Laihat ihmiset naurattaa!
En voi sille mitään, että laiheliinit (miehet ja naiset) ovat jotenkin hassun näköisiä. Etenkin ns. läskiluurangot, jotka luulevat, ettei tarvitse urheilla, kun on muutenkin laiha....Jos on hoikka ja treenattu, se on ihan eri asia sitten!
Ja itse olen normaalipainoinen (BMI 22), urheileva nainen.
Kommentit (4)
hanki elämä. Onhan se kai hyvä, ettei se sentään itketä.
Miksi jotkut ihmiset ovat tänä päivänä niin pinnallisia, että ulkonäköä vaan tuijotellaan, arvostellaan ja koitetaan etsiä jotakin " virheitä" , joilla sitten repostellaan. Surullista, ja nimenomaan sen arvostelijan osaa ajatellen.
Aloitin kuntoilun pari kuukautta sitten.. sain jumppavideon ja pakotin itseni jumppaamaan pari kertaa viikossa, nykyään olen jo ihan koukussa ja vedän pikkutreenin itsekseni 4kertaa viikossa! En malta odottaa että lumet sulavat ja pääsen kunnolla aloittamaan lenkkeilynkin!
Minähän en jää nahkoihini itkemään, tuloksia näkyy jo selvästi!
Näin notkea en ole ollut vuosikausiin!
Odotan innolla kun pääsen näyttämään kesällä kavereilleni, kuinka olen saanut vartaloni kuntoon, kun ovat naureskellen ivailleet!
mä olen just tuommoinen löysä laiha tyyppi. imetys on kuihduttanut mut ihan olemattomaksi, ja lihasta mulla ei oo koskaan niin paljoa ollutkaan.
hyvä jos tuon sun päivään jotain iloa, itteeni lähinnä v*tuttaa. housut ei pysy jalassa ja jos kiristän vyötä niin tulee mustelmat luiden päälle siihen vyön kohtaan. ja pienempiä housuja en enää osta, muuten menee semmoisille numeroille ettei oo ikinä ollutkaan, ei edes esimurkkuaikana.
mutta joo, naura ihan sydämes kyllyydestä. onhan tää varmasti yhtä tyhmän näköistä kuin miltä tuntuu.