Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutisissa sanottiin että ihmiset eivät tiedä naisen hedelmällisyydestä tarpeeksi, mit vit?

Vierailija
06.01.2018 |

Kai nyt vähintään kaikki naiset tietää sen että 25v alkaa hedelmällisyys laskea ja rajusti laskee 35v eteenpäin? Kyllä se ennen opetettiin ihan peruskoulussa. Kun kerran nainen on riskisynnyttäjä korkean ikänsä takia alkaen 35v. Siinä haastateltiin jotain nuorta naista, ja se tuumas että se tuo naisille kauheita paineita kun lapset pitäis tehdä niin nuorina... Voi hyvää päivää, en ymmärrä mitä mummoäitejä nykynuoret haluaa olla?

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikki eivät halua lapsia nuorena, tai ollenkaan? Oletko ap tehnyt väärän valinnan, ja nyt kaduttaa?

Miten niin on vaikea hyväksyä että kaikki ei halua lapsia nuorena??? "En hyväksy" sitä että ihmiset on tyhmiä kun eivät tiedä että naisen hedelmällisyys ikää myöden laskee. Minulle on ihan se ja sama koska ihmiset tekee lapsia tai tekeekö ollenkaan, minä olen lapseni tehnyt kaikki alle 35v, en halunnut ottaa riskiä vammaisesta lapsesta tai oman jaksamisen suhteen, varsinkin kun mies on 10 vuotta minua vanhempi. Nuorena tulin todella helposti raskaaksi, parikymppisenä heti kuukauden päästä pillereiden pois jättämisestä olin raskaana, mutta sitten kun olin 26v alettiin yrittämään niin menikin 8 vuotta ennenkuin nuorimmaiset saatiin. Silti jos en olisi tullut raskaaksi ennen 35v. olisi yrittäminen silloin lopetettu ja tyydytty siihen yhteen lapseen. Minä olen täysin tyytyväinen lapsilukuuni ja ikääni, kun tulin vahingossa liian nuorena raskaaksi tein abortin, kaikki lapseni ovat olleet erittäin toivottuja ja suunniteltuja, luonto ei vaan aina ole ihan täysillä mukana yksilön suunnitelmissa. 29v sain keskenmenon ja se oli paha paikka, voin vain kuvitella minkälaista se on kun saa keskenmenon monta kertaa. 

ap

Puhuit itsesi pahasti pussiin. Väität, että kaikki lapsesi ovat olleet erittäin toivottuja, mutta päätit kuitenkin tappaa esikoisesi??!!!!

Minkä esikoisen siinä tappaa jos tuhoaa hedelmöittyneen munasolun?

Vierailija
222/222 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jään lapsettomaksi kuin edes mietin lapsia alle 35-vuotiaana.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän