Mikä näistä on pahin turn-off miehessä?
Kommentit (82)
Laitoin sen takia "muutama hammas puuttuu", että se voisi olla viittaus huonoon hammashygieniaan. Jos tapaturma niin sitten ei väliä.
Ei oikeastaan mikään noista. Kuinka iso maha? Liika on tietysti aina liikaa. Kasvotatuointi? Millainen? Muutama hammas puuttuu? Hän on varmastikin aikeissa tehdä asialle jotakin. Pituus alle 170 cm? Jos miehen itsetunto kestää sen, että hän jää minua selvästi lyhyemmäksi, niin mikäs siinä.
Alkupään kirjoittajista joku mainitsi parrattomuuden. SE olisi minustakin melkoinen turn off.
Jos puuttuu poskihampaita, niin mitä se haittaa?
Edestä puuttuvat hampaat luovat ostarijuopon vaikutelman. Eli tosi olennaista, mistä ne hampaat puuttuvat.
Eli vastaan nämä hampaat tällä edellytyksellä. Ne tietysti voi korjata, mutta jos siis pysyvä tilanne olisi tämä.
En tajua tuota silmälasit-juttua ollenkaan? Lukulasit nyt ovat lähes kaikilla yli nelikymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Liian iso kulli. Sattuu liikaa.
Kyllä varmasti harmittaa moisen omistajaa. Yhdelle ei kelpaa, niin oven takana sata uutta kiinnostunutta.
Kiinnostuneita, jotka eivät ole koskaan saaneet LIIAN isoa ja tulevat nyt oppimaan, että voi sitä kokoa olla liikaakin. Ei se varmasti ole herkkua miehellekään, jos ei saa koskaan panna apinan raivolla ja ajattelematta, kun pitää varoa, ettei työnny liian syvälle.
Niinpä, kunhan suu ei haise. Harmittaa tuttuni takia, häneltä puuttuu hampaita ja vaikka hyvinvointivaltiossa asutaan niin eipä pienyrittäjällä noin vain ole varaa korjauttaa hymyään toimivalla ratkaisulla. Hän ei uskalla lähestyä naisia tämän seikan takia. Toivottavasti ei eksy näkemään tämän äänestyksen tuloksia :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Kyllä varmasti harmittaa moisen omistajaa. Yhdelle ei kelpaa, niin oven takana sata uutta kiinnostunutta.
Kiinnostuneita, jotka eivät ole koskaan saaneet LIIAN isoa ja tulevat nyt oppimaan, että voi sitä kokoa olla liikaakin. Ei se varmasti ole herkkua miehellekään, jos ei saa koskaan panna apinan raivolla ja ajattelematta, kun pitää varoa, ettei työnny liian syvälle.
Luule mitä luulet. Jokainen mies ottaisi itselleen liian ison kuin liian pienen. Ison kanssa voi joutua etsimään sopivaa vastakappaletta, kun taas pienen kanssa ei pääse edes kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Luule mitä luulet. Jokainen mies ottaisi itselleen liian ison kuin liian pienen. Ison kanssa voi joutua etsimään sopivaa vastakappaletta, kun taas pienen kanssa ei pääse edes kokeilemaan.
Ääripäästä toiseen. Tuossa olet kyllä oikeassa. Mutta silti on surullista olla rakastunut ihmiseen, jonka kanssa seksiä joutuu aina vähän pelkäämään ja jännittämään. T. Se, jolle vastasit
Kalju ja parrakas tatuoitu "mies" omahyväisten, rasististen ja suvaitsemattomien juttujansa kanssa on ehkä se pahin. Miehellä pitää olla hiuksia ja mielellään pitkästi. On oltava myös älykäs, tunneälyinen ja muut ihmiset huomioonottava. En pidä itseäni nirsona tai feministinä. Vähäiset "vaatimukseni" täyttäviä miehiä on paljon ja ilmeisesti kaikki onnellisesti naimisissa.
Hammas puuttuu on hirveä, samoin yleinen deekulook. Kaljustakaan en pidä. Noista puuttuu muuten paha haju! Sekin on vastemielinen
Vierailija kirjoitti:
Parrattomuus. Tämä kaikista tärkein puuttui vaihtoehdoista. Parrattomat miehet näyttävät naisilta tai pikkupojilta, yök.
Et ilmeisesti koskaan suutele miehiä, koska tuollaista satuilet.
Noista kaikista vaihtoehdoista painin kauimmin puuttuvien hampaiden, karvaisuuden, kaljun ja ison mahan välillä. Lopulta päädyin valitsemaan kaljun. Kaljuus ei vaan iske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parrattomuus. Tämä kaikista tärkein puuttui vaihtoehdoista. Parrattomat miehet näyttävät naisilta tai pikkupojilta, yök.
Et ilmeisesti koskaan suutele miehiä, koska tuollaista satuilet.
Miten suuteleminen tähän liittyy? Hyvä on, muistan kyllä, miltä suuni ympärys näytti ensimmäisen viikon ajan, kun aloin ensi kertaa seurustella parrakkaan nuorenmiehen kanssa. Mutta iho tottuu, sen jälkeen ei ole ollut ongelmia! Hyvä tietysti, että se tapahtui jo lukioiässä, ettei tarvitse näin aikuisena selitellä, mikä naamaani on iskenyt. Parrattomat miehet eivät herätä suuteluhimoja. Sänki ja lyhyt parta tosin on partamalleista raastavin. Onneksi viehätyn lähinnä miehistä, jotka vain antavat parran kasvaa eivätkä lyhentele sitä.
Valitsin pituuden, koska alle 170-senttinen mies olisi minua 10 cm lyhyempi, ja se on kyllä liian iso pituusero "väärään" suuntaan. Jos itse olisin vaikkapa 167 cm eli keskimittaisen suomalaisnainen pituinen, olisi 170-senttinen mies täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kasvoissa olisi minulle tosi Turn On , rakastan tatuointwja. Silmälaseja en hyväksyisi vaikka vitutttaakin itseäni että olen näin pinnallinen. Olin näköjään ainut joka vastasi silmälasit.
Meitä on moneksi. Minusta silmälasit miehellä tekee vaan miehestä mielenkiintoisemman :)
Vierailija kirjoitti:
Hammas puuttuu on hirveä, samoin yleinen deekulook. Kaljustakaan en pidä. Noista puuttuu muuten paha haju! Sekin on vastemielinen
Niin on! En tajua miten monet selittelee, että kaikilla on muka joku ominaishaju. Minusta ainoastaan sellaisilla ihmisillä, jotka eivät huolehdi kunnolla hygieniastaan ja vaihda vaatteitaan tarpeeksi usein on joku ominaishaju.
Hajun lisäksi miehen naismainen ääni on muuten minulle yksi suurimmista turn-offeista. Möreä tai ainakin matala ääni on jotenkin äärimmäisen turn-onnaavaa minulle.
Haisevuus on ehdottomasti pahin. Hiki, hengitys, you name it.
Tokana (tai jaetulla ykkössijalla) tulee huonot hampaat. Jos suu ei ole kunnossa, kaikki halut yksinkertaisesti kuolee. Ei vaan pysty olemaan sellaisen miehen lähellä, saati pussailemaan häntä. Mikä siinä säännöllisessä hampaiden hoidattamisessa on niin vaikeaa? Suu, joka on täynnä hammaskiveä ja värjäytymiä, on kuvottava.
Nuorena tykkäsin partaisista miehistä, mutta ikää kun on tullut lisää ja näkee niitä harmaita laikullisia partoja ja hernesoppaa leukakarvoissa, niin huhhuh.
Haju oli minulle niin tärkeä, että valitsin mieheni sillä prusteella.
manboobs