroa (omia rahojaan kyllä, mutta yritimme silloin säästää asuntoa varten) nettipeleihin.

Ja jatkoit ekan kerran jälkeen, koska...?

Kun äitini kuoli, ei ottanut osaa tai halannut tms.

Lähti toiselle paikkakunnalle töihin eikä vastannut koko viikkona puhelimeen.

Petti naapurin rouvan kanssa taloyhtiön pyörävarastossa, kun olin raskaana.

Petti baaripokan kanssa jo kihlausaikana ja kertoi kaikki minulle seuraavana päivänä. Siis kaikki. Mm. sen, että makoilivat herättyään vastakkain ja alkoi tehdä uudestaan mieli, joten tekivät temput uudelleen. Känni ei minusta enää ollut käypä selitys. Ei minun kanssa koskaan tuollaisia uusintoja otettu...

Ja sinä haluat olla se kynnysmatto johon voi pyyhkiä mitä tahansa paskaa ilman seuraamuksia ... Ota nainen itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuollainen!!!

Vierailija
49/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätti eron jälkeen ettei aio maksaa velkojaan minulle takaisin, koska oli menossa naimisiin ja tarvitsi ne rahat kuulemma häihin. Onneksi oli viestit velasta tallella, maksoihan se kun käräjäoikeudesta tuli kirje.

Vierailija
50/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ihmiset näköjään jaksaa kattella.. Minulla oli erittäin lyhyt suhde, ei fyysistä väkivaltaa, mutta sanallista kyllä, oisko parhaita paloja

- "Vittu tekis mieli tappaa sut, mut en nyt jaksa.."

- Yritti tahallaan saada mustasukkaiseksi, koska sehän oli selvä merkki etten tarpeeksi välittänyt, kun en ollut hänen tavallaan sairaalloisen mustasukkainen

- eron jälkeen yritti saada mut sillä takas, et uhkaili itsemurhalla

Ylipäätänsä haukkui ja halusi tahallaan mua satuttaa aina kun suuttui ja sitähän tapahtui usein.

Vierailija
51/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riehui ja pahoinpiteli humalassa, pelotteli lapsia jos olivat hereillä... Uhkasi mm.paloittelusurmalla yms jonka jälkeen tyytyväisenä sammui eikä muistanut seuraavana päivänä mitään.

Tuskinpa on kovin tyytyväinen ollut jos kerran noin huonolla tuulella oli.

Vierailija
52/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkenyt päälle ja nimitellyt törkeästi.

Vierailija
53/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasi päähän jakoavaimella koska joku oli tykännyt kasvokuvastani facebookissa, mursi viisi kylkiluuta potkimalla, teki seksuaalista väkivaltaa, lukitsi minut kotiin, löi lukuisia kertoja. Rajoitti täysin yhteydenpidon ulkomaailmaan. Yritin lähteä lukuisia kertoja mutta leipäveitsi kurkulla ja uhkaus että jos lähden, niin sama käsittely odottaa perhettäni.

Kun yritin tappaa itseni tuli sairaalaan kertomaan että on surullinen, etten onnistunut. Silloin sain voimia kertoa sairaanhoitajalle joka kutsui sosiaalityöntekijän joka järjesti minut turvakotiin ja asunnon toiselta paikkakunnalta.

Vierailija
54/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti minut otteeseen jossa pääni oli hänen kainalossa jumissa ja omasta mielestään hirmu leikillisesti mallasi pääni kolauttamista oveen, sitten haukkui tiukkapipoksi kun en tykännyt, tai siis närkästyi jo ennen kuin ehdin kunnolla reagoimaan koko tapahtumaan. On siis nyksä, katsotaan milloin vaihtuu eksäksi. On muitakin outoja tapoja, vähän vaakalaudalla tämä nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän