Törkeintä mitä ex/puoliso on sinulle tehnyt?
Itse aloimme miehen kanssa seurustella teininä.
Molemmat halusimme lapsia joita siunaantui meille kolme kappaletta.
Välillä mies kyllästyi perhe-elämään, lähti ja myöhemmin palattiin taas yhteen.
Viimeisen kerran erottiin kun odotin neljättä lastamme.
Sanoin miehelle että jos hän vielä lähtee, yhteen ei enää palata.
Synnytin yksin, hoidin lapset yli 10vuotta yksin.
Sukulaisen menehtymisen johdosta aloimme vuosien jälkeen olla lasten isän kanssa yhteyksissä.
Välit lämpeni meidän kesken. Lapset ensin karsastivat isäänsä koska olivat katkeria siitä ettei isä ollut heidän elämässään ollut.
Tottuivat kuitenkin pikkuhiljaa asiaan, samoin sukulaiset ja tuttavat.
Mies puhui häistä ja tulevaisuutta suunniteltiin. Ajattelin että näin reilu nelikymppisenä on vihdoin kasvanut aikuiseksi ja tajunnut perheensä merkityksen.
Mutta ei, nyt yhtäkkiä on taas häipymässä kuvioista ilman mitään selitystä.
Harmittaa/hävettää että taas menin lankaan, tässä iässä..
Kommentit (54)
Tsemppiä ap. Älä suotta tunne itseäsi tyhmäksi. Sinä et teistä ole se tyhmä.
Minulla oli hysteerisen mustasukkainen puoliso. Lopulta kävi ilmi että oli useamman vuoden seurustellut toisaallakin. Kaikki epäilyni sai käännettyä niin, että minä olen meistä se sekopää. Lopulta jäi kiinni rysän päältä.
Oli sairaalloisen mustasukkainen, uhkasi tappaa, yritti kuristaa, manipuloi ja valehteli, hakkas mun päätä lattiaan ja tärykalvo puhkesi (en olisi itse muistanut, mulle kerrottiin), jatkuvia ohareita, haukkumista, juomista ja mun mielipiteiden mitätöintiä, lopulta petti lapsensa äidin kanssa ja vaihtoi yhteisen kaverimme naiseen.
Aika velikultia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä kultamunia?
LaaLaa maasta.
Kävi kivittämässä nykyisen naisystäväni kodin ja auton ikkunat rikki.
Jauhoi jauhamistaan siitä v#tun exästään ja vei mut romanttisille treffeille katsomaan sen exänsä kanssa piirrettyjä sydämiä, jossa sitten vollotti sen perään. >Oli kuitenkin muka päässyt täysin yli exästään ja valmis tekemään lapsen mun kanssa...
Tuo oli tunnetasolla mulle pahinta, mutta ei ne vaatteista raahaamiset ja autosta ulos heittämisetkään tai muu agressiivinen käytös, mukavia olleet.
Olimme seurustelleet usean vuoden ajan. Mies jätti jouluna oltuamme viettämässä sitä hänen perheensä luona. En saanut mitään perusteluita asialle. Tämän jälkeen hän katkaisi yhteydet täysin, eikä häntä saanut käymään minkäänlaista keskustelua kanssani. Hänen asunnossaan oli paljon minun omaisuuttani, eikä hän tehnyt elettäkään sitä palauttaakseen.
Minä opiskelin silloin tiivistahtisessa koulutusohjelmassa, ja miehen temppu viivästytti valmistumistani puolella vuodella, olin henkisesti niin romuna. Nuo menetetyt kuukaudet sapettavat yhä.
Raahasi hiuksista keittiöstä pitkän kodinhoitohuoneen läpi ovelle ja nakkasi ulos. Lapset itkivät perässä ja vakuuttelin heille, että ei mitään hätää.
Kävi päälle ja löi mm. ohimoon kun olin raskaana, odotin nuorinta. Tämän näki vanha, sydänsairas äitini. Sain peitellä jälkiä meikillä kun menin töihin seuraavana päivänä.
Sai aikaan kämmenen kokoisen mustelman olkavarteeni. Tämä oli jo seurusteluaikana.
Häipyi riidan päätteeksi vuorokaudeksi ja laittoi puhelimen kiinni. Huolehdin koko yön missä mies on, meneekö pettämään, onko ajanut kolarin vai tuleeko enää takaisin ja miten sitten pärjätään.
Tuhlasi 3000 euroa (omia rahojaan kyllä, mutta yritimme silloin säästää asuntoa varten) nettipeleihin.
Kun äitini kuoli, ei ottanut osaa tai halannut tms.
Lähti toiselle paikkakunnalle töihin eikä vastannut koko viikkona puhelimeen.
Petti naapurin rouvan kanssa taloyhtiön pyörävarastossa, kun olin raskaana.
Petti baaripokan kanssa jo kihlausaikana ja kertoi kaikki minulle seuraavana päivänä. Siis kaikki. Mm. sen, että makoilivat herättyään vastakkain ja alkoi tehdä uudestaan mieli, joten tekivät temput uudelleen. Känni ei minusta enää ollut käypä selitys. Ei minun kanssa koskaan tuollaisia uusintoja otettu...
Herranjestas mitä "miehiä" teillä... Mulla on kaikki tarinat tyyliä ei vienyt roskia vaikka lupasi, joten jospa vain pidän suuni kiinni. Vahvoja naisia olette.
Narsistinen alkoholisti, joka aamuyöstä kotiin tullessaan ei halunnut hiipiä hiljaa vaan herätti kuuntelemaan sössötystään, kun tarvi yleisöä. Jos yritin olla etten jaksa herätä, hän repi väkivalloin jolloin oli parempi olla hereillä. Joskus raiskasi, mutta kännissä kun ei pili seissyt, työnsi vain likaiset sormensa. Hän myös saattoi haluta painia, jossa saa jakamattoman huomion. Hän halusi tutustua kavereihini, joille kertoi valheita ja lopulta saikin heidät kääntymään minua vastaan. Omia opiskelukavereita toi meille jatkoille, vaikka tiesi että menen aikaisin töihin. Kaikki hänen juttunsa oli että kuinka hänestä tulee kuuluisa taiteilija. Muut ihmiset oli vain tavallisen mitättömiä, mutta hän jonkinlainen yli-ihminen ja poikkeuslahjakkuus. Itse olin herkkä ja näin yksityiskohtia, mutta koskaan en nähnyt hänessä minkäänlaista sisintä tai luovuutta. Tyyppi oli hyytävällä tavalla rajaton ja ontto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paha!
Meillä oli jo hetken ollut vaikeaa. Sovittiin että aletaan satsata parisuhteeseen.
Olin järkännyt lapsen yökylään, varannut seuraavalle päivälle ihanan aamiaisen, odotin miestä kynttilöiden valossa hierontaöljyn kanssa kotiin töiden jälkeen. Odotin ja odotin.
Tuli seuraavana päivänä illalla kotiin, ei kunnon selityksiä, pahoitteluita tai mitään. Ero vireillä...Muistitko kertoa myös miehellesi, että olet lähettänyt lapset yökylään ja odotat kahdenkeskistä aikaa? Vai luuliko mies, että tiedossa on taas yksin samanlainen arki-ilta kuin aina ennenkin, nahistelevat ja remuavat lapset, pahantuulinen ja jäkättävä akka odottaa kotiin?
Oltiin sovittu, että satsataan parisuhteeseen, miehellä tiedossa kyllä. Minä se tässä sain tyypillisen illan ja yön yksin.
En tiedä, miksi vaivauduin selittämään, muyta ihanko totta sun mielestä parisuhteessa ongelmakohtaa ei voi ottaa puheeksi vaan on oikeutettu häipymään jonnekin ilmoittamatta?
Vierailija kirjoitti:
Raahasi hiuksista keittiöstä pitkän kodinhoitohuoneen läpi ovelle ja nakkasi ulos. Lapset itkivät perässä ja vakuuttelin heille, että ei mitään hätää.
Kävi päälle ja löi mm. ohimoon kun olin raskaana, odotin nuorinta. Tämän näki vanha, sydänsairas äitini. Sain peitellä jälkiä meikillä kun menin töihin seuraavana päivänä.
Sai aikaan kämmenen kokoisen mustelman olkavarteeni. Tämä oli jo seurusteluaikana.
Häipyi riidan päätteeksi vuorokaudeksi ja laittoi puhelimen kiinni. Huolehdin koko yön missä mies on, meneekö pettämään, onko ajanut kolarin vai tuleeko enää takaisin ja miten sitten pärjätään.
Tuhlasi 3000 euroa (omia rahojaan kyllä, mutta yritimme silloin säästää asuntoa varten) nettipeleihin.
Ja jatkoit ekan kerran jälkeen, koska...?
Petti baaripokan kanssa jo kihlausaikana ja kertoi kaikki minulle seuraavana päivänä. Siis kaikki. Mm. sen, että makoilivat herättyään vastakkain ja alkoi tehdä uudestaan mieli, joten tekivät temput uudelleen. Känni ei minusta enää ollut käypä selitys. Ei minun kanssa koskaan tuollaisia uusintoja otettu...
Niin että miten se muka tekee naisesta vahvan jos antaa kohdella itseään kuin paskaa? Hakataan ja raiskataan ja nainen vain rakastaa?
Tuollaisessa suhteessa ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa kummallakaan varsinkin jos vielä lapset altistetaan tuolle paskalle!
Seurusteli mun parhaan ystäväni kanssa, pääasiassa mun kodissani mun nenän alla, en vain tajunnut mitään. Homman selvittyä muutti naisen luokse.
Myöhemmin tämä uusi nainen/ entinen ystäväni yritti iskeä mun nykyistä miestä, ja exä vielä kävi nykyisen mieheni päälle ym. pientä jäynää.
Jossain vaiheessa mun huumorintaju loppui, ja tein heille kotikäynnin.
Sain rikosrekisterin, mutta kannatti. Viesti meni perille, eikä heistä ole kuulunut sen koommin.
Varasti rahaa ja hyväksikäytti minua sekä jopa perhettäni raha-asioissa. Olin vasta teini niin enpä ymmärtänyt. Käyttäytyi väkivaltaisesti. Petti mutta esitti rakastunutta jotta sai rahaa. Nolottaa oma typeryys.
Mullakin alkoholistiexä, mutta silti ei sisäänpääsyraja kyllä ylity tähän ketjuun. Jaksamista teille.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin alkoholistiexä, mutta silti ei sisäänpääsyraja kyllä ylity tähän ketjuun. Jaksamista teille.
Kyllä noi tasottomat kansanrivit jaksaa paskaa kohteluaan, kun eivät sitä itse edes aina ennalta tajua tulevan, niille toi on normipäivä.
Lähti ulkomaankomennukselle kun olin raskaana. Parin kuukauden päästä ilmoitti, että onkin löytänyt sieltä uuden naisen ja asuu tämän kanssa yhdessä. Ilmoitti sähköpostilla vielä kaiken lisäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Murjoi sinut mustelmille seurusteluaikana ja silti menit hänen kanssaan kihloihin, naimisiin ja perustit perheen, koska...?
Muistitko kertoa myös miehellesi, että olet lähettänyt lapset yökylään ja odotat kahdenkeskistä aikaa? Vai luuliko mies, että tiedossa on taas yksin samanlainen arki-ilta kuin aina ennenkin, nahistelevat ja remuavat lapset, pahantuulinen ja jäkättävä akka odottaa kotiin?