Huikee meno tuolla Kaija Koon keikalla
Selkeesti kovimpia fiiliksiä, mitä on ollut näissä Ruisrockin pätkissä, joita Yle näyttänyt. Elää kunnolla tuo yleisömeri. Mukava katsella ja kuunnella.
Kommentit (15)
Mut toi vanhanpiianpunainen on karmea väri. Kaijal hyvä meno cyl.
K:lta löytyy karismaa ja hyviä biisejä. (Vinkki SAlle)
Jaa... minusta se ei ole tehnyt yhtäkään hyvää biisiä. Mutta makuasia tämäkin. Kiva, että vielä tuossa iässä jaksaa vatkaa.
Kaija on mahtava. Kyky koskettaa ihmisiä. Läski, todella mauton pukeutuja, mutta kuten Toni Wirtanen sanoi: kun Kokkola tarjoilee niin oi oi.
Yksi Kaija-fani sitten jaksoi kirjoitella 7 viestiä parin minuutin välein. Ei ollut ihan noin hyvä...
Vierailija kirjoitti:
Yksi Kaija-fani sitten jaksoi kirjoitella 7 viestiä parin minuutin välein. Ei ollut ihan noin hyvä...
Sinäkö se taas kävit kirjoittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma suosikkisi?
Olen kuullut tätä laulajaa viimeksi ehkä 10 vuotta sitten ja nyt sattumoisin. Hänen äänensä on muuttunut kovasti. Onkohan syynä väärä äänenkäyttö? Kamalalta noitamaiselta kähinältä kuulostaa ja se riehuminen lavalla näytti järjettömältä. Maksaako joku, että saa seurata tuollaisia esityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tätä laulajaa viimeksi ehkä 10 vuotta sitten ja nyt sattumoisin. Hänen äänensä on muuttunut kovasti. Onkohan syynä väärä äänenkäyttö? Kamalalta noitamaiselta kähinältä kuulostaa ja se riehuminen lavalla näytti järjettömältä. Maksaako joku, että saa seurata tuollaisia esityksiä?
Ainakin se joka tähän ketjuun veivasi samsn ylistysviestin muutaman minuutin välein useita kertoja. No saahan sitä tykätä kenestä haluaa. Itse en voi sietää Kaijaa koska olen livenä tavannut pari kertaa enkä ole ikknä nähnyt yhtä ylimielistä diivaa.
Mutta miks sillä on koko ajan toi dildo kädessä?