J. Lehtolan kolumin Vartiaisesta ja aktiivimallista, ootteko jo lukeneet?
"Hohhoijaa. Minun nimeni on Juhana Vartiainen ja hohhoijaa olen närkästynyt.
Olen tullut palauttamaan kurin yhteiskuntaan. Seison pääni sisällä todella hyvin istuvassa mustassa nahkapuvussa, sanansäilä kädessäni ja kuritan velttoilijat järjestykseen, sellainen mies minä olen, hohhoijaa, olipa pitkä virke, kaikkeni taas Suomelle annoin, nyt takaisin torkkupeiton alle korkoa kasvamaan."
Kommentit (4)
"Suomi on täynnä paskoja kaupunkeja. Paskojen ihmisten pitää muuttaa niihin. Jos on Helsingissä paska taloustutkija ja marisee, ettei ole töitä, oikea paikka tällaiselle on seistä liikennevalona Keuruulla lamppu suussaan. Ikävää toki, mutta totta.
Suomi on täynnä paskoja ihmisiä. Muuttakaa pois Helsingistä. Etsikää paskoja duuneja sieltä, missä niitä on, ja jos joudutte sen takia eroon perheestänne, olkaa iloisia, se on todennäköisimmin paska perhe. Ikävää toki, mutta totta.
Työttömillä on huonot hampaat. Ne pitää poistaa ja miettiä, mitä Suomi-kuvaa piristävää niistä voisi valmistaa. Ikävää toki, mutta totta."
Asteikolla 1-10, kuinka sekaisin vallasta kokoomus on?
Nyt Lehtola osui hermoon! Loistava luonnekuva ylimielisestä Vartiaisesta.
Toki ikävää, mutta totta.
Linkki: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005513766.html?utm_medium=social&utm_…
hehe :D